.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کاهش ناپایداری موقت جوی در مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با بارش باران پیش بینی می شود.(ادامه)
رخنه فساد مالی در شوراها و شهرداری ها و دستگیری ٣٧ تن از مدیران
فساد مالی تنها در آذرماه امسال بازداشت دست‌کم ٣٧ تن از مدیران شهری و اعضای شورا را در پی داشت. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
ضعف مدیریت مازندران در استفاده از پرتقال‌های یخ‌زده
اتفاقی که اخیرا شاهد آن بودیم ریختن پرتقال‌های یخ زده در دریای مازندران بود که در ظاهر تصمیم و اقدامی نامناسب برای حل این مشکل به این صورت است.(ادامه)
شمال نیوز : از مشکلات و انتظارات این بانوی طلایی گرگانی که بگذریم باید تلنگری برای مدیریت شهری گرگان ، مجموعه شهرداری و شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان باشد که با وجود چنین ذخایر و قهرمانانی ، از آنها یادی نمی شود..... غفلت از نخستین بانوی گرگانی دارنده مدال طلای جهان
شمال نیوز : از مشکلات و انتظارات این بانوی طلایی گرگانی که بگذریم باید تلنگری برای مدیریت شهری گرگان ، مجموعه شهرداری و شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان باشد که با وجود چنین ذخایر و قهرمانانی ، از آنها یادی نمی شود.....(ادامه)
حبس کشاورز ۷۸ساله با شکایت بانک طلبکار
کشاورز ۷۸ساله زنجانی در حالی با شکایت یکی از بانک‌ها به‌خاطر تأخیر در پرداخت اقساط وام خرید تراکتور در زندان به سر می‌برد که قوه قضائیه بارها اعلام کرده در ارتباط با بدهکاران کلان بانکی، بانک‌ها حاضر به پیگیری و شکایت نیستند.(ادامه)
سرنشینان ۲۵۰۰ خودرو در برف جاده هراز گرفتار شدند
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت که حدود 2 هزار و 500 دستگاه خودروی سواری جمعه شب به علت بارش شدید برف و لغزندگی در جاده هراز گرفتار شدند.(ادامه)
انتشار خاطرات هاشمی منوط به نظر رهبری
«محسن هاشمی»، فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره ی چگونگی انتشار ادامه ی خاطرات آن مرحوم گفت: اين مهم است كه در اصالت و سنديت آن اسناد و مدارك و خاطرات هيچ خدشه‌ای وارد نشود و همگان اصالت آنها را بپذيرند. بر اين اساس بنا بر اين گذاشته شد كه با نظر بزرگان نظام از جمله با نظر رهبری، شورايي براي نظارت بر انتشار اين اسناد تدارك شود و در آينده اين كار با قوت بيشتري پيش برود. (ادامه)
روایت فائزه از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی
یک عضو شورای مرکزی جمعیت زنان نواندیش مسلمان، روایت مهم فائزه هاشمی از فوت پدر خود، آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرده که با توجه به برخی شبهه افکنی ها [لینک]، قابل توجه است. (ادامه)
واکنش ها به اظهارات سعید قاسمی درباره هاشمی
اظهارات پرحاشیه و ناپسند سعید قاسمی درباره مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی با واکنش هایی مواجه شد تا جایی که وکیل خانواده رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تلویحا گفته که ممکن است این اظهارات با پیگری قضایی خانواده ایشان همراه شود. (ادامه)
بشار اسد سکته مغزی کرده است!
برخی شایعات حاکی از ابتلای رییس جمهور سوریه به بیماری خطرناک است، اما واقعیت چیست؟ (ادامه)
عکس/ سردار سليمانی با لباس بلوچی
(ادامه)
زیرساخت های شهری اساس و بنیان شهرسازی پایدار(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه پیام من را حتماً به نمایندگان مجلس می‌رسانند، بیان کرد: خیلی از فرهنگیان پیر و جوان پله‌های دفتر برخی نمایندگان را طی کردند و متواضعانه خواستند یا مدیر سابق آموزش و پرورش بماند یا یک بومی را انتخاب کنند که نه‌تنها این کار را نکردند بلکه حرف اول خود را زدند..... آموزش و پرورشی که نتواند مدیر تربیت کند جای سؤال است!
شمال نیوز : امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه پیام من را حتماً به نمایندگان مجلس می‌رسانند، بیان کرد: خیلی از فرهنگیان پیر و جوان پله‌های دفتر برخی نمایندگان را طی کردند و متواضعانه خواستند یا مدیر سابق آموزش و پرورش بماند یا یک بومی را انتخاب کنند که نه‌تنها این کار را نکردند بلکه حرف اول خود را زدند.....(ادامه)
شمال نیوز: مراجعه مکرر ما به شرکت گاز شهرستان و تماس های ما با شرکت گاز استان هنوز کارساز نشد و این روزها بدلیل بی توجهی شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده قادر به عبور و مرور در روستا نیستیم ..... گلایه مندی شدید اهالی روستای نفت چال سوادکوه شمالی از شرکت گاز مازندران
شمال نیوز: مراجعه مکرر ما به شرکت گاز شهرستان و تماس های ما با شرکت گاز استان هنوز کارساز نشد و این روزها بدلیل بی توجهی شرکت گاز در مرمت حفاری های انجام شده قادر به عبور و مرور در روستا نیستیم .....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر رعایت شایسته ساری در انتخاب مدیران گفت: هنوز با شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران فاصله‌داریم..... دولت در انتخاب مسؤولان به‌درستی عمل کند
شمال نیوز : نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر رعایت شایسته ساری در انتخاب مدیران گفت: هنوز با شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران فاصله‌داریم.....(ادامه)
6 شهردار به‌عنوان شهرداران برتر عملگرا معرفی شدند
(ادامه)
دیدار مدیران آموزش و پرورش قائم شهر با سید حسن خمینی+ عکس
(ادامه)
تصاویر/ نهمین روز حادثه پلاسکو
امروز جمعه ۸ بهمن - نهمین روز پس از حادثه پلاسکو آتشنشانان و تیم های امدادی همچنان در حال جستجو و آواربرداری هستند.(ادامه)
بازتاب جهانی حرکت اعتراضی ترانه علیدوستی+تصاویر
توییت ترانه علیدوستی درباره تحریم مراسم اسکار خیلی زود سر از رسانه‌های معتبر بین‌المللی درآورد.(ادامه)
فاطمه و یاسر در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی/ عکس
حضور فاطمه و یاسر هاشمی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی در حسینیه جماران(ادامه)
پایان عصر ورزشکاران و هنرمندان در شورای شهر؟
این افراد شاید انسان‌های خوبی باشند. شاید پرجم ایران را به بالاترین قله‌ها رسانده باشند اما قطعا به دلیل عدم آشنایی با مسائل شهری نمی‌توانستند نمایندگان خوبی برای مردم در شورای شهر باشند. (ادامه)
دایی: نقشه کشیده بودند پرسپولیس را در لیگ و استقلال را در جام حذفی قهرمان کنند
(ادامه)
عکس/ مزار پورحیدری در تولد 71 سالگی
تصویری از مزار پورحیدری در تولد 71 سالگی(ادامه)
عکس: امامزاده داوود سال ۱۳۳۲
امامزاده داوود ۱۳۳۲ -ایران قدیم(ادامه)
عکس: همدردی زیبای آتش‌نشانان انگلیسی با داغداران پلاسکو
آتش نشانان ايست ساكس انگلستان به نشانه همدردی با آتش نشان هاى ايرانی نوشته ای را به زبان فارسی و انگلیسی در دست گرفته اند.(ادامه)
مرگ دو بهشهری به دلیل استنشاق گاز منوکسید کربن
استفاده از گاز تک شعله در فضای بسته، موجب مرگ دو مرد میانسال بهشهری شد.(ادامه)
بسته شدن محور کندوان تا اطلاع ثانوی
جاده کندوان به علت بارش برف و خطر ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی بسته شد.(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری همراه با بارش باران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با بارش باران پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی اکبر صادقی گلوردی شب گذشته به رحمت ایزدی پیوست. حجت الاسلام صادقی گلوردی دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی اکبر صادقی گلوردی شب گذشته به رحمت ایزدی پیوست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.