.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : جباری گفت : آقای رئیس جمهور! اینکه فقط بیایم پروژه‌ها را افتتاح کنیم و از درد مردم بی‌خبر باشیم این سفرها بی‌فایده است و امیدوارم این سخنان ما به گوش شما برسد..... آقای رئیس جمهور ! این سفرها بی فایده است !
شمال نیوز : جباری گفت : آقای رئیس جمهور! اینکه فقط بیایم پروژه‌ها را افتتاح کنیم و از درد مردم بی‌خبر باشیم این سفرها بی‌فایده است و امیدوارم این سخنان ما به گوش شما برسد.....(ادامه)
عکس/ اعظم طالقانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
اعظم طالقانی، فرزند آیت الله طالقانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.(ادامه)
آغاز بارندگی از بعدازظهر امروز
آسمان مازندران امروز ابری همراه با بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.(ادامه)
درگیری هنگام حضور روحانی در ستاد انتخابات کشور صحت دارد؟
معاون مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، خبر برخی رسانه ها مبنی بر ایجاد التهاب در ستاد انتخابات کشور حین حضور حسن روحانی را به طور کامل تکذیب کرد. (ادامه)
رسایی از انتخابات مجلس انصراف داد
حمید رسایی از کاندیداتوری در انتخابات میان دوره‌ای مجلس دهم از حوزه اصفهان انصراف داد. (ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل تأمل این موضوع تبریک ادارات شهرستان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بوده که هزینه قابل توجه‌ای برای این کار صورت گرفته است..... بنر باران تبریک برای فرماندار سیمرغ و چند سئوال ؟!
شمال نیوز : نکته قابل تأمل این موضوع تبریک ادارات شهرستان، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بوده که هزینه قابل توجه‌ای برای این کار صورت گرفته است.....(ادامه)
شمال نیوز : دامادی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران تقاضا کرده بودند که با رئیس جمهور در استان در سفر اخیر دیداری داشته باشند و نمایندگان مشکلات استان را مطرح کنند، برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور حداقل انتظاری بود که باید انجام می‌شد و نمایندگان نظرات مردم را به رئیس جمهور انتقال می‌دادند..... تقاضای دیدار مجمع نمایندگان با رئیس جمهور درسفر مازندران پذیرفته نشد!
شمال نیوز : دامادی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران تقاضا کرده بودند که با رئیس جمهور در استان در سفر اخیر دیداری داشته باشند و نمایندگان مشکلات استان را مطرح کنند، برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور حداقل انتظاری بود که باید انجام می‌شد و نمایندگان نظرات مردم را به رئیس جمهور انتقال می‌دادند.....(ادامه)
شمال نیوز: هر کس بدون داشتن تمامی شرایط، راهی وزارت کشور شده و نامزد ریاست جمهوری شود مایه نگرانی و بی احترامی به کشور است.

انتقاد آیت‌الله طبرسی از نام نویسی افراد فاقد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری
شمال نیوز: هر کس بدون داشتن تمامی شرایط، راهی وزارت کشور شده و نامزد ریاست جمهوری شود مایه نگرانی و بی احترامی به کشور است. (ادامه)
حادثه خونين در روستای امره ساری
چاقو به دستان، نقاب به سر ٣عضو يک خانواده در روستای امره ساری را راهی بيمارستان كردند. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر حقوقی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران گفت: اخبار منتشره مبنی بر رد صلاحیت نامزدهای شوراها در استان مورد تایید نیست.
اخبار منتشره مبنی بر رد صلاحیت نامزدهای شوراهای مازندران مورد تایید نیست
شمال نیوز: مدیر حقوقی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران گفت: اخبار منتشره مبنی بر رد صلاحیت نامزدهای شوراها در استان مورد تایید نیست. (ادامه)
شمال نیوز: تولیت آستان قدس رضوی برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت
شمال نیوز: تولیت آستان قدس رضوی برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت. (ادامه)
آخرین آمار داوطلبان ریاست جمهوری
دبیر ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 863 نفر تا ساعت 14.15 دقیقه روز جمعه در دوازردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: روحانی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدروحانی با حضور دز وزارت کشور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد+ تصاویر
شمال نیوز: روحانی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدروحانی با حضور دز وزارت کشور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. (ادامه)
عکس/ روحانی در وزارت کشور
(ادامه)
کواکبیان:حضور احمدی نژاد آمدنم را تقویت کرد
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: حضور احمدی نژاد برای داوطلبی انتخابات داوزدهمین دوره ریاست جمهوری مرا تقویت کرد که بیایم. (ادامه)
تصاویر | کاندیدایی با موهای فر بلند و سیبیل پر پشت
متفاوت‌ترین چهره این روزهای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری شخصی بود که با موهای فر بلند و سیبیل پر پشت برای کاندیداتوری به وزارت کشور آمد.(ادامه)
کواکبیان و همسرش در ستاد انتخابات/عکس
مصطفی كواكبيان نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوری دوازدهم وارد وزارت كشور شد.(ادامه)
همه می‌دانند که بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد افسانه‌ای کشور چه کاری با کشور کرد و همه می‌دانند روحانی یک دولت بدهکار تورم افسار گسیخته ۴۴ درصد، رکود منهای ۶.۷ درصدی و روابط بهم ریخته با دنیا و تحریم‌های فزاینده تحمیل شده را تحویل گرفت. اینها و مهم‌تر از همه بهم ریختن بنیان‌های اخلاقی کشور مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی نژاد بود.

گوشه‌هایی ازعملکرد احمدی‌نژاد را درمناظره‌ها برملا می‌کنیم/تا الان خویشتن‌داری کردیم/مردم بایدبدانند این افراد چه برسر کشور آورده‌ اند(خبر)
همه می‌دانند که بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد افسانه‌ای کشور چه کاری با کشور کرد و همه می‌دانند روحانی یک دولت بدهکار تورم افسار گسیخته ۴۴ درصد، رکود منهای ۶.۷ درصدی و روابط بهم ریخته با دنیا و تحریم‌های فزاینده تحمیل شده را تحویل گرفت. اینها و مهم‌تر از همه بهم ریختن بنیان‌های اخلاقی کشور مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی نژاد بود. (ادامه)
صدور دستور جلوگیری از تجمع مقابل منزل احمدی‌نژاد
(ادامه)
واکنش وزارت کشور به تجمع انتخاباتی طرفداران قالیباف
(ادامه)
ثبت نام یک دهه هشتادی دیگر در انتخابات/عکس
این پسر ۱۴ ساله با لباس محلی برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری آمده است!(ادامه)
برنامه های مختصر و مفید یک نامزد ریاست جمهوری/عکس
در حاشیه چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
مشاور احمدی‌نژاد دوشادوش همسرش ثبت نام کرد+ عکس
شمال نیوز: مهدی کلهر، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد امروز با همراهی همسرش به ستاد انتخابات آمد و اعلام کاندیداتوری کرد. (ادامه)
فردی که با 5 زن و 18 فرزند برای انتخابات ثبت‌نام کرد/عکس
(ادامه)
شانس رئیسی برای پیروزی بر روحانی
(ادامه)
خانم کاندیدا برای جدایی دین از سیاست آمد!/عکس
زنی که در تصویر می‌بینید با شعار «جدایی دین از سیاست» برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در روز چهارم نام نویسی به وزارت کشور آمده بود.(ادامه)
تصاویر/ چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات
چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست‌ جمهوری(ادامه)
تعامل و همکاری برای حل مشکلات در مازندران بی‌نظیر است
استاندار مازندران گفت: تعامل و همکاری برای حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه بی نظیر است.(ادامه)
اول و آخر غذا «نمک» مصرف کنید
متخصص طب سنتی گفت: باید هر لقمه غذا 32 بار جویده شود این باعث نرم شدن غذا و هضم راحت‌تر می‌شود. همچنین مصرف نمک طبیعی یا دریا، اول و آخر غذا به مقدار کم و به صورت مزه مزه کردن، به بهبود مشکلات گوارش کمک می کند.(ادامه)
عکس/ کاندیدایی که با قفل‌های بازشده آمد!
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.