.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: مسجد گوهرشاد و حرم امام رضا(ع) در سال ۱۳۰۹
در تصویر زیر مسجد گوهرشاد و حرم امام رضا علیه السلام در سال مشاهده ۱۳۰۹می کنید.(ادامه)
انتقال ۱۳۵ میلیون لیتر فرآورده نفتی ایام نوروز در منطقه شمال
معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه شمال کشور از انتقال ۱۳۵ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی ایام نوروز در منطقه شمال خبر داد.(ادامه)
برتری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساری در مازندران
اداره ثبت اسناد و املاک ساری در برنامه عملیاتی سال 95 موفق به کسب رتبه برتر در میان 24 واحد ثبتی مازندران شد.(ادامه)
کاهش ۱۵ درصدی تلفات رانندگی نوروزی در مازندران
پزشکی قانونی مازندران گفت: آمار اولیه کشته شدگان ناشی از تصادفات نوروزی ۳۳ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشت.(ادامه)
تولد 2 راس گوزن زرد ایرانی در پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری
2 راس گوساله گوزن زرد ایرانی در پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری متولد شد.(ادامه)
خواص ناشناخته روغن زیتون
به گفتۀ کارشناسنان، هیدروکسی استرولِ موجود در روغن زیتون، از تاثیر منفی مصرفِ بی رویۀ روغن حیوانی می کاهد. این ماده، خاصیت ضد اکسیده شدن دارد که برای ایمنی کبد، قلب و مغز مفید است.(ادامه)
زمان اعمال افزایش حقوق فرهنگیان در سال جدید
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ ضریب افزایش ۱۰ درصدی حقوق معلمان به استان‌ها، زمان اعمال این افزایش حقوق در سال ۹۶ را اعلام کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان دوشنبه 28 فروردین
(ادامه)
انتصاب در آب منطقه ای مازندران
سید عباس حسینی به عنوان سرپرست جدید معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای مازندران معرفی شد .(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های ۲۸ فروردين
(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور، گفت: هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها به‌طور متوسط نزدیک به ۹ درصد کل داوطلبان را رد صلاحیت کرده‌اند و در روستاها نیز این رقم کمتر از یک درصد است که البته همه این گزارش‌ها در هیات اجرایی مجدداً مورد بررسی قرار می‌گیرد..... آمار رد صلاحیت‌های انتخابات شوراها بالا نیست/ هیئت نظارت بررسی مجدد می کند
شمال نیوز : رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور، گفت: هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها به‌طور متوسط نزدیک به ۹ درصد کل داوطلبان را رد صلاحیت کرده‌اند و در روستاها نیز این رقم کمتر از یک درصد است که البته همه این گزارش‌ها در هیات اجرایی مجدداً مورد بررسی قرار می‌گیرد.....(ادامه)
شناسایی 75 هزار ویلای غیرمجاز در مازندران بیانگر اتفاق تلخی است که خبر از غرق شدن شالیزارها و باغ‌های مازندران در امواج سهمگین ویلاسازی غیرمجاز و غفلت و ناکارآمدی مسئولان دارد. موج ویلاسازی، شالیزارها را غرق کرد
شناسایی 75 هزار ویلای غیرمجاز در مازندران بیانگر اتفاق تلخی است که خبر از غرق شدن شالیزارها و باغ‌های مازندران در امواج سهمگین ویلاسازی غیرمجاز و غفلت و ناکارآمدی مسئولان دارد. (ادامه)
شمال نیوز :نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اگر همه افرادی که اعلام کاندیداتوری کردند از سوی شواری نگهبان تایید صلاحیت شوند، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود..... یوسفیان ملا از احتمال دو دوره ای شدن انتخابات ریاست جمهوری می گوید
شمال نیوز :نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اگر همه افرادی که اعلام کاندیداتوری کردند از سوی شواری نگهبان تایید صلاحیت شوند، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.....(ادامه)
کارت زرد به برخی داوطلبان قانون شکن شوراها در مازندران
یونسی به این افراد توصیه کرد تا در تاریخ 21 تا 27 اردیبهشت ماه سال 96 زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی نسبت به فعالیت های تبلیغاتی اقدام کنن (ادامه)
اولین اظهارات انتخاباتی سعید جلیلی بعد از انصراف از کاندیداتوری
(ادامه)
16 شرکت دولتی که 4 میلیارد ریال هدیه دادند +جدول
(ادامه)
این جانب خود را سرباز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب می‌دانم و تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد. از نیروهای انقلاب می خواهم صفوف خود را فشرده‌تر کنند و در تشکیل یک دولت انقلابی فراگیر متحد شوند.
تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد
این جانب خود را سرباز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب می‌دانم و تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد. از نیروهای انقلاب می خواهم صفوف خود را فشرده‌تر کنند و در تشکیل یک دولت انقلابی فراگیر متحد شوند. (ادامه)
مهناز افشار به روحانی نامه نوشت +امضاکنندگان
مهناز افشار سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» در نامه‌ای خطاب به رییس جمهور از او خواست تا کارگروه ویژه‌ای متشکل از افراد متخصص را مامور رسیدگی به وضعیت کودکان «بدسرپرست» کند. (ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد. پرونده بقایی باز است/حکم پرونده احمدی‌نژاد صادر نشده/نه دادستانی از احمدی‌نژاد شکایت کرده و نه او از دادستان/یکی از مدیران کانال‌های تلگرا(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد.(ادامه)
رونوشت به خدا ....(ديدگاه)
(ادامه)
هشدار به دختران؛ این روغن پر از خواص را نخورید
اسیدهای چرب پلی اشباع نشده اُمگا-۶ می تواند منجر به بروز رفتار تنبلی، بخصوص در زنان، شده و همچنین در بروز دیابت نقش دارد. (ادامه)
دانشگاه مازندران میزبان نخستین کنگره علمی بین‌المللی شهدای مدافع حرم
(ادامه)
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 80 میلیارد ریالی که با ارائه مدارک جعلی از شرکت ها و موسسات، تسهیلات کلان مالی اخذ کرده بود خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 80 میلیارد ریالی در مازندران
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 80 میلیارد ریالی که با ارائه مدارک جعلی از شرکت ها و موسسات، تسهیلات کلان مالی اخذ کرده بود خبر داد. (ادامه)
نتیجه جلسه دیروز شورای نگهبان
(ادامه)
رد رشوه 9 میلیونی و صحت عمل ماموران پلیس مازندران
ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان با رد رشوه نه میلیون ریالی دو متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند. (ادامه)
آتش به جان مغازه مصالح ساختمانی + تصاویر
آتش نشانان قائم شهری بک باب مغازه مصالح ساختمانی را که دچار آتش سوزی شده بود، اطفا کردند. (ادامه)
اعلام قيمت انواع برنج مازندران
(ادامه)
زشت‌ترین تصاویر از مراسم تشییع جنازه +تصاویر
(ادامه)
اسامی روسای ستادهای انتخاباتی روحانی
روسای ستادهای انتخاباتی روحانی در سراسر کشور مشخص شدند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.