.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سخنگوی دولت از افزایش حقوق دریافتی کارکنان و بازنشستگان با همکاری مجلس شورای اسلامی خبر داد. سخنگوی دولت: حقوق دریافتی کارکنان و بازنشستگان افزایش خواهد یافت
سخنگوی دولت از افزایش حقوق دریافتی کارکنان و بازنشستگان با همکاری مجلس شورای اسلامی خبر داد.(ادامه)
قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه شنبه) در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 294 هزار تومان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : اعتبارات قطره چکانی، زهکشی مزارع مازندران را که از آن به عنوان بزرگترین پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری استان یاد می شود، زمینگیر کرده است. زمینگیر شدن بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری در مازندران
شمال نیوز : اعتبارات قطره چکانی، زهکشی مزارع مازندران را که از آن به عنوان بزرگترین پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری استان یاد می شود، زمینگیر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم. بیاینه خانواده مهسا امینی؛ مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده‌ایم
شمال نیوز : خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور دلیل خشم دشمن از ملت ایران را پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها و موانع ایجاد شده دانست و با اشاره به حوادث اخیر گفت: اعلام موضع و حضور میلیونی مردم در صحنه، دشمن را در توطئه‌ای که علیه ایران اسلامی طراحی کرد، ناکام گذاشت. رئیسی: علت خشم دشمنان، بی اثر بودن تحریم ها و پیشرفت کشور است
شمال نیوز : رئیس جمهور دلیل خشم دشمن از ملت ایران را پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها و موانع ایجاد شده دانست و با اشاره به حوادث اخیر گفت: اعلام موضع و حضور میلیونی مردم در صحنه، دشمن را در توطئه‌ای که علیه ایران اسلامی طراحی کرد، ناکام گذاشت.(ادامه)
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد. ۱۰ مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد .... آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه از امروز در جاده‌های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد ....(ادامه)
رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد. رئیس‌جمهور وارد صحن مجلس شد
رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۱۲ مهر
تیتر یک روزنامه های امروز به سخنان رهبر انقلاب اختصاص داشت.(ادامه)
کاله مازندران لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی آغاز کرد
تیم کاله مازندران فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال را با کسب یک پیروزی روحیه بخش خانگی شروع کرد. (ادامه)
مشخص شده مساله مصدومیت رمضانی حادتر از آنچه تصور می‌شد است، شاید این بازیکن مجبور شود کمر خود را به تیغ جراحان بسپارد. شوک به استقلالی‌ها؛ مصدومیت آرمان رمضانی جدی است؟
مشخص شده مساله مصدومیت رمضانی حادتر از آنچه تصور می‌شد است، شاید این بازیکن مجبور شود کمر خود را به تیغ جراحان بسپارد.(ادامه)
روزنامه ایران نوشت:رفتارهای توأم با خشونت جریان‌های برانداز خارج‌نشین با مهناز افشار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون در جریان تظاهرات ضدایرانی در آلمان، نشان داد پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن، خوش‌عاقبت نخواهد بود. مهناز افشار، نتیجه پشت کردن به وطن را دید
روزنامه ایران نوشت:رفتارهای توأم با خشونت جریان‌های برانداز خارج‌نشین با مهناز افشار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون در جریان تظاهرات ضدایرانی در آلمان، نشان داد پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن، خوش‌عاقبت نخواهد بود.(ادامه)
دربی ۹۹ پایتخت در صورت تغییر نکردن برنامه تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود. تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس مشخص شد؟
دربی ۹۹ پایتخت در صورت تغییر نکردن برنامه تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود.(ادامه)
مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تاکید دولت و وزارت کشور به اجرایی سازی و نهادینه کردن حق اعتراض مبتنی بر اصل ۲۷ قانون اساسی است. تاکید وزارت کشور و دولت به نهادینه کردن حق اعتراض
مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد: تاکید دولت و وزارت کشور به اجرایی سازی و نهادینه کردن حق اعتراض مبتنی بر اصل ۲۷ قانون اساسی است.(ادامه)
اخطار باشگاه استقلال به عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس
باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای به عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هشدار داد.(ادامه)
خانواده مهسا امینی بیانیه منتشر کردند
خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند مسیر دادخواهی در مراجع قضایی را انتخاب کرده اند.(ادامه)
شعارهای کف خیابان، بوی معضلات اقتصادی نمی‌دهد
در اغتشاشات اخیر، دشمنان موجودیت ایران عزیزمان خصمانه‌تر از گذشته علیه این کشور متحد شده اند.(ادامه)
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران : مرغ باید با قیمت ۵۹۸۰۰ تومان تنظیم بازار عرضه شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: تنظیم بازار ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت مصوب برای یک کیلو مرغ گرم و ۴۸ هزار تومان برای هر کیلو مرغ منجد در نظر گرفت تا به دست مصرف‌کننده برسد و مازاد بر قیمت مصوب شامل تعزیر خواهد شد(ادامه)
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است. جوی پایدار تا روز پنج‌شنبه در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است.(ادامه)
برادر شهید بلباسی: جوانان فریب تبلیغات حواشی این روزها را نخورند
برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی با تاکید بر اینکه کارهای جهادی را با کمک جوانان دهه هشتادی و نودی پیش می‌برم، گفت: ما به جوانان افتخار می‌کنیم ولی جوانان باید هوشیار باشند و باید بدانند افرادی که آن سوی مرزها هستند آیا توانستند مشکل جوانان را حل کنند؟(ادامه)
دربی پایتخت چند آبان برگزار می‌شود؟
دربی 99 پایتخت در صورت تغییر نکردن برنامه تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان روز 13 آبان برگزار می‌شود.(ادامه)
استاندار کردستان: مهسا امینی کد و رمزی برای آشوب بود
استاندار کردستان گفت: مهسا امینی یک اسم رمز و کد برای آشوب بود، دشمن همانطور که در سال 96 انتخابات و در سال 98 بنزین را رمز قرار داد اینبار هم مرگ خانم امینی را به عنوان رمز انتخاب کرد.(ادامه)
جزئیات حمله تروریستی زاهدان
عصر جمعه برخی خیابان‌های زاهدان وارد درگیری مسلحانه‌شدند و عده‌ای قصد تصرف یک کلانتری را داشتند، اما این درگیری‌ها چگونه آغاز شد؟(ادامه)
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان درباره آخرین وضعیت توافق احیای برجام گفت: هر مقطعی که احساس کنیم توافق ما به نقطه‌ای رسیده که خطوط قرمز کاملا رعایت شده و می‌توانیم نفع اقتصادی از بازگشت به توافق را داشته باشیم، حتما در نقطه توافق قرار خواهیم گرفت. خبر داغ امیر عبداللهیان درباره توافق هسته‌ای
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان درباره آخرین وضعیت توافق احیای برجام گفت: هر مقطعی که احساس کنیم توافق ما به نقطه‌ای رسیده که خطوط قرمز کاملا رعایت شده و می‌توانیم نفع اقتصادی از بازگشت به توافق را داشته باشیم، حتما در نقطه توافق قرار خواهیم گرفت.(ادامه)
واکنش به برکناری آجورلو از مدیرعاملی استقلال
امروز خبری مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه استقلال منتشر شد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی از آزاد شدن بازرس ویژه این وزارتخانه که پیش از این با اتهام اخذ رشوه بازداشت شده بود، خبر داد. وی درباره نحوه آزادسازی و اینکه با وثیقه آزاد شده یا خیر، پاسخی نداد. خبر مهم وزیر راه درباره آخرین وضعیت «قاسم مکارم»
وزیر راه و شهرسازی از آزاد شدن بازرس ویژه این وزارتخانه که پیش از این با اتهام اخذ رشوه بازداشت شده بود، خبر داد. وی درباره نحوه آزادسازی و اینکه با وثیقه آزاد شده یا خیر، پاسخی نداد.(ادامه)
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی  بیانیه ای را منتشر کرد.

بيانيه سيد حسن خميني در خصوص حوادث اخير در كشور ؛ اعتراض حق قانونی همه است و اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی بیانیه ای را منتشر کرد. (ادامه)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: به زودی با فراهم شدن شرایط میزهای گفتگو، کرسی‌های آزاداندیشی و روش‌­های مناسب دیگر برای مباحثات پیرامون مسائل روز برگزار خواهد شد. آماده سازی شرایط دانشگاه ها برای برگزاری میزهای گفتگو
دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: به زودی با فراهم شدن شرایط میزهای گفتگو، کرسی‌های آزاداندیشی و روش‌­های مناسب دیگر برای مباحثات پیرامون مسائل روز برگزار خواهد شد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه: جوانانی که به خیابان می‌آیند دوست و دشمن را بشناسند
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به جوانان عزیزمان عرض می‌کنیم وقتی به خیابان می‌آیید پشت سرتان را نگاه کنید که امتداد مسیری که در آن هستید به یک عده قلیل می‌رسد. ما شما را دوستان خودمان می‌دانیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به شما تعرض کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.