.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مواد خوراکی مناسب برای کاهش وزن
متخصصان تغذیه برای کاهش وزن مصرف چند ماده خوراکی را معرفی می کنند.(ادامه)
استرس سبب پرخوری و اضافه وزن می‌شود
بسیاری افراد نمی‌دانند که استرس نه تنها پیامدهای روحی دارد، بلکه سبب پرخوری و اضافه وزن می‌شود. به گفته کارشناسان امور تغدیه در آلمان ۴۰ درصد افرادی که دچار استرس هستند، دست به پرخوری می‌زنند.(ادامه)
عکس: تردد پیکان ایرانی در اتریش!
تصویر زیر تردد یک خودروی پیکان ساخت ایران در خیابان‌های وین، پایتخت اتریش، را نشان می دهد.(ادامه)
خودروهای صفرکیلومتر با چه قیمتی +جدول قیمت
قیمت برخی از خودروهای صفرکیلومتر به صورت زیر است:(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، شنبه 19 فروردین 1396 + جدول
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار:(ادامه)
ورود بيش از 22 هزار اصله نهال شناسنامه دار
بيش از 22 هزار اصله نهال شناسنامه دار برای احداث باغ به مياندورود وارد شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران از ورود موج بارشی جدید به استان و کاهش بیش از 6 درجه ای دمای هوا از روز دوشنبه خبر داد . موج جدید بارشی در راه مازندران / دمای هوا تا 6 درجه کاهش می یابد
شمال نیوز: رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران از ورود موج بارشی جدید به استان و کاهش بیش از 6 درجه ای دمای هوا از روز دوشنبه خبر داد .(ادامه)
عکس: مظفرالدین شاه قاجار و درباریان در اتریش
تصویر زیر سفر مظفرالدین شاه قاجار و جمعی از درباریان را به اتریش نشان می‌دهد.(ادامه)
هوای صاف با افزایش دما در انتظار مازندرانی ها
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت: در هفته جاری، هوای صاف همراه با افزایش دما در انتظار مازندرانی ها خواهد بود. (ادامه)
حمل ریلی ۷۸۰۰ تن گندم از مازندران انجام شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: از اولین ساعات سالجاری هفت هزار و ۸۴۱ تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.(ادامه)
۹۰ هزار آسیب دیده حوادث سال قبل در مازندران امدادرسانی شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به پنج هزار و ۲۴۷ حادثه و ۹۰ هزار آسیب دیده سال قبل در استان خبر داد.(ادامه)
این سبزی هم داروست و هم غذا!
یکی از سبزی‌های بسیار مفید توصیه شده برای هر سنی، اسفناج است که گفنه می‌شود از ایران به سایر نقاط جهان رفته و سرشار از ویتامین، پتاسیم و آهن است.(ادامه)
شمال نیوز : نامزدهایی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفت، برای جذب آرای بیشتر به شعارهای انتخاباتی متعدد روی می‌آورند و ناچار می‌شوند برای این تبلیغات، هزینه‌های مختلفی را صرف کنند..... نامزدهای شورا ؛ از شعارهای رنگارنگ تا هزینه‌های سرسام‌آور !
شمال نیوز : نامزدهایی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفت، برای جذب آرای بیشتر به شعارهای انتخاباتی متعدد روی می‌آورند و ناچار می‌شوند برای این تبلیغات، هزینه‌های مختلفی را صرف کنند.....(ادامه)
پیام قدردانی خانواده شهید مدافع حرم مازندران از حرکت ارزشی فوتبالیست پرسپولیس
پس از حرکت ارزشی و پهلوانانه بازیکن فوتبال پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن گل، خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‎شهر با صدور پیامی از حرکت این بازیکن قدردانی کردند.(ادامه)
بهار در شالیزارهای مازندران جوانه می زند
اولین ماه بهار از نیمه گذشت و عطر و بوی بهار را می‌توان در شالیزارهای خو گرفته به برنج مازندران بهتر حس کرد.(ادامه)
حادثه واژگونی کامیون با یک فوتی و یک زخمی + تصاویر
سخنگوی اورژانس مازندران، از انحراف و واژگونی کامیون خاور با یک مصدوم و یک فوتی در حوالی رستوران لنگر جاده کیاسر خبر داد.(ادامه)
مراسم ویژه روز نکا و دهمین یادواره ۴۳۲ شهید شهرستان
تصاویر مراسم ویژه روز نکا و دهمین یادواره 432 شهید شهرستان با محوریت سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی و شهدای مدافع حرم خان‌طومان سوریه در ادامه قابل مشاهده است.(ادامه)
واردات پرتقال مصری و ترکیه ای ، کاسبی شمالی ها را بر هم زد
رئیس اتحادیه باغداران شهرستان قائم‌شهر گفت: حدود ۳۵ هزار تن پرتقال از کشور مصر و حدود ۲۰ هزار تن پرتقال یخ‌زده نیز از ترکیه وارد ایران شد که موجب شد محصول مرکبات مازندران خریدار نداشته باشد.(ادامه)
۳۲۱ مسجد در مازندران میزبان معتکفان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در سال گذشته از 23 هزار معتکف در مازندران هزار و ۱۰۰ نفر بازنشسته و بیشتر شرکت کنندگان جوانان بودند و همین موضوع موجب افزایش مساجد برگزار کننده اعتکاف از ۳۰۵ به ۳۲۱ مسجد در سال جاری شد.(ادامه)
جادوگر به استقبال قهرمانی پرسپولیس رفت +عکس
علی کریمی زودتر به استقبال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر رفت.(ادامه)
آیت‌الله باریک‌بین دارفانی را وداع گفت
نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که فکر می‌کنند با تخریب طرف مقابل می‌توانند کار خود را پیش ببرند کاملا در اشتباه هستند. وقتی هنوز نامزدها ثبت‌نام نکرده‌اند، رسانه ملی چطور مناظره برگزار می‌کند؟
شمال نیوز: عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که فکر می‌کنند با تخریب طرف مقابل می‌توانند کار خود را پیش ببرند کاملا در اشتباه هستند.(ادامه)
چهاردانگه یکی از بخش‌های شهرستان ساری در استان مازندران به‌شمار می‌رود که در تمامی فصل‌های سال از طبیعیت زیبایی برخوردار است اما زیبایی‌های بهار به طبیعت آن جلوه تازه‌ای بخشیده است. طبیعت بهاری چهاردانگه مازندران(خبر)
چهاردانگه یکی از بخش‌های شهرستان ساری در استان مازندران به‌شمار می‌رود که در تمامی فصل‌های سال از طبیعیت زیبایی برخوردار است اما زیبایی‌های بهار به طبیعت آن جلوه تازه‌ای بخشیده است.(ادامه)
عکس/ حجاب مصوب بانوان ايرانی برای اسکواش
فدراسيون جهانی اسکواش حجاب مصوب بانوان ايرانی را رسما تاييد کرد(ادامه)
حدادعادل: مشخص نيست رييسي نامزد نهايي اصولگرايان باشد
عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب گفت: هنوز مشخص نيست که حجت‌الاسلام رييسي نامزد نهايي اصولگرايان در انتخابات باشد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از ابلاغ نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها از سوی فرمانداری‌ها در دوم اردیبهشت خبر داد.... 2 اردیبهشت؛ اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها
شمال نیوز : عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از ابلاغ نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها از سوی فرمانداری‌ها در دوم اردیبهشت خبر داد....(ادامه)
زمان تمدید قرارداد کاپیتان پرسپولیس
مدت زمان تمدید قرارداد کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.(ادامه)

ارتش آمریکا اقدام به پرتاب ده‌ها موشک کروز به پایگاه هوایی در خاک سوریه کرده‌است. این حمله اندکی پس از انتشار گزارش‌ها در مورد حمله شیمیایی به «خان‌شیخون» صورت می‌گیرد. ترامپ فرمان جنگ صادر کرد؛ حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی ارتش سوریه+ تصاویر(خبر)
ارتش آمریکا اقدام به پرتاب ده‌ها موشک کروز به پایگاه هوایی در خاک سوریه کرده‌است. این حمله اندکی پس از انتشار گزارش‌ها در مورد حمله شیمیایی به «خان‌شیخون» صورت می‌گیرد. (ادامه)
واکنش ضرغامی و حاجی‌بابایی به نتایج مجمع دوم جمنا حمایت‌گرانه بود
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مازندران واکنش به‌هنگام نسبت به نتایج مجمع دوم را فوق‌العاده ارزشمند دانست و گفت: سیدعزت‌الله ضرغامی و حمیدرضاحاجی‌بابایی، نسبت به نتایج این مجمع واکنشی حمایت‌گرانه انجام دادند که در زمان درست شکل گرفت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان شنبه 19 فروردین
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.