.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هر هفته 16 تا 20 هزار کانال تلگرام فیلتر می‌شود
هر هفته حدود ۱۶ تا۲۰ هزار کانال و به طور متوسط روزانه ۲۵۰۰ کانال تلگرامی فیلتر می‌شود، اما مسئولان معتقدند این کافی نیست و باید شبکه ملی اطلاعات به وجود آید.(ادامه)
بازی جدید «محمود احمدی نژاد» چیست؟!
در حقیقت شاید به نظر برسد که احمدی نژاد می خواست از همه رفتارها و کنش ها و سخنان امروزش این طور برداشت شود که او به عنوان ضامن تایید صلاحیت «حمید بقایی» دوشادوش او وارد کارزار رقابت ها شده است و عزمش این است که این پیغام را بگوش بزرگان نظام برساند که در صورت به فعل رسیدن زمزمه هایی که درباره رد صلاحیت بقایی مطرح است، خودش میدان دار انتخابات خواهد شد و به هیچ توصیه و اخطاری توجه نخواهد کرد.(ادامه)
دستورالعمل هایی برای فرار از سرطان
رژیم غذایی یکی از مهم ترین عوامل تحت کنترل به حساب می آید که در کاهش خطر ابتلا به سرطان تاثیر دارد. (ادامه)
جایگزین رئیسی مشخص شد
(ادامه)
هدف احمدی‌نژاد از ثبت‌نام چیست؟
(ادامه)
واکنش محسن‌رضایی به ثبت‌نام احمدی‌نژاد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. صراط: محسن رضایی در حساب توییتر خود نوشت: (ادامه)
بی‌حیایی و خودشیفتگی/ احمدی‌نژاد چرا آمد؟(يادداشت)
(ادامه)
پایان دومین روز با ثبت‌نام‌ ۲۸۷ نفر/ احمدی‌نژاد بالاخره آمد/ درخواست انتخاباتی آیت الله جنتی/ همچنان منتظر چهره‌های شاخص برای ثبت نام(خبر)
(ادامه)
واکنش ها به کاندیداتوری احمدی نژاد/از ردصلاحیت و بوریس یلتسین ایران تا عرض اندام مقابل ترامپ
(ادامه)
به گزارش شمال نیوز؛ محمود احمدی‌نژاد برخلاف توصیه چندی پیش رهبری، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری 96 نام نویسی کرد.
نامه احمدی‌نژاد به رهبری: در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه‌ای برای حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم
به گزارش شمال نیوز؛ محمود احمدی‌نژاد برخلاف توصیه چندی پیش رهبری، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری 96 نام نویسی کرد. (ادامه)
باغ‌های کویری مازندران محروم از شکوفه‌های بهاری+تصاویر
چشمان بغض‌آلود و دستان پینه‌بسته کشاورزان مازندران منتظر سبز شدن درختان خود بود که حداقل با مشاهده شکوفه‌های بهاری امید در دل آنان جوانه بزند ولی این رویای آنان نیز سراب بود.(ادامه)
عکس| ثبت نام سه مرد عرب همزمان با احمدی‎نژاد و یارانش
همزمان با ثبت نام بقایی و احمدی‎نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با همراهی مشایی، سه مرد عرب از خوزستان نیز در این انتخابات، اعلام نامزدی کردند.(ادامه)
مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در مازندران
مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع نوشهر برگزارشد.(ادامه)
احمدی‌نژاد پس از ثبت نام: توصیه رهبری به معنای نهی نبود
رئیس دولت‌های نهم و دهم با اشاره به ثبت‌نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مقام معظم رهبری به من سفارش کردند که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نکنم، من به قول اخلاقی‌ام پایبندم و حضور و ثبت‌نام در انتخابات صرفاً برای حمایت از برادر عزیزم آقای بقایی است.(ادامه)
غذاهای خواب‌آور را بشناسید
بادام سرشار از تریپتوفان است. آمینو اسید تریپتوفان تولید ملاتونین که به هورمون خواب معروف است می کند. علاوه بر این بادام سرشار از منیزیم است که تنش های عضلانی را کاهش داده و احساس خواب آلود می دهد.(ادامه)
قیمت محصولات سایپا هم افزایش یافت +جدول
پس از افزایش یافتن قیمت محصولات ایران خودرو، شرکت سایپا نیز قیمت خودروهای تولیدی اش را افزایش داد.(ادامه)
پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها تا آخر امشب
بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیئت‌های اجرایی تا ساعت 24 امشب به پایان می رسد.(ادامه)
قطار گردشگران روسی به ورسک رسید
قطار گردشگران روسی در ادامه سفر ایرانگردی به ایستگاه ورسک رسید.(ادامه)
عکس/ کوچک زاده هم از احمدی نژاد اعلام برائت کرد!
بالاخره کوچک زاده هم از احمدی نژاد اعلام برائت کرد!(ادامه)
زمان دیدار پرسپولیس و پدیده تغییر کرد
سازمان لیگ فوتبال ایران با درخواست پرسپولیس برای تغییر زمان دیدار این تیم برابر پدیده موافقت کرد.(ادامه)
(عکس) احمدی نژاد، بقایی و مشایی آمدند!
بقایی براي ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به همراه احمدی نژاد و مشایی وارد وزارت كشور شد.(ادامه)
عکس: آبگوشت خوری مردم قدیم در کنار خیابان
آبگوشت خوری مردم در کنار خیابان تهران سال ۱۳۳۵ را ببینید.(ادامه)
با ۷ خاصیت جالب نارگیل آشنا شوید
یکی از پر خاصیت ترین و بهترین میوه ها در سراسر جهان میوه نارگیل است که از خواص شگفت انگیزی بهره می برد. نارگیل خواص زیادی برای بدن دارد. این میوه خوشمزه باعث تنظیم قند خون می شود، سرشار از پتاسیم و آنتی اکسیدان است و به هضم غذا کمک می کند. علاوه بر این التهاب بدن را نیز کاهش می دهد.(ادامه)
حمایت همه جانبه دولت از سرمايه‌گذاران
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: اشتغال خوب نياز به سرمايه‌گذاری دارد که دولت در همه زمينه‌ها از سرمايه‌گذاران حمايت می‌کند که در اين زمينه بسته‌های رونق اقتصادی بسيار موثر بود.(ادامه)
شمال نیوز : دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد..... احمدی نژاد هم ثبت نام کرد !
شمال نیوز : دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد.....(ادامه)
عکس/ تصادف فرزند عبدالله ویسی به خیر گذشت
با خبر شدیم روز گذشته فرزند عبدالله ویسی در اهواز تصادف کرده اما خوشبختانه حال عمومی او خوب است و تنها از ناحیه فک آسیب دیده است، برای او آرزوی سلامتی می کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمیان ادامه داد: «رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز به رشته‌های واحد قائم‌شهر اضافه شد.»
سرپرست واحدقائم شهر از افزایش رشته‌های جدید با گرایشهای مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی در این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد..... 9 رشته جدید تحصیلی به رشته های دانشگاه آزاد قائم شهراضافه شد
شمال نیوز : ابراهیمیان ادامه داد: «رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز به رشته‌های واحد قائم‌شهر اضافه شد.» سرپرست واحدقائم شهر از افزایش رشته‌های جدید با گرایشهای مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی در این واحد دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد.....(ادامه)
ثبت‌نام احمدی‌نژاد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری +عکس
محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.(ادامه)
آخر هفته ای گرم در انتظار مازندرانی ها
دمای هوای مازندران از فردا افزایش می یابد.(ادامه)
برگزاری جشن بزرگ 13 رجب در ساری(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.