.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
فائزه هاشمی حوالی ساعت ۲۱:۳۰ در خیابانهای اطرف میدان هفت حوض تهران دستگیر شد. فائزه هاشمی بازداشت شد
فائزه هاشمی حوالی ساعت ۲۱:۳۰ در خیابانهای اطرف میدان هفت حوض تهران دستگیر شد.(ادامه)
همه چیز درباره بیمه زنان سرپرست خانوار/ زنان سرپرست خانوار در چه سنی بازنشسته می‌شوند؟
مدیر امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی توضیحات مبسوطی درباره بیمه زنان سرپرست خانوار و نحوه و شرایط بازنشستگی آنان ارائه کرد.(ادامه)
سلبریتی‌ها کجایید دقیقا کجایید؟
چرا سلبریتی‌هایی که در حوادث اخیر با فضاسازی رسانه‌ای تلاش کردند خشونت به خیابان‌ها کشیده شود خودشان یا خانواده هایشان به خیابان‌ها نیامدند؟(ادامه)
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند که واحد رصد تورم به منظور کنترل رشد تورم در یکی از معاونت‌های ریاست‌جمهوری تشکیل شود. تشکیل کمیته رصد و کنترل رشد تورم
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند که واحد رصد تورم به منظور کنترل رشد تورم در یکی از معاونت‌های ریاست‌جمهوری تشکیل شود.(ادامه)
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در پشت مرزهایمان را به دقت رصد می‌کنیم، اعلام کرد: به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد. انهدام تیم تروریستی هفت نفری
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در پشت مرزهایمان را به دقت رصد می‌کنیم، اعلام کرد: به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.(ادامه)
بررسی و تحلیل شیوه جنگیدن طرفین درگیری در هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان می‌تواند به درس‌ها و عبرت‌های بسیاری منجر شود تا در جنگ‌های احتمالی آینده مورد استفاده قرار گیرد. درس‌هایی که باید از دفاع مقدس آموخت(يادداشت)
بررسی و تحلیل شیوه جنگیدن طرفین درگیری در هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان می‌تواند به درس‌ها و عبرت‌های بسیاری منجر شود تا در جنگ‌های احتمالی آینده مورد استفاده قرار گیرد.(ادامه)
دوران دفاع مقدس از این نظر که برای نخستین بار در طول ۲۵۰ سال اخیر تمامیت ارضی ایران حفظ شده و بخشی از خاک کشور کم نشده در تاریخ ۲۵۰ ساله جنگ‌های ما بی‌نظیر و استثنائی است. دفاع مقدس واقعه‌ای بی‌نظیر در تاریخ جنگ‌های ۲۵۰ سال اخیر ایران
دوران دفاع مقدس از این نظر که برای نخستین بار در طول ۲۵۰ سال اخیر تمامیت ارضی ایران حفظ شده و بخشی از خاک کشور کم نشده در تاریخ ۲۵۰ ساله جنگ‌های ما بی‌نظیر و استثنائی است.(ادامه)
سردار «مسلمی» از شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال خبر داد و گفت: خبر بازگشت پیکر مطهر شهید عزیز عصر امروز به خانواده‌اش اعلام شد. شناسایی هویت شهید مازندرانی پس از ۳۸ سال
سردار «مسلمی» از شناسایی پیکر مطهر شهید «رمضانعلی میرزایی» پس از ۳۸ سال خبر داد و گفت: خبر بازگشت پیکر مطهر شهید عزیز عصر امروز به خانواده‌اش اعلام شد.(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت : اولین محموله مرکبات به میزان ۸۷ تن نارنگی برای توزیع در بازار هدف کشور روسیه عصر امروز از طریق مسیر زمینی و دریایی از این استان به مسکو صادر شد. نخستین محموله مرکبات مازندران در بازار روسیه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت : اولین محموله مرکبات به میزان ۸۷ تن نارنگی برای توزیع در بازار هدف کشور روسیه عصر امروز از طریق مسیر زمینی و دریایی از این استان به مسکو صادر شد.(ادامه)
هواشناسی: دمای هوای مازندران به ۳۲ درجه می‌رسد
اداره کل هواشناسی مازندران میانگین دمای هوای این استان طی امروز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری را ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرد.(ادامه)
عکس/ فرماندهان لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس
به مناسبت سالگرد دفاع مقدس تصویری از حضور فرماندهان لشکر ویژه ۲۵ کربلا در جبهه‌های حق علیه باطل در سالهای دفاع مقدس منتشر می‌شود.(ادامه)
جالب آنکه فقط یک برند اروپایی در 10 رتبه نخست این لیست موفق شده تا جائی برای خود دست و پا کند! این شرایط را باید نشانی از قدرت صنعت خودروی چین در معادلات آینده بازار جهانی که قواعد آن را محصولات الکتریکی مشخص می کنند، بدانیم. 10 شاسی بلند پرفروش چینی+عکس
جالب آنکه فقط یک برند اروپایی در 10 رتبه نخست این لیست موفق شده تا جائی برای خود دست و پا کند! این شرایط را باید نشانی از قدرت صنعت خودروی چین در معادلات آینده بازار جهانی که قواعد آن را محصولات الکتریکی مشخص می کنند، بدانیم.(ادامه)
در حالی که ۲۵ سال از زمان آغاز عملیات پروژه آزادراه تهران-شمال می‌گذرد، با تکمیل فاز یک و چهار در سال‌های گذشته، اکنون مطابق وعده‌های وزارت راه و شهرسازی، باند رفت منطقه دو این آزادراه، باید تا یک سال دیگر آماده بهره‌برداری باشد. تعیین زمان یک ساله برای تکمیل باند رفت آزادراه تهران-شمال
در حالی که ۲۵ سال از زمان آغاز عملیات پروژه آزادراه تهران-شمال می‌گذرد، با تکمیل فاز یک و چهار در سال‌های گذشته، اکنون مطابق وعده‌های وزارت راه و شهرسازی، باند رفت منطقه دو این آزادراه، باید تا یک سال دیگر آماده بهره‌برداری باشد.(ادامه)
فروش اقساطی هایما S5 ایران خودرو بدون قرعه کشی
فروش اقساطی هایما S5 ایران خودرو بدون قرعه کشی و حذف پلاک فعال (+جدول فروش)(ادامه)
تصاویر/ عیادت فرمانده سپاه استان مازندران از مجروحان اغتشاشات اخیر
فرمانده سپاه ‌مازندران و جمعی از مسئولان از آسیب‌دیدگان اغتشاشات اخیر در یکی از بیمارستان‌های ساری عیادت کردند. (ادامه)
آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال از مربی ۶۹ ساله یوزهای ایرانی تمجید کرد و گفت باید به او امیدوار بود. تعریف و تمجید سرمربی سنگال از کی‌روش
آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال از مربی ۶۹ ساله یوزهای ایرانی تمجید کرد و گفت باید به او امیدوار بود.(ادامه)
 «مهران مدیری» اخیراً به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود، با این حال گفته می‌شود که وی بلافاصله از کشور خارج شده است. مهران مدیری علیرغم ممنوع‌الخروجی از کشور خارج شد
«مهران مدیری» اخیراً به واسطه دستور دادستان ممنوع الخروج شده بود، با این حال گفته می‌شود که وی بلافاصله از کشور خارج شده است.(ادامه)
 تسنیم نوشت: فائزه هاشمی به دلیل تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است. فائزه هاشمی بازداشت شد
تسنیم نوشت: فائزه هاشمی به دلیل تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است.(ادامه)
دیدار دوستانه ایران و سنگال با تساوی یک بر یک به پایان رسید. کی‌روش با ایران طلسم سنگال را شکست
دیدار دوستانه ایران و سنگال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.(ادامه)
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند. واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی به حوادث اخیر کشور
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند.(ادامه)
دیرخوابیدن احتمال ابتلا به دیابت و مشکلات قلبی را افزایش می دهد رابطه دیرخوابیدن با ابتلا به دو بیماری
دیرخوابیدن احتمال ابتلا به دیابت و مشکلات قلبی را افزایش می دهد(ادامه)
تصاویر با کیفیت از شروع اغتشاشات؛ نحوه آغاز درگیری‌ها | اشراف کامل نیروهای امنیتی را ببینید
تصاویر با کیفیتی از یکی از چهارراه‌های تهران، در فضای مجازی منتشر شده که اشراف کامل نیروهای امنیتی به آشوبگران و اغتشاشگران را نشان داد. تاریخی که روی تصاویر مشاهده می‌شود، مربوط به ۶ روز پیش است. (ادامه)
رسانه رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت : حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست و اظهاراتش مثل اظهارات همه تریبون داران دیگر که موافق یا مخالف جمهوری اسلامی هستند نظرات شخصی اوست. واکنش رسانه شورای عالی امنیت ملی به مواضع تند حسن عباسی
رسانه رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت : حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست و اظهاراتش مثل اظهارات همه تریبون داران دیگر که موافق یا مخالف جمهوری اسلامی هستند نظرات شخصی اوست.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مرکز ملی فوتبال کمپ مجهزی داریم که در مقایسه با برخی کشور‌ها نقطه عطف مهمی برای فوتبال ما بشمار می‌رود. خبر خوش مهدی تاج برای تیم ملی
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مرکز ملی فوتبال کمپ مجهزی داریم که در مقایسه با برخی کشور‌ها نقطه عطف مهمی برای فوتبال ما بشمار می‌رود.(ادامه)
رئیسی پیام جدید داد
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری : رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال ترکمنستان را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.(ادامه)
پیام شیخ دیاباته به گل محمدی
اخلاق و رفتار شیخ دیاباته در پرسپولیس حسابی طرفدار پیدا کرده و توجه همبازیانش و کادرفنی را به خود جلب کرده است.(ادامه)
توییتر کوره ورد مدعی شد که دبیر شورای امنیت روسیه در اظهار نظری عجیب و تکان دهند اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار نخواهد شد؛ در عین حال چند سایت خبری عربی دیگر اعلام کردند چنین اظهاراتی صحت ندارد. هشدار عجیب روس‌ها: جام جهانی برگزار نخواهد شد
توییتر کوره ورد مدعی شد که دبیر شورای امنیت روسیه در اظهار نظری عجیب و تکان دهند اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار نخواهد شد؛ در عین حال چند سایت خبری عربی دیگر اعلام کردند چنین اظهاراتی صحت ندارد.(ادامه)

 در حالی که عسکری محمدیان در تیرماه سال 1399 توانست با رای اکثریت برای 4 سال به عنوان رییس هیات کشتی مازندران انتخاب شود، بعد از گذشت 2 سال و 3 ماه از سمت خود برکنار شد. برکناری رییس هیات کشتی مازندران / واکنش عسکری محمدیان: گناه من داشتن ملی‌پوش زیاد و کسب نتایج خوب بود
در حالی که عسکری محمدیان در تیرماه سال 1399 توانست با رای اکثریت برای 4 سال به عنوان رییس هیات کشتی مازندران انتخاب شود، بعد از گذشت 2 سال و 3 ماه از سمت خود برکنار شد. (ادامه)
زیارت امام رضا (ع) به‌روش قاجاری‌ها!/ سفر مشهد؛ ۱۰‌روز رفت، ۱۰روز برگشت!
قدیم‌ها که امکانات کم بود و سفر دشوار بود و راه، طولانی بود پابوس امام رضا (ع) چگونه می‌رفتند ایرانی‌ها؟ با امکانات کم و با دشواری زیاد و در راهی طولانی می‌رفتند و از تهران، پیاده یک‌ماه طول می‌کشید تا برسند و سواره ۱۰ روز.(ادامه)
از سهام عدالت متوفیان چه خبر؟
تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان از مهم‌ترین موضوعاتی است که وراث این افراد مدت‌هاست چشم انتظار آن هستند، با این حال زمان نهایی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.308 seconds.