.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
رأی الکترال چیست؟
وب‌سایت اینتراَکتیو در گزارشی به توضیح روند انتخاباتی آمریکا و وظیفه مجمع گزینندگان پرداخت. (ادامه)
اگر این نارضایتی ادامه یابد موفقیت‌های طرح تحول سلامت را به باد می‌دهد زیرا این نارضایتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات پرسنل از 8 تا 9 ماه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده و حتی در برخی... عدم پرداخت مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی مازندران
اگر این نارضایتی ادامه یابد موفقیت‌های طرح تحول سلامت را به باد می‌دهد زیرا این نارضایتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات پرسنل از 8 تا 9 ماه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده و حتی در برخی...(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که این روزها خبر خوش طرح منطقه آزاد بندر امیرآباد موجب خرسندی مردم استان شده است ، رئیس مجمع نمایندگان در اظهاراتی متعصبانه و منطقه محور از مخالفت برخی از نمایندگان استان با این طرح خبر می دهد ..... مخالفت ۹ نماینده مازندرانی با طرح منطقه آزاد بندر امیرآباد !
شمال نیوز : در حالی که این روزها خبر خوش طرح منطقه آزاد بندر امیرآباد موجب خرسندی مردم استان شده است ، رئیس مجمع نمایندگان در اظهاراتی متعصبانه و منطقه محور از مخالفت برخی از نمایندگان استان با این طرح خبر می دهد .....(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد. زهرا احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد(خبر)
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار گرگان بدليل بی توجهی يک مدير مياني خود در خصوص طوفان، وی را از سمتش عزل و به غسالخانه فرستاد..... معرفی يک مدير شهرداری به غسالخانه توسط شهردار گرگان!+ سند
شمال نیوز : شهردار گرگان بدليل بی توجهی يک مدير مياني خود در خصوص طوفان، وی را از سمتش عزل و به غسالخانه فرستاد.....(ادامه)
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی به عنوان عضو هیات مديره شركت صنايع چوب وكاغذ ايران منصوب شد.

بابایی کارنامی عضو هیات مديره شركت صنايع چوب وكاغذ ايران شد
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی به عنوان عضو هیات مديره شركت صنايع چوب وكاغذ ايران منصوب شد. (ادامه)
عکسی از جوانی مستربین
عکسی از جوانی مستربین در سال 1970(ادامه)
شوخی دردسرساز در تلگرام
شخصی که در شبکه اجتماعی تلگرام، با ورود به حریم شخصی برای یک نفر ایجاد دردسر کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
مکان مراسم تشییع پورحیدری تغییر کرد
مراسم تشییع منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال از ورزشگاه شیرودی به ورزشگاه آزادی تغییر کرد.(ادامه)
 مهر: اینجا مازندران است، روستای متکازین از توابع شهرستان گلوگاه.سیده معصومه حسینی نمونه ی بارز یک زن اصیل مازندرانی که از ۷ سالگی طعم کار کردن را چشیده و همچنان دوشادوش همسرش با چرخ روزگار می چرخند.گلیم بافی هنریست که معصومه خانم ۴۲ ساله تمام جوانی اش را پای آن سپری کرده، چنان با تار و پود وجودش عجین شده که تمام طرح های گلیم را بصورت ذهنی طراحی کرده و می بافد. او که مادر سه فرزند است، پا به پای همسرش حسام کریمی ، دخترش را راهی خانه بخت کرده و دو پسرش نیز یکی راهی خدمت مقدس سربازی و پسردیگرش نیز در کنارشان مشغول دامداری است.
 ضرب آهنگ شانه در میان چله، صدای تلم زدن برای تهیه ماست و دوغ و زندگی با دام تنها یک سکانس از زندگی پرتلاش مردمان مازندران توام با آرامش خاطر است که نمادی از اقتصاد مقاومتی در این خانواده را به تصویر می کشد. لمس زندگی در روستای متکازین گلوگاه(خبر)
مهر: اینجا مازندران است، روستای متکازین از توابع شهرستان گلوگاه.سیده معصومه حسینی نمونه ی بارز یک زن اصیل مازندرانی که از ۷ سالگی طعم کار کردن را چشیده و همچنان دوشادوش همسرش با چرخ روزگار می چرخند.گلیم بافی هنریست که معصومه خانم ۴۲ ساله تمام جوانی اش را پای آن سپری کرده، چنان با تار و پود وجودش عجین شده که تمام طرح های گلیم را بصورت ذهنی طراحی کرده و می بافد. او که مادر سه فرزند است، پا به پای همسرش حسام کریمی ، دخترش را راهی خانه بخت کرده و دو پسرش نیز یکی راهی خدمت مقدس سربازی و پسردیگرش نیز در کنارشان مشغول دامداری است. ضرب آهنگ شانه در میان چله، صدای تلم زدن برای تهیه ماست و دوغ و زندگی با دام تنها یک سکانس از زندگی پرتلاش مردمان مازندران توام با آرامش خاطر است که نمادی از اقتصاد مقاومتی در این خانواده را به تصویر می کشد.(ادامه)
تحول جدی در بیمه کشاورزی ایجاد شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی گفت: باید تحول جدی در بیمه کشاورزی ایجاد شود.(ادامه)
احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد احساس تنهایی می‌تواند نشانه اولیه بیماری آلزایمر باشد.(ادامه)
آتش به جان جنگل های مرزن آباد
4 هکتار از جنگلهای حفاظتی دره مچر مرزن آباد دچار حریق شد.(ادامه)
کاهش سردردهای میگرنی با رژیم غذایی کم چرب
به گفته محققان دانشگاه سینسیناتی آمریکا، این نوع رژیم غذایی نه تنها موجب کاهش سردرد می شود بلکه در کاهش وزن هم نقش داشته و از بروز بیماری قلبی پیشگیری می کند.(ادامه)
توصیه پروین به پرسپولیسی‌ها درباره مراسم پورحیدری
علی پروین بابت درگذشت منصور پورحیدری بسیار ناراحت است.(ادامه)
عوارض مصرف هم‌زمان ماست و گوشت
مصرف هم‌زمان ماست و گوشت در کنار هم منجر به تولید مواد هضم‌نشده می‌شود که بیشترین ضرر را به مفاصل وارد می‌کند، پس به نوعی مصرف دوغ با کباب نامناسب است، برخلاف اینکه این مسئله رایج بوده و عوارضی را برای فرد مصرف‌کننده به همراه دارد.(ادامه)
عكس منتشر نشده جالب از احسان عليخانی
(ادامه)
دیداردبیر مشاهیر ومفاخر فرهیخته ایرانیان با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران
دبیر مشاهیر ومفاخر فرهیخته ایرانیان به همراه بخشدار و رییس شورای اسلامی بخش گتاب بابل، رییس راه وشهر سازی بابل . بعداز ظهر دیروز. با مدیر کل راه وشهرسازی برای رفع مشکلات بخش و شهر گتاب دیدار داشته اند . (ادامه)
عکس/ عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) در بین الحرمین
عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) در بین الحرمین برگزار شد. تصاویر از این مراسم را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
پورحیدری کجا دفن می‌شود؟ +جزییات
مراسم تشییع پیکر مرحوم پورحیدری روز یکشنبه برگزار خواهد شد.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، ۱۵ آبان ۱۳۹۵
(ادامه)
پژوهکشده اقلیمی خزر در مازندران ایجاد می شود
رئیس دانشگاه مازندران گفت: پژوهکشده اقلیمی خزر بزودی در این دانشگاه ایجاد می شود.(ادامه)
پارلمان ورزش در ساری تشکیل شود
فرماندار ساری خواستار تشکیل پارلمان ورزش با حضور استادان ورزش و ورزشکاران رشته های ورزشی در شهرستان شد.(ادامه)
عکس/ روحانی و جنتی در نمایشگاه مطبوعات
حسن روحانی رییس‌جمهوری با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، از غرفه‌های مختلف بازدید کرد و به گفت‌وگوی صمیمی با اهالی رسانه پرداخت.‎(ادامه)
بانوی طلایی مازندران
صدیقه دریایی نخستین طلای ایران در جام جهانی چین را کسب کرد.(ادامه)
عکس: روزی كه پورحيدری از استقلال خداحافظی كرد
يك تصوير به يادماندني از روزي كه منصورپورحيدري به عنوان سرمربي از استقلال خداحافظي كرد و ناصر حجازي در پاييز سال ٧٥ جايگزينش شد.(ادامه)
مراسم شهادت حضرت رقیه برگزار شد
مراسم شب شهادت حضرت رقیه (س) سفیر کوچک کربلا با حضور عاشقان و زوار حسینی در کربلای معلی و حرمین شریفین برگزار شد.(ادامه)
تصاویری کمتر دیده شده از «پدر استقلال»
پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران در سن 71 سالگی درگذشت.(ادامه)
جلوگیری از سفر اربعین با کارت ملی
فرمانده مرزبانی گفت: برای ایام اربعین و بازگشت زائران هیچ دغدغه امنیتی در مرزها وجود ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.