.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: خاطره یوزارسیف از منصور پور حیدری
مصطفی زمانی، بازیگر نقش یوزارسیف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی از منصور پورحیدری منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
عکس/ اولین عکس از کاخ سفید
اولین عکس از کاخ سفید/ 1846(ادامه)
رها سازی پرندگان شکاری زخمی در طبیعت
دوستداران حیات وحش استان مازندران سه پرنده شکاری زخمی را ‌به ادارات حفاظت محیط زیست این استان تحویل دادند.(ادامه)
مازاد تولید بستری برای ویرانی کشاورزی در مازندران است
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی مازندران گفت: مازاد تولید بستر صادرات نیست بلکه بستری برای ویرانی کشاورزی می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 15 آبان ماه در مازندران
(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودرو داخلی به شرح زیر است . (ادامه)
برخورد غیرقابل اغماض با تمام فسادها صورت گیرد/ متخلفان باید از کار برکنار شوند
نماینده شرق مازندران در مجلس گفت: برخورد جدی با هر نوع فسادی مانند حقوق‌های نجومی، صندوق ذخیره فرهنگیان و ... شود.(ادامه)
رازی که پس از فوت پورحیدری فاش شد
این پیشکسوت استقلال رفاقت را در حق پورحیدری تمام کرد.(ادامه)
اطلاعیه‌ای درباره شایعه تغییرات جدید در دولت
شمال نیوز: پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر انتصاب مرتضی بانک به عنوان رییس دفتر رییس جمهوری٬ حزب اعتدال و توسعه با صدور اطلاعیه‌ای این اخبار را فاقد هرگونه اعتبار دانست. (ادامه)
تداوم ناپایداری جوی در مازندران
آسمان مازندران، امروز صاف تا نیمه ابری پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
وزیر کشور: 100 اختیار از هزار مورد اختیارات دولت به استانداران واگذار شده است که این تعداد به علت موانع قانونی هنوز کم است.
اختیارات استانداران افزایش می یابد
وزیر کشور: 100 اختیار از هزار مورد اختیارات دولت به استانداران واگذار شده است که این تعداد به علت موانع قانونی هنوز کم است. (ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: با کوچکترین بارندگی رامسر دچار آبگرفتگی می شود و شهردار اعلام می کند که سیل آمده که نادرست بوده زیرا به علت جمع شدن چوب ها و خار و خاشاک در بلوار معلم تجمع آب صورت گرفت..... مسافرت یک ماهه شهردار داد امام جمعه را در آورد
شمال نیوز : وی افزود: با کوچکترین بارندگی رامسر دچار آبگرفتگی می شود و شهردار اعلام می کند که سیل آمده که نادرست بوده زیرا به علت جمع شدن چوب ها و خار و خاشاک در بلوار معلم تجمع آب صورت گرفت.....(ادامه)
هشدار درباره یک کلاهبرداری جدید
پسر جوان روی صندلی مقابل میز قاضی نشسته بود. سر و وضع و حرف زدنش با بسیاری دیگر از متهمان تفاوت داشت. فوق لیسانس ادبیات فارسی و اهل یکی از شهرستان‌های استان مرکزی بود. می‌دانستم او هم یکی از قربانیان پرونده شرکت‌های هرمی است. (ادامه)
شمال نیوز :  افزایش آگاهی مردم به بیماری سرطان ومراجعه به پزشک در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک را از مهمترین عوامل کنترل این بیماری اعلام و بر مصرف ریز مغذی هایی چون ویتامین دی، آهن و اسیدفولیک تاکید کرد..... مازندران در صدر ابتلا به سرطان درکشور
شمال نیوز : افزایش آگاهی مردم به بیماری سرطان ومراجعه به پزشک در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک را از مهمترین عوامل کنترل این بیماری اعلام و بر مصرف ریز مغذی هایی چون ویتامین دی، آهن و اسیدفولیک تاکید کرد.....(ادامه)
همایش رهروان شهدای محور چناره در بهشهر
(ادامه)
 مدیری که حقوق چند 10 میلیونی می‌گیرد روحیه آن را ندارد که سختی‌ها را تحمل کند.نظر به جناح خاص ندارم چرا که هر دو گروه هم افراد فرصت‌طلب دارند و هم مومن و اگر ... مدیریت اشرافی و حقوق نجومی با ملت انقلابی تناسبی ندارد
مدیری که حقوق چند 10 میلیونی می‌گیرد روحیه آن را ندارد که سختی‌ها را تحمل کند.نظر به جناح خاص ندارم چرا که هر دو گروه هم افراد فرصت‌طلب دارند و هم مومن و اگر ...(ادامه)
کشف کالای قاچاق میلیاردی +تصاویر
(ادامه)
کلاهبرداری از ۵ زن مطلقه تحصیل‌کرده به بهانه ازدواج
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با ترفندی خاص و زیرکانه اقدام به کلاهبرداری میلیونی از پنج زن تحصیل کرده و دارای شرایط ازدواج در سایت‌های همسریابی کرده بود، خبر داد. (ادامه)
رقم های مختلف انار به همراه فراورده های این میوه بهشتی از قبیل انار تازه، آش و رب انار در چهارمین جشنواره انار اشرف بهشهر ،در ۳۰غرفه تا ۱۷ آبان در مجتمع تاریخی ، فرهنگی و گردشگری هوتوی بهشهر به نمایش گذاشته شد است. چهارمین جشنواره انار اشرف در بهشهر(خبر)
رقم های مختلف انار به همراه فراورده های این میوه بهشتی از قبیل انار تازه، آش و رب انار در چهارمین جشنواره انار اشرف بهشهر ،در ۳۰غرفه تا ۱۷ آبان در مجتمع تاریخی ، فرهنگی و گردشگری هوتوی بهشهر به نمایش گذاشته شد است.(ادامه)
راز رابطۀ کلینتون و ترامپ در عکس قدیمی +عکس
«نیویورک تایمز» عکسی کمتر دیده شده از خانوادۀ کلینتون و ترامپ منتشر کرد که عمق رابطۀ این دو خانواده، پیش از رقابت های انتخاباتی را بیان می کند.(ادامه)
فکرتان را به این سمت ببرید که بجای این کشمکش ها زیر تمام این جملات یک کلمه بیاید .(وحدت) در این صورت با این پتانسیل های سیاسی، مازندران را نه نگین سبز ایران بلکه الماس بی همتای این کشور خواهیم خواند.
"ای کاش" های یک مازنی(يادداشت)
فکرتان را به این سمت ببرید که بجای این کشمکش ها زیر تمام این جملات یک کلمه بیاید .(وحدت) در این صورت با این پتانسیل های سیاسی، مازندران را نه نگین سبز ایران بلکه الماس بی همتای این کشور خواهیم خواند. (ادامه)
عکس/ دو اسطوره ابدی همسایه شدند
دو اسطوره ابدی، دو همسایه ابدی؛ پیکر مرحوم پورحیدری در جوار پیکر ناصرخان به خاک سپرده خواهد شد.(ادامه)
عکس/مرحوم پورحیدری در کنار همسرش
پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران در سن 71 سالگی درگذشت. این یکی از آخرین تصاویر مرحوم پورحیدری درکنار همسرشان است.(ادامه)
چه کسی آخرین رییس میراث و گردشگری دولت یازدهم می‌شود؟
گزینه‌ها؛ مسجدجامعی، بهشتی، حجت، بانک، مهرعلیزاده،‌ رحمانی‌موحد، شادنوش و شجاع‌پوریان(ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
فواید شنا برای حفظ سلامت مغز
به گفته محققان، شنا علاوه بر افزایش قدرت عضلات به حفظ سلامت مغز هم کمک می کند.(ادامه)
دستگیری قاتل در کمتر از 48 ساعت در چالوس
ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "چالوس"، قاتل مرد 28 ساله را در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر کردند. (ادامه)
کشف کالای قاچاق میلیاردی +تصاویر
کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 102 میلیون ریال در بابلسر کشف شد.(ادامه)
ثبت ملی 2 اثر تاریخی مازندران
دو اثر تاریخی مازندران در فهرست آثار ملی کشور جای گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.