.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
به دلیل استفاده از پیام‌های مذهبی؛ فیفا فدراسیون فوتبال ایران را جریمه کرد
(ادامه)
ثبت اطلاعات خانوارهای مازندرانی در سامانه سرشماری
اطلاعات بیش از 51 درصد خانوارهای مازندرانی در سامانه سرشماری ثبت شد.(ادامه)
آسمان مازندران صاف همراه با ابرهای پاییزی
آسمان مازندران امروز صاف همراه با ابرهای پاییزی پیش بینی می شود.(ادامه)
سرنوشت دانشجویان اشغال‌کننده سفارت آمریکا
شاید بعد از گذشت بیش از سه دهه نگاهی به ترکیب گروه دانشجویان پیرو خط امام و آن چه نهایتا بعد از ماجرای اشغال سفارت آمریکا بر آنها گذشت و نیز این موضوع که حاضران در آن رویداد، امروز چه فعالیتی دارند، خالی از لطف نباشد. (ادامه)
13 آبان 1358- گروهی از دانشجویان دانشگاه های تهران با عنوان «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام»، در اعتراض به پذیرش شاه و دیگر اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران، سفارت این کشور را به اشغال خود درآوردند. 13 آبان 1358- تسخیر لانه جاسوسی آمریکا(خبر)
13 آبان 1358- گروهی از دانشجویان دانشگاه های تهران با عنوان «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام»، در اعتراض به پذیرش شاه و دیگر اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران، سفارت این کشور را به اشغال خود درآوردند.(ادامه)
شمال نیوز: با توجه به اینکه زیرساخت‌های مناسب و دیگر شاخصه هایی که ایجاد منطقه آزاد را محقق می‌کند هم استاندار و هم نمایندگان مازندران پیگیر منطقه آزاد بودند که خوشبختانه با توجهی که شورای عالی مناطق آزاد داشت و بررسی‌های میدانی، با ایجاد منطقه آزاد امیرآباد موافقت اصولی شد و قرار شد فردی از... 
اظهارات یوسف نژاد درباره آخرین وضعیت منطقه آزاد در مازندران
شمال نیوز: با توجه به اینکه زیرساخت‌های مناسب و دیگر شاخصه هایی که ایجاد منطقه آزاد را محقق می‌کند هم استاندار و هم نمایندگان مازندران پیگیر منطقه آزاد بودند که خوشبختانه با توجهی که شورای عالی مناطق آزاد داشت و بررسی‌های میدانی، با ایجاد منطقه آزاد امیرآباد موافقت اصولی شد و قرار شد فردی از... (ادامه)
خبر درگذشت منصور پورحیدری تکذیب شد
(ادامه)
شمال نیوز : من چیزی برای از دست دادن ندارم و تا به امروز که 52 ماه خدمتگزار مردم هستم نزد هیچ مدیر و مسئولی در استان و کشور سر خم نکردم و بله و چشم هم نگفتم. سعی کردم حق و حقوق مردم را از بالا دستی ها بگیرم..... عبوری : با کارشکنی ها صحنه را خالی نمی کنم
شمال نیوز : من چیزی برای از دست دادن ندارم و تا به امروز که 52 ماه خدمتگزار مردم هستم نزد هیچ مدیر و مسئولی در استان و کشور سر خم نکردم و بله و چشم هم نگفتم. سعی کردم حق و حقوق مردم را از بالا دستی ها بگیرم.....(ادامه)
این مشاغل مردان را عقیم میکند
عوامل بسیاری در ناباروری مردان تاثیر دارد که یکی از آنها شغل این افراد است.(ادامه)
شمال نیوز : استاد اصلان حبیب‌نیا از بزرگان و پیشکسوتان انقلاب و ورزش جودو در قائم‌شهر بر اثر ایست قلبی، دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش استان را بار دیگر عزادار کرد..... پدر جودوی مازندران دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : استاد اصلان حبیب‌نیا از بزرگان و پیشکسوتان انقلاب و ورزش جودو در قائم‌شهر بر اثر ایست قلبی، دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش استان را بار دیگر عزادار کرد.....(ادامه)
پایان تلخ خیانت یک زن به همسرش
تعمیرکار جوان موتورسیکلت که به طور اتفاقی همسرش را در خودروی مرد غریبه دیده بود به تعقیب آنها پرداخت. وقتی خودرو وارد بوستان جنگلی چیتگر در غرب تهران شد، مرد جوان با موتورسیکلت‌اش سد راه آنها شد. (ادامه)
زیرساخت‌ها برای برقراری تبادلات اقتصادی با روسیه فراهم است
(ادامه)
 شمال نیوز: شورای عالی مناطق آزاد کشور با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به منطقه آزاد موافقت کرد. امیرآباد منطقه آزاد مازندران شد
شمال نیوز: شورای عالی مناطق آزاد کشور با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به منطقه آزاد موافقت کرد.(ادامه)
جمشید مشایخی در کنار معلم دبستانش +عکس
جمشید مشایخی نوشت:"تا زنده هستم جناب استاد فقيهي را كه در دبستان معلم و ناظم اينجانب بودند و سعي ميكردند ما را به حقيقت برسانند از ياد نخواهم برد. يار من چون بخرامد به تماشاى چمن برسانش ز من اى پيك صبا پيغامي."(ادامه)
اطلاعیه درباره آزمون‌های استخدامی دولت
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه،۲۰ آبان‌ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. (ادامه)
چه کسانی هنگام مرگ آرامش دارند؟
امام جعفر صادق عليه‌‏السلام در پـاسخ بـه اين پـرسش كه آيـا مؤمن از جان كندن خود ناراحت می‌‏شود فرمودند: نه، به خدا، زمانى كه فرشته مرگ (عزرائيل) براى ستاندن جانش مى‏‌آيد، او بى‌‏تابى مى‏‌كند. (ادامه)
جمعی از فرهنگیان مقابل استانداری گیلان تجمع کردند
جمعی از مربیان پیش دبستان و نیروهای خرید خدمت جامانده از حق التدریس استان گیلان صبح امروز در مقابل استانداری گیلان تجمع کردند. (ادامه)
مشکل واردات چوب مازندران رفع می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به توسعه معاهدات همکاری مازندران و کشورهای سی آی اس، گفت: از طریق استان ولگوگراد روسیه، مشکل واردات چوب مازندران رفع خواهد شد. (ادامه)
نمایش استکبار ستیزی 13آبان در 36نقطه مازندران
(ادامه)
سرای تجاری مازندران در ولگوگراد روسیه راه اندازی می شود
راه اندازی سرای تجاری مازندران در مرکز استان ولگوگراد روسیه روز پنجشنبه با امضای تفاهم نامه ای در ساری کلید خورد. (ادامه)
احتمالا یک زن رئیس سازمان میراث فرهنگی شود
رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشخص شده و طی چند روز آتی معرفی خواهد شد. (ادامه)
طعنه کیهان به عارف؛پس چرا رئیس مجلس نشدی؟
روزنامه کیهان در انتقاد از اظهارات اخیر رئیس فراکسیون امید در مجلس نوشت: فراکسیون امید اگر اکثریت داشت عارف از ریاست باز نمی‌ماند. (ادامه)
برف پاییزی مازندران را سفید پوش کرد
بارش نخستین برف پائیزی روز پنجشنبه بخش هایی از مناطق کوهستانی مازندران در شهرستان های بابل و سفید کوه را سفید پوش کرد. (ادامه)
شوخی دوستانه در تلگرام دردسرساز شد
شمال نیوز: شخصی که در شبکه اجتماعی تلگرام، با ورود به حریم شخصی ایجاد دردسر کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
چای سبز چقدر و چه زمانی باید مصرف شود
متخصصان تغذیه ، نوشیدن چای سبز با غذا را توصیه می‌کنند. زیرا زمانی که غذا مصرف می‌کنید، برای سوزاندن کالری باید روند سوخت‌وساز بدن سرعت پیدا کند و مانع از ذخیره شدن چربی شود. در برخی مواقع مصرف چای سبز چند دقیقه قبل از ورزش باعث بهبود عملکرد فرد می‌شود و خستگی را کاهش می دهد.(ادامه)
هنوز علت مرگ مادر باردار در ساری مشخص نشده است
رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی(ره) ساری گفت: هنوز علت مرگ مادر باردار مشخص نشده است.(ادامه)
زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه،۲۰ آبان‌ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.(ادامه)
نخستین نعمت بزرگ الهی تعلیم قرآن است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: به این دلیل تعلیم قرآن بر خلقت انسان مقدم شد که اگر این تعلیم در کار نبود خلقت و آفریدن انسان هم عبث و بیهوده می‌شد.(ادامه)
رونمایی کارت شناسایی آمریکا در مراسم ۱۳ آبان +عکس
راهپیمایان روز ۱۳ آبان نمادی از کارت شناسایی آمریکا را در مسیر راهپیمایی نمایش دادند و حکومت آمریکا را حکومتی فاشیست برشمردند.(ادامه)
جدایی کاوه رضایی از استقلال جدی شد
استقلالی ها قصد دارند با رقمی به مراتب کمتر ، سجاد شهباززاده را که روزگار موفقی در لیگ ترکیه ندارد ، به تهران برگردانند .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.