.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
معاون بهبود تولیدات دامی: یش بینی کرد ۲۴ هزار و ۲۴۰ تن گوشت مزغ در مازندران تولید و به بازار مصرف عرضه شود. ۲۴ هزار تن گوشت مرغ در راه مازندران
معاون بهبود تولیدات دامی: یش بینی کرد ۲۴ هزار و ۲۴۰ تن گوشت مزغ در مازندران تولید و به بازار مصرف عرضه شود.(ادامه)
عصر شعر دهه هشتادی‌ها
محفل شعر دفاع مقدس با عنوان دهه هشتادی‌ها در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: بر پایه آمار ثبت احوال کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در کل کشور ۱۴۲ هزار و ۲۹۸ ازدواج و ۴۴ هزار و ۱۵۹ طلاق به ثبت رسیده است. ثبت بیش از ۱۴۲ هزار ازدواج و ۴۴ هزار طلاق در بهار ۱۴۰۱+ استانهای صدرنشین
شمال نیوز: بر پایه آمار ثبت احوال کشور در بهار سال ۱۴۰۱ در کل کشور ۱۴۲ هزار و ۲۹۸ ازدواج و ۴۴ هزار و ۱۵۹ طلاق به ثبت رسیده است.(ادامه)
ایران نوشت:همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد. جزییات مرگ عجیب فرزند خانم بازیگر
ایران نوشت:همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد.(ادامه)
متاسفانه در‌همه فتنه‌هایی که د‌ر‌دو دهه اخیر در‌کشور واقع شده آقایان مفت بیانیه میدهند و‌هزینه هنگفت می تراشند بدون اینکه حداقل هزینه‌ای برای خود آنان داشته باشد. بیانیه‌های مفت؛ هزینه‌های هنگفت!(يادداشت)
متاسفانه در‌همه فتنه‌هایی که د‌ر‌دو دهه اخیر در‌کشور واقع شده آقایان مفت بیانیه میدهند و‌هزینه هنگفت می تراشند بدون اینکه حداقل هزینه‌ای برای خود آنان داشته باشد.(ادامه)
تصاویر / ماشین بدترکیب ۴۵۰ میلیون تومانی جدید چینی بازار ایران!
گجت نیوز به بررسی مشخصات فنی ماشین چینی راین ۳ پرداخته که با قیمتی معادل ۲۰۷ و ساندروی کم کارکرد به بازار می آید. چه کسی ۴۵۰ میلیون برای این ماشین پول می دهد؟(ادامه)
یک منبع آگاه امنیتی از هلاکت عبدالمجید ریگی و یاسر شه‌بخش خبر داد. عبدالمجید ریگی به هلاکت رسید
یک منبع آگاه امنیتی از هلاکت عبدالمجید ریگی و یاسر شه‌بخش خبر داد.(ادامه)
سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان در بیانیه ای تاکید کرد که پاسخ قاطع به مزدوران ‌خواهیم داد. معاون اطلاعات سپاه استان که در این حمله مجروح شده بود، به شهادت رسید / تعدادی از تروریست‌های تجزیه طلب به هلاکت رسیدند / مهاجمان اقدام به تیراندازی کور در خیابان‌ها و معابر عمومی در سطح شهر کرده بودند(خبر)
سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان در بیانیه ای تاکید کرد که پاسخ قاطع به مزدوران ‌خواهیم داد.(ادامه)
پرندگان در مسیر مهاجرت به طبیعت مازندران
رئیس اداره حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: طبق روال سال‌های گذشته گونه‌های مختلف پرندگان مهاجر برای زمستان گذرانی وارد تالاب‌ها و آب‌بندان‌های استان خواهند شد.(ادامه)
پست پرسپولیس در توئیتر برای ماهینی
گروه عکس: باشگاه پرسپولیس در واکنش به بازداشت حسین ماهینی، در توئیتر پستی را منتشر کرد.(ادامه)
آخرالزمان و کشفیات مرموز در هم تنیده!
به راستی کدام حجاب اجباری؟! اگر حجاب اجباری بود آیا خانم معتمد آریا می‌توانست در تداوم این فتنه مرموز به راحتی حیا و شرم خویش را، آن هم سر مزار مرحوم امین تارخ و در ملاءعام چوب حراج بزند؟! و قبر در انتظارش را پیشاپیش بلرزاند!(ادامه)
شمال نیوز:  محمدحسین محمدیان به دلیل بیماری عفونی‌ای که از مسابقات جهانی درگیر آن شده بود، در بیمارستان  نیمه شعبان ساری بستری شد. محمدحسین محمدیان در بیمارستان ساری بستری شد+ عکس
شمال نیوز: محمدحسین محمدیان به دلیل بیماری عفونی‌ای که از مسابقات جهانی درگیر آن شده بود، در بیمارستان نیمه شعبان ساری بستری شد.(ادامه)
روی صحنه تئاتر نقش "حاج قاسم سلیمانی" را بازی می‌کنم
ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در نقش «حاج قاسم سلیمانی» در تئاتری خبر داد که قرار است چند روز آینده روی صحنه برود.(ادامه)
یکی از آشوبگران که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود در اعترافات خودش گفت: یک خودرو بین مردم اسلحه توزیع کرد. اعتراف جنجالی یکی از تروریست‌های زاهدان + فیلم
یکی از آشوبگران که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود در اعترافات خودش گفت: یک خودرو بین مردم اسلحه توزیع کرد.(ادامه)
 پیکر مطهر شهید رمضانعلی میرزایی ۳۸ سال پس از شهادت با حضور مردم ولایتمدار سوادکوه تشییع شد و در زادگاهش آرام گرفت. تشییع پیکر شهید میرزایی ۳۸ سال پس از شهادت
پیکر مطهر شهید رمضانعلی میرزایی ۳۸ سال پس از شهادت با حضور مردم ولایتمدار سوادکوه تشییع شد و در زادگاهش آرام گرفت.(ادامه)
عبدالمجید ریگی و یاسر شه‌بخش دو عضو گروهک تجزیه‌طلب جیش‌الظلم به هلاکت رسیدند. ریگی و شه‌بخش به هلاکت رسیدند
عبدالمجید ریگی و یاسر شه‌بخش دو عضو گروهک تجزیه‌طلب جیش‌الظلم به هلاکت رسیدند.(ادامه)
بستری شدن کشتی گیر تیم ملی + تصویر
محمدحسین محمدیان در بیمارستان نیمه شعبان ساری بستری شد.(ادامه)
نوشهر میزبان کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا
یک دوره کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا به میزبانی هیات فوتبال نوشهر آغاز شد.(ادامه)
سرمربی نساجی : تیم محکوم به برد مقابل نفت مسجد سلیمان است
سرمربی نساجی قائمشهر گفت: نساجی در بازی هفته هفتم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۹ مهر
حوادث اخیر کشور و حمله تروریستی به یک کلانتری در زاهدان از تیتر‌های اصلی روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
بیانیه‌ مهم وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور
وزارت اطلاعات اعلام کرد: حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته‌ای آشکار و محسوس و لایه‌های پنهان متعددی در پشت صحنه‌های خود داشت.(ادامه)
استاندار سیستان و بلوچستان گفت:حادثه تروریستی امروز در زاهدان ۱۹کشته و ۲۰ نفر مصدوم بر جای گذاشت. بیش از ۳۰ کشته و مصدوم در حادثه تروریستی زاهدان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت:حادثه تروریستی امروز در زاهدان ۱۹کشته و ۲۰ نفر مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
بیانیه‌ وزارت اطلاعات درباره حوادث اخیر کشور
بیش از ۲۰۰ تن از اعضای منافقین، سلطنت طلبان، گروهک‌های تجزیه طلب و بهائیت دستگیر شده اند(ادامه)
خبرگزاری دولت نوشت: مهران مدیری که روز ۲ مهرماه از کشور خارج شده بود، صبح امروز با پرواز اماراتی وارد کشور و در بدو ورود گذرنامه وی ضبط شد.
مهران مدیری به ایران برگشت/ ضبط گذرنامه‌ در فرودگاه
خبرگزاری دولت نوشت: مهران مدیری که روز ۲ مهرماه از کشور خارج شده بود، صبح امروز با پرواز اماراتی وارد کشور و در بدو ورود گذرنامه وی ضبط شد. (ادامه)
عیادت استاندار مازندران از نوجوان قطع نخاعی ناشی از ضرب و شتم اغتشاشگران
استاندار مازندران از نوجوان قطع نخاعی ناشی از ضرب و شتم اغتشاشگران در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری عیادت کرد. (ادامه)
استاندار مازندران با اشاره به وجود هزار و ۳۰۰ آستان مقدس در استان گفت: امامزادگان باید به عنوان مرکز گردشگری مذهبی تبدیل شود. استاندار: مازندران باید به مرکز گردشگری مذهبی تبدیل شود
استاندار مازندران با اشاره به وجود هزار و ۳۰۰ آستان مقدس در استان گفت: امامزادگان باید به عنوان مرکز گردشگری مذهبی تبدیل شود.(ادامه)
ییلاقات مازندران به ویژه در "سرتنگه رودبار" سوادکوه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، این روزها با برداشت نخستین کشت برنج، شور و نشاط کشاورزان و عطر خوش شالی را شاهد است. برداشت سنتی برنج(خبر)
ییلاقات مازندران به ویژه در "سرتنگه رودبار" سوادکوه به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، این روزها با برداشت نخستین کشت برنج، شور و نشاط کشاورزان و عطر خوش شالی را شاهد است.(ادامه)
۹۱۷ هزار دانش آموز در کشور بازمانده از تحصیل هستند
رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور شمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در کشور ۹۱۷ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
بیانیه اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور
اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در بیانیه‌ای به اتفاق‌های این روزهای کشور واکنش نشان دادند.(ادامه)
اینترنت وصل شد/ محدودیت اینستاگرام و واتس‌اپ ادامه دارد
اینترنت همراه در بسیاری از مناطق وصل شد اما محدودیت اینستاگرام و واتس‌اپ فعلا برقرار است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.