.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک متخصص قلب و عروق، در ارتباط با مرگ های ناگهانی، توضیحاتی ارائه داد. مرگ ناگهانی چگونه اتفاق می افتد؟
یک متخصص قلب و عروق، در ارتباط با مرگ های ناگهانی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
کشمش به عنوان یکی از تنقلات، از دیرباز همیشه در جیب بچه ها و بزرگ ترها بوده است. اما شاید از خواص آن چندان اطلاع نداشته باشیم. کشمش بخورید اگر استرس دارید!
کشمش به عنوان یکی از تنقلات، از دیرباز همیشه در جیب بچه ها و بزرگ ترها بوده است. اما شاید از خواص آن چندان اطلاع نداشته باشیم.(ادامه)
وزیر اطلاعات: گروهک‌های تروریستی نتیجه اعمال ننگین خود و ترور مردم ‌بی‌گناه را می‌بینند
وزیر اطلاعات گفت: گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.(ادامه)
خود را فروختی به امان‌نامه سیاه
محمدمهدی شفیعی از شعرای آئینی شعری را خطاب به یک شاعر که در جریان اغتشاشات اخیر شعری علیه مقدسات منتشر کرده بود، با عنوان "خود را فروختی به امان‌نامه سیاه" سرود.(ادامه)
فریاد حامد بهداد در یک پست + عکس
شمال نیوز: حامد بهداد بازیگر سینما در فضای مجازی خود متنی علیه تجزیه طلبان منتشر کرد.(ادامه)
درگذشت مهسا امینی، برای چندمین بار ضرورت آماده‌ساختن بسترهای قانونی و عینی برای اعتراضات مردمی را پیش چشم سیاستمداران قرار داد. آیا خواهند دید؟! اینکه اعتراضات مردمی در سی سال أخیر، چند روزی پس از آغاز، به آوردگاهی خشونت‌بار تبدیل می‌شود، غم‌انگیز و شرم‌‌آور است. چطور اعتراض کنیم؟ کسی می‌داند؟(يادداشت)
درگذشت مهسا امینی، برای چندمین بار ضرورت آماده‌ساختن بسترهای قانونی و عینی برای اعتراضات مردمی را پیش چشم سیاستمداران قرار داد. آیا خواهند دید؟! اینکه اعتراضات مردمی در سی سال أخیر، چند روزی پس از آغاز، به آوردگاهی خشونت‌بار تبدیل می‌شود، غم‌انگیز و شرم‌‌آور است. (ادامه)
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است و چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند. اسطوره استقلال ساپینتو را شست و پهن کرد + جزئیات
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است و چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند.(ادامه)
مهمترین نشانه‌های سکته قلبی
متخصص قلب گفت:درد قفسه سینه شایع ترین عامل سکته قلبی است که فرد را به مراکز درمانی می کشاند .(ادامه)
شایعه عجیب و مشکوک درباره پرسپولیس | نمی خواستند وارد زمین شوند؟
دیر به زمین آمدن بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا شایعه‌ عجیبی پیرامون این تیم به وجود بیاید.(ادامه)
مهمترین علائم کلسترول خون
کلسترول خون، یکی از عارضه های بعضا پنهان است که افراد توجه چندانی به آن ندارند. در حالی که باید کنترل شود.(ادامه)
آمریکا مستقل از روند مذاکرات هسته‌ای، در حال پیگیری موضوع آزادی زندانیان خود در ایران و هم‌زمان آزادسازی منابع مسدود شده ارزی کشورمان در کره جنوبی است. آزادسازی میلیاردها دلار منابع ارزی ایران در کره جنوبی
آمریکا مستقل از روند مذاکرات هسته‌ای، در حال پیگیری موضوع آزادی زندانیان خود در ایران و هم‌زمان آزادسازی منابع مسدود شده ارزی کشورمان در کره جنوبی است.(ادامه)
آخرین وضعیت دانشجویان در دانشگاه شریف
(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است .... بیماریها و آفات بلای جنگل‌های شمال/تحقیقات و راهکار علمی ضرورتی برای نجات این اکوسیستم
شمال نیوز : بررسی ها نشان می دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است ....(ادامه)
بازداشت بازیکن سابق پرسپولیس تکذیب شد
مشرق: برخی رسانه ها از بازداشت حمیدرضا علی عسگری، بازیکن سابق پرسپولیس خبر داده اند که پی گیری ها نشان می دهد این خبر از اساس کذب است.(ادامه)
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند. ۹۰ درصد بازداشت شدگان حوادث اخیر دوست پسر و دوست دختر بوده اند!
شمال نیوز : بخش اعظم سلبریتی‌هایی که در اتفاقات اخیر موضع‌گیری کردند، شاید هیچ‌وقت نمی‌خواستند یک کنشگر سیاسی باشند، اما وقتی با موج ترول‌های مجازی برانداز برای الزام به موضع‌گیری روبه‌رو شدند، نتوانستند خط مردمی بودن خود را حفظ کنند و به سمت براندازان غلتیدند.(ادامه)
آمریکایی‌ها می‌خواهند با فریب ، جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند / ما زمان دفاع از همه دفاع می‌کنیم حتی کسانی که ما را دوست ندارند/ دشمن برای جبران شکست‌ها، جنگ رسانه ای و سیاسی را آغاز کرده/ هشدار می‌دهیم که ما شما را می‌شکنیم ....(خبر)
(ادامه)
تحرکات اغتشاشگران به بهانه اعتراض به مقوله حجاب با اقدامات ضدامنیتی آشوبگران پروژه دشمنان برای گسترش ناامنی در کشور را نمایان کرد. فتنه ترکیبی چیست؟
تحرکات اغتشاشگران به بهانه اعتراض به مقوله حجاب با اقدامات ضدامنیتی آشوبگران پروژه دشمنان برای گسترش ناامنی در کشور را نمایان کرد.(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به عزم جدی در سامان‌دهی زباله‌های استان، گفت: در این زمینه پروژه‌های زباله‌سوز ساری با ظرفیت ۵۰۰ تن و زباله‌سوز نوشهر با ظرفیت ۲۰۰ تن و پروژه تبدیل زباله به کود و کمپوست در شهرستان نور با ظرفیت ۲۵۰ تن در اولویت قرار دارد. خبرهای خوب از ساماندهی زباله در مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به عزم جدی در سامان‌دهی زباله‌های استان، گفت: در این زمینه پروژه‌های زباله‌سوز ساری با ظرفیت ۵۰۰ تن و زباله‌سوز نوشهر با ظرفیت ۲۰۰ تن و پروژه تبدیل زباله به کود و کمپوست در شهرستان نور با ظرفیت ۲۵۰ تن در اولویت قرار دارد.(ادامه)
وضعیت ذخیره آب پشت سد‌ها، آببندان‌ها و روان آب‌های رودخانه‌ها در مازندران بسیار نگران کننده شده است. نگرانی از کمبود آب در مازندران
وضعیت ذخیره آب پشت سد‌ها، آببندان‌ها و روان آب‌های رودخانه‌ها در مازندران بسیار نگران کننده شده است.(ادامه)
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳۴ کیلو حشیش از یک دستگاه پراید در بزرگراه آزادگان خبر داد. قاچاق حشیش در سفر خانوادگی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳۴ کیلو حشیش از یک دستگاه پراید در بزرگراه آزادگان خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۱ مهر
پاسخ مردم و نیروهای مسلح به اغتشاش گران تیتر بیشتر روزنامه‌های امروز بود.(ادامه)
روز سوم آبان ۱۴۰۱ خورشید به شکل یک سیب گاز زده درخواهد آمد، زیرا سایه ماه روی بخش‌هایی از زمین می‌افتد و به اصطلاح یک خورشیدگرفتگی جزئی روی خواهد داد. کدام کشورها خورشیدگرفتگی آبان را تجربه خواهند کرد؟
روز سوم آبان ۱۴۰۱ خورشید به شکل یک سیب گاز زده درخواهد آمد، زیرا سایه ماه روی بخش‌هایی از زمین می‌افتد و به اصطلاح یک خورشیدگرفتگی جزئی روی خواهد داد.(ادامه)
وعده برنده شدن در مزایده خودروهای تملیکی کلاهبرداری است
اجتهادی گفت:امکان دستکاری در مزایده خودرو‌های تملیکی وجود ندارد و متقاضیان فریب کلاهبردارانی را که وعده برنده شدن تضمینی در مزایده می‌دهند، نخورند.(ادامه)
شروط قبولی نماز چیست؟ + اینفوگرافیک
نماز خواندن یکی از واجبات اصلی دین ماست. اما نمره قبولی گرفتنش پیش خدا یه سری پیش شرط‌هایی داره که اینجا بهش اشاره کردیم. (ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر به شایعه صدور رای دیوان عدالت اداری درباره ابقاء یا عزل شهردار موقت واکنش نشان داد و در حد شایعه دانست. واکنش رئیس شورای اسلامی شهر درباره شایعه رای دیوان عدالت اداری به عزل شهردار
رئیس شورای اسلامی شهر به شایعه صدور رای دیوان عدالت اداری درباره ابقاء یا عزل شهردار موقت واکنش نشان داد و در حد شایعه دانست.(ادامه)
قیمت طلا، دلار، سکه امروز
امروز (یکشنبه) در بازار آزاد تا این لحظه، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۳۷۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
تکذیب رسمی شایعه رفع فیلتر «واتس‌آپ»!
درحالی که از صبح امروز تعدادی از کاربران بر روی تعدادی از اپراتورها به واتساپ دسترسی داشتند ، وزارت ارتباطات در پیامی کوتاه به دیجیاتو این خبر را تکذیب کرده است.(ادامه)
فروش آیفون ۱۴ در مشهد ممنوع شد +عکس
اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد در اطلاعیه‌ای به فروشگاه‌های فروش تلفن همراه اعلام کرد که فروش آیفون ۱۴ در این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است.(ادامه)
امروز عصر ممنوع الخروجی علی دایی در محافل رسانه ای مطرح شد. یکی از نزدیکان این پیشکسوت ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرده اما هنوز کاپیتان سابق تیم ملی به این خبر واکنش نشان نداده علی دایی ممنوع الخروج شد؟!/ ضبط گذرنامه کایپتان سابق تیم ملی
امروز عصر ممنوع الخروجی علی دایی در محافل رسانه ای مطرح شد. یکی از نزدیکان این پیشکسوت ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرده اما هنوز کاپیتان سابق تیم ملی به این خبر واکنش نشان نداده(ادامه)
از هفته هفتم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۸:۰۳  به مصاف هم رفتند که که شاگردان قربان‌ بردیف توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند. مهدی ترابی یک پنالتی پرسپولیس را از دست داد. شکست اول پرسپولیس با پایان طلسم ۸ساله تراکتور
از هفته هفتم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۸:۰۳ به مصاف هم رفتند که که شاگردان قربان‌ بردیف توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند. مهدی ترابی یک پنالتی پرسپولیس را از دست داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.