.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بازگشایی جاده هراز
جاده هراز عصر امروز برای تردد خودروها بازگشایی می شود.(ادامه)
عکس/ بارش برف در محل آواربرداری پلاسکو
(ادامه)
عکس: بازدید آیت الله هاشمی از زیردریایی ساخت شوروی
خرداد ماه سال ۱۳۶۸ اکبر هاشمی رفسنجانی رییس وقت مجلس شورای اسلامی در صدر هیاتی بلندپایه وارد مسکو شد. تصاویر زیر بازدید آیت الله هاشمی را از زیر دریایی ساخت شوروی نشان می‌دهد.(ادامه)
مرگ جوان 25 ساله در آتش+ تصاویر
آتش سوزی یک کارگاه خیاطی در آمل موجب مرگ جوان 25 ساله شد.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
وضعیت آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
ورود آیت الله سید حسن خمینی به انتخابات یک تصمیم جدی است اما اگر ایشان بخواهد وارد صحنه شود نه فقط اصلاح طلبان بلکه بخش بزرگی از اصولگریان معتدل نیز از او حمایت خواهند کرد. حمایت اصلاح طلبان از کاندیداتوری سیدحسن خمینی
ورود آیت الله سید حسن خمینی به انتخابات یک تصمیم جدی است اما اگر ایشان بخواهد وارد صحنه شود نه فقط اصلاح طلبان بلکه بخش بزرگی از اصولگریان معتدل نیز از او حمایت خواهند کرد.(ادامه)
توضیح وکیل فرزند ابتکار درباره پرونده موکلش
شمال نیوز: مریم کشاورز وکیل سید طه هاشمی فرزند ابتکار گفت: فرد شاکی در سه شعبه مختلف مجتمع ونک، سه شکایت علیه موکلم داشته که در هر سه شکایت به عمد آدرس را نادرست به مجتمع قضایی ارایه کرده بود تا بتواند با عدم دسترسی به وی نسبت به اخذ حکم جلب اقدام نماید. (ادامه)
شمال نیوز: با حضور مسئولان استانی و مدیران شهرستانی، مراسم معارفه شهردار جدید نکا برگزار می‌شود.

شهردار جدید نکا پنجشنبه معارفه می‌شود
شمال نیوز: با حضور مسئولان استانی و مدیران شهرستانی، مراسم معارفه شهردار جدید نکا برگزار می‌شود. (ادامه)
اشتباهات عجیب داوری در بازی پرسپولیس+ فیلم
احمد صالحی داور بازی پرسپولیس و گسترش فولاد با اشتباهی عجیب صحنه‌ای تاریخی را رقم زد. (ادامه)
تکذیب شد: بنیاد مستضعفان عذرخواهی نکرده
بنیاد مستضعفان طی نامه اظهارات منتسب به ریاست این بنیاد مبنی بر عذرخواهی و قبول مسئولیت در حادثه ساختمان پلاسکو را تکذیب کرد. (ادامه)
اتمام 60 درصد آواربرداری پلاسکو
رئیس سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این‌که ۶۰ درصد عملیات آواربرداری به اتمام رسیده است، گفت: ۴۰ درصد باقی‌مانده تنها نخاله است. (ادامه)
۲۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد
(ادامه)
شمال نیوز: این همایش راهبردی نگاهی دقیق و علمی به مسایل درآمدهای پایدار شهرداری ها با رویکرد استفاده از تجربیات سایر شهرداری ها می پردازد.

ساری فردا میزبان "همایش ملی روشهای نوین احصای درآمدهای پایدار شهرداری"
شمال نیوز: این همایش راهبردی نگاهی دقیق و علمی به مسایل درآمدهای پایدار شهرداری ها با رویکرد استفاده از تجربیات سایر شهرداری ها می پردازد. (ادامه)
همه آنچه در برنامه نود گذشت/...تقدیم به آتشنشان ها
برنامه نود که البته در طول سالیان گذشته کارکردهای اجتماعی هم پیدا کرده این هفته هم سوال پیامکی اش رابه آتشنشان ها اختصاص داد و هم دو آیتم برنامه اش را برای آنها در نظر گرفت. این ها به غیر از نصیحت های به جایی بود که مجری نود برای چهارشنبه سوری پیش رو داشت.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه فریدونکنار گفت: مدیران و ادارات باید با هماهنگی و کمک یکدیگر در خدمت به مردم کوشا باشند و هرگز به‌گونه‌ای عمل نکنند که دود بی‌تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها به چشم مردم جامعه برود..... ناهماهنگی‌ بین دستگاه‌ها نباید به مردم آسیب بزند/ دود بی‌تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها به چشم مردم نرود
شمال نیوز : امام جمعه فریدونکنار گفت: مدیران و ادارات باید با هماهنگی و کمک یکدیگر در خدمت به مردم کوشا باشند و هرگز به‌گونه‌ای عمل نکنند که دود بی‌تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها به چشم مردم جامعه برود.....(ادامه)
شمال نیوز : تعجب آور تر اینکه متولی سلامت استان چگونه به خود جرات داده تا چنین نامه ای را بنویسد ! آنهم به نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران ! براستی جای خالی تدبیر و امید در استان مازندران به خوبی احساس می شود ....
نامه عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به استاندار / عدم پذیرش بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی در6 بیمارستان دولتی استان !
شمال نیوز : تعجب آور تر اینکه متولی سلامت استان چگونه به خود جرات داده تا چنین نامه ای را بنویسد ! آنهم به نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران ! براستی جای خالی تدبیر و امید در استان مازندران به خوبی احساس می شود .... (ادامه)
اژه‌ای:حکم جلب فرزند ابتکار صادر شد/مهدی هاشمی به زندان بازمی‌گردد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بسیاری از فشارهای کنونی به قوه قضائیه به علت مبارزه با مفسدان دانه‌درشت و یقه‌سفیدها و کسانی است که قدرت و ثروت را باهم آمیخته‌اند.(ادامه)
تصویری از آیت الله طالقانی در معمای شاه
(ادامه)
خداحافظی با سرمربی خونه به خونه
علی مرزبان از هدایت تیم خونه به خونه برکنار شد.(ادامه)
عکس/ لباس آتش‌نشان شهید بهنام میرزاخانی
(ادامه)
استشمام بوی بهشت در باغ‌های گل نرگس جویبار
این روزها باغ‌های گل نرگس شهرستان جویبار محل رفت‌وآمد عکاسان و تصویربرداران شده است تا این زیباهای طبیعت را ثبت و ضبط کنند.(ادامه)
زردچوبه و اینهمه خاصیت
زردچوبه علاوه بر اینکه طعم خوبی به غذا می‌دهد و آن را خوشرنگ می‌کند خواص درمانی زیادی هم دارد.تا حالا با دقت به نیمرویی که زردچوبه روی آن پاشیده شده است نگاه کرده‌اید؟ درست مانند یک تابلوی نقاشی است. این زیبایی و طعم مدیون ادویه‌ای است که در هر آشپزخانه پیدا می‌شود. حتما شما هم از این ادویه در بسیاری از خورش‌ها و غذاهایتان استفاده می‌کنید. زردچوبه علاوه بر اینکه طعم خوبی به غذا می‌دهد و آن را خوشرنگ می‌کند خواص درمانی هم دارد. در ادامه با خواص درمانی این ادویه پرطرفدار بیشتر آشنا می‌شوید.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، دوشنبه ۴ بهمن + جدول
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار:(ادامه)
خودروهای شهدای آتش‌نشان +تصاویر
در حاشیه دیدار اهالی قرآن کشور با کارکنان ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی صحنه پارک خودرو‌های آتش‌نشانان شهید که توسط مردم گلباران شده بود همه توجه‌ها را به خود جلب کرد.(ادامه)
عکس/ نامه دختر شهید مدافع حرم به آتشنشانان شهید
(ادامه)
جزئیات تشییع پیکر شهدای آتش نشان
مسئول ستاد تشییع پیکر شهدای آتش نشان گفت: پیش بینی کرده ایم پیکر شهدای آتش نشان از دانشگاه تهران به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شود.(ادامه)
قیمت برخی محصولات ایران خودرو در بازار +جدول
قیمت برخی از محصولات ایران خودرو در بازار به شرح زیر است :(ادامه)
حداکثر قیمت مصرف‌کننده برنج‌های وارداتی چقدر؟
براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، حداکثر قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم برنج هندی مرغوب ۳۸۰۰۰ ریال، برنج اروگوئه ۲۶۰۰۰ ریال و سایر برنج‌های وارداتی ۲۰۰۰۰ ریال تصویب و ابلاغ شد. (ادامه)
اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهرستان آمل انتخاب شدند
5 عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان آمل انتخاب شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.