.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زمان دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶
حسین توکلی اظهار کرد: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت‌ماه 96 برگزار خواهد شد.(ادامه)
حریق پیکان وانت بدون خسارت جانی +عکس
آتش نشانان بابل پیکان وانت را که دچار حريق شده بود، اطفا کردند.(ادامه)
کاهش 8 تا 15 درجه دمای هوا از امروز در مازندران
هواشناسی مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد هوای مازندران از امروز تا چهارشنبه بارانی و درمناطق کوهستانی با بارش برف همراه است و رانندگان عبوری باید نکات ایمنی را رعایت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است  كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،.... اثرات اجراي طرح هادي در ترويج بوم گردي روستايي مازندران + تصاویر
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،....(ادامه)
تقدیر استاندار وفرمانده سپاه کربلای مازندران از مدیر کل محیط زیست استان +تصاویر
ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران به عنوان مدیرکل بسیجی سال 95 از سوی استاندار و فرمانده سپاه کربلا مازندران مورد تجلیل قرار گرفت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان دوشنبه 21 فروردین
(ادامه)
هیچ ستادی از سوی جمنا در مازندران تشکیل نشده است
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: تاکنون هیچ ستادی از سوی این جبهه در استان تشکیل نشده است.(ادامه)
تبدیل شدن امیرآباد به منطقه آزاد مطالبه مردم مازندران از رئیس جمهور است/ نگاه‎های جزیره‎ای را کنار گذاشته شود
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بلاتکلیفی و تعلل در انتخاب منطقه آزاد تجاری در مازندران بیش از این جایز نیست و از رئیس جمهور انتظار می‌رود به مطالبه مهم و آرزوی دیرینه مردم مازندران پاسخ مثبت دهد.(ادامه)
ضریب حقوق 96 کارمندان
در بهمن و اسفند ماه سال گذشته به جای اینکه لایحه جدید ببریم ضرایب را تا سقف مربوطه بالا بردیم که این موضوع براساس قانون انجام شد و سقف امتیازات منجر به افزایش حقوق نمی‌شود (ادامه)
جریان سوم، کاندیدای ریاست جمهوری خود را معرفی کرد
دبیرکل جبهه جهادگران یکشنبه شب اعلام کرد به عنوان کاندیدای جریان سوم در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم شرکت می کند. (ادامه)
دیدار مردمی فرمانده انتظامی مازندران با مردم در سامانه 197
جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی مازندران با مردم امروز در ساری برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد بر تلطیف فضای انتخاباتی در کشور تاکید کرد و گفت: مردم به افرادی رای دهند که در شورا به‌دنبال کاسبی نباشند..... مردم به نامزدهایی رای دهند که به‌دنبال کاسبی در شورا نباشند
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد بر تلطیف فضای انتخاباتی در کشور تاکید کرد و گفت: مردم به افرادی رای دهند که در شورا به‌دنبال کاسبی نباشند.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های ۲۱ فروردين
(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی فروردین ماه 1396 اعلام شد
یارانه فروردین ماه 96، شنبه 26 فروردین ماه سال 96 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.(ادامه)
دو زمین لرزه در نکا
دو زمین لرزه به قدرت 2 و 2 و 3 دهم ریشتر در امواج درونی زمین نکا را لرزاند.(ادامه)
دستگیری متخلفان شکار و صید درساری + تصاویر
مامورین اجرائی سرمحیط بانی دودانگه درحین‌گشت وکنترل درمنطقه ۵ نفرمتخلف شکار و صید را دستگیر کردند.(ادامه)
بارش های پراکنده از امروز در مازندان
آسمان مازندران از امروز تا روز چهارشنبه ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.(ادامه)
پیشنهاد ضرغامی برای کنار گذاشتن رئیسی و فتاح از جمنا
«عزت الله ضرغامی» در مطلبی که خطاب به اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب نگاشته، از آنان خواسته است که «حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی» و «پرویز فتاح» را از بین گزینه های این جبهه کنار بگذارند.(ادامه)
 شمال نیو: روحانی رسما فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد و جنتی رییس ستاد انتخابات وی شد.
«جنتی» چراغ فعالیت انتخاباتی «روحانی» را روشن کرد!
شمال نیو: روحانی رسما فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرد و جنتی رییس ستاد انتخابات وی شد. (ادامه)
عکسی قابل تامل از دیدار لاریجانی و نخست وزیر مجارستان که نماینده ساری هم حضور دارد !
(ادامه)
علی اکبر ناطق نوری، باردیگر حمایت خود را از کاندیداتوری روحانی در انتخابات ۹۶ اعلام کرد و در عین حال گفت: انتخاب کننده مردم هستند.
بهتر است دوره رئیس جمهور ۸ ساله باشد/ انتخاب کننده، مردم هستند
علی اکبر ناطق نوری، باردیگر حمایت خود را از کاندیداتوری روحانی در انتخابات ۹۶ اعلام کرد و در عین حال گفت: انتخاب کننده مردم هستند. (ادامه)
حمید رسایی: صلاحیتم تایید شد
حمید رسایی مدعی شد که صلاحیتش برای کاندیداتوری میان دوره ای از سوی هیات نظارت تایید شد. (ادامه)
شمال نیوز:  مدیر کل هواشناسی مازندران از کاهش هشت تا 15 درجه ای دمای هوا استان در هفته جاری خبر داد .
دمای هوای مازندران تا15 درجه کاهش می یابد
شمال نیوز: مدیر کل هواشناسی مازندران از کاهش هشت تا 15 درجه ای دمای هوا استان در هفته جاری خبر داد . (ادامه)
تقویت قرارگاه جهادی صیانت در راستای کاهش و پیشگیری از حوادث
فرمانده انتظامی مازندران تقویت قرارگاه جهادی صیانت در راستای کاهش و پیشگیری از حوادث، سوانح و جرائم کارکنان را از دیگر اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان در سال جاری برشمرد. (ادامه)
تذكر انتخاباتي محسن رضايي به صدا و سيما
دكتر محسن رضايي در نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملي از وي خواست كه از مطرح‌شدن نام و تصويرش به‌عنوان نامزد انتخابات رياست جمهوري در شبکه‌های صداوسیما خودداري شود. (ادامه)
مقصد بعدی رضائیان؛ ترکیه، قطر یا شاید هم استقلال!؟
این روزها اما بازهم ثابت شد که رضائیان هنوز به آن سطح از حرفه ای گری در فوتبال نرسیده است. بازیکنی که یکبار با عذرخواهی های بسیار به پرسپولیس بازگشت و به سختی توانست در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرد، باز هم اشتباه گذشته خود را تکرار کرد و با رفتارهای بچه گانه، برانکوی آرام را عصبانی کرد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: دشمن تلاش می‌کند با استفاده از تاکتیکهای جنگ روانی، در مسئولان ضعف و تزلزل ایجاد، و احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» را در آنها القا کند.

برنامه دشمن القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است/ حمله آمریکا به سوریه خطایی راهبردی بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: دشمن تلاش می‌کند با استفاده از تاکتیکهای جنگ روانی، در مسئولان ضعف و تزلزل ایجاد، و احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» را در آنها القا کند. (ادامه)
شمال نیوز؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهرن در سوگ مادر بزرگ خود نشست.
علی دایی عزادار شد
شمال نیوز؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهرن در سوگ مادر بزرگ خود نشست. (ادامه)
مردم می پرسند چرا ظرفیت مجموعه های داخلی به جای هم افزایی برای حل مسائل کشور، صرف خنثی سازی یکدیگر و رقابت های تخریبی می شود؟... نجات کشور از بحران های پیش رو و بازگرداندن آسودگی خاطر به مردم، صرفاً با ایجاد تحول در مدیریت اجرایی، بکارگیری مدیران امین و قوی و حرکت آگاهانه ممکن خواهد بود. رنج ها، گلایه ها و دعوت ها راه عافیت طلبی را بر من بسته؛ به صحنه می آیم/ باید قفل رکود و بیکاری و انسداد در کسب و کار را باز کرد
مردم می پرسند چرا ظرفیت مجموعه های داخلی به جای هم افزایی برای حل مسائل کشور، صرف خنثی سازی یکدیگر و رقابت های تخریبی می شود؟... نجات کشور از بحران های پیش رو و بازگرداندن آسودگی خاطر به مردم، صرفاً با ایجاد تحول در مدیریت اجرایی، بکارگیری مدیران امین و قوی و حرکت آگاهانه ممکن خواهد بود.(ادامه)
اشتباهات کلسترولی!
مصرف داروهایی مانند استاتین ها به معنای آن نیست که می توانید توصیه ها درباره دنبال کردن یک رژیم غذایی کاهنده کلسترول را نادیده بگیرید. بسیاری از مردم به اشتباه بر این باورند که داروها بدون در نظر گرفتن آن چه مصرف می کنند می توانند کلسترول اضافی را خنثی کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.