.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افراد منتخب باید از ظرفیت، قابلیت و تمایل جدى و عینى به همگرایى جمعى و فرافردى، در سطح مدیریت شهرى رشت بر خوردار باشند. تادر گرانیگاهى به نام شوراى شهر، که خردورزى جمعى، مبناى تصمیم گیرى هاى کلان در کلان شهری مانند رشت خواهد بود، پایبند بوده، و به وفاق در تصمیم گیرى در بررسى و تصویب طرح ها و لوایح، بیانجامد، و منافع و مصالح شهر، شهروندان و سازمان شهرى را، به دیگر منافع و مصالح فردى، جناحى و گروهى ترجیح دهند. انتخاب اعضای شوراى پنجم از کدام منظر(يادداشت)
افراد منتخب باید از ظرفیت، قابلیت و تمایل جدى و عینى به همگرایى جمعى و فرافردى، در سطح مدیریت شهرى رشت بر خوردار باشند. تادر گرانیگاهى به نام شوراى شهر، که خردورزى جمعى، مبناى تصمیم گیرى هاى کلان در کلان شهری مانند رشت خواهد بود، پایبند بوده، و به وفاق در تصمیم گیرى در بررسى و تصویب طرح ها و لوایح، بیانجامد، و منافع و مصالح شهر، شهروندان و سازمان شهرى را، به دیگر منافع و مصالح فردى، جناحى و گروهى ترجیح دهند.(ادامه)
نخستین جلسه شورای مرکزی «جماران» برگزار شد
اعضای شورای مرکزی جریان مردمی انقلابی «جماران»، در نخستین جلسه خود، رئیس، دبیرکل، سخنگو و دیگر ارکان اصلی خود را برگزیدند.(ادامه)
مشکل آقای ترامپ این است که یک فضای منفی نسبت به ارتباط ترامپ با روسیه وجود دارد. آقای ترامپ باید این فضا را می شکاند که من با روس ها نیستم. همچنین سه چهار طرح ایشان از جمله مهاجران و جایگزین طرح اوباما به جایی نرسید و باید فضای افکارعمومی در آمریکا را تغییر میداد. بنابراین شلیک این موشک ها عمدتاً مصرف داخلی و همچنین روحیه دادن به کشورهای منطقه و در راستای ثابت کردن خودش داشت. رفتار ناوهای آمریکایی در خلیج فارس در یک ماه اخیر تغییر کرده است / یک جرقه در سوریه می‌تواند زمینه ساز جنگ جهانی سوم شود / اگر این توان موشکی ر(خبر)
مشکل آقای ترامپ این است که یک فضای منفی نسبت به ارتباط ترامپ با روسیه وجود دارد. آقای ترامپ باید این فضا را می شکاند که من با روس ها نیستم. همچنین سه چهار طرح ایشان از جمله مهاجران و جایگزین طرح اوباما به جایی نرسید و باید فضای افکارعمومی در آمریکا را تغییر میداد. بنابراین شلیک این موشک ها عمدتاً مصرف داخلی و همچنین روحیه دادن به کشورهای منطقه و در راستای ثابت کردن خودش داشت.(ادامه)
زباله، یادگاری مسافران نوروزی برای مازندرانی ها
مهمانی كه به جان صاحب خانه‌اش آفت می‌شود . هر ساله با فرارسيدن سال نو بيش از چند ميليون مسافر وارد استان مازندران می‌شوند. متاسفانه برخی از این مسافران با ریختن زباله در محیط زیست باعث تخریب فضای سبز، جنگل و آلوده سازی ساحل و حریم دریا می‌شوند. بسیاری از آبزیان بر اثر آلودگی آب دریا دچار بیماری عفونی شده و از بین می‌روند. بیشتر زباله‌ها در محدوده شهر ساحلی فريدونكنار، پارك جنگل آمل و در كنار جاده‌های محمودآباد دیده می‌شود.(ادامه)
کارهایی که کبد شما را چرب می کند!
با آب خوردن در حین تناول غذا ریسک مبتلا شدن به کبد چرب را به جان می خرید!(ادامه)
تابستان سخت و طاقت فرسایی در مجموعه توزیع برق پیش‌رو داریم
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تابستان 96 رسید و با همه تلاش‌هایی که در مجموعه توزیع برق استان صورت گرفته اما کار سخت و طاقت فرسایی در پیش‌رو داریم.(ادامه)
کاهش تلفات رانندگی از اولویت های انتظامی مازندران است
فرمانده انتظامی مازندران، کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی و ساماندهی ترافیک را از اولویت های فرماندهی انتظامی استان در سال جاری برشمرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان یک شنبه 20 فروردین
(ادامه)
جدیدترین کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از قم آمد
(ادامه)
حمله هوایی دوباره به «خان شیخون»
شبکه سی ان ان روز شنبه گزارش داد حمله های هوایی جدیدی با هدف قرار دادن شهر سوری خان شیخون صورت گرفته است.(ادامه)
ساری میزبان معتبرترین مسابقات بین‌المللی تکواندو
رئیس فدراسیون تکواندو با اعلام اینکه ساری میزبان معتبرترین مسابقات بین‌المللی تکواندو است، گفت:18 کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند. (ادامه)
رکورد جهانی بهداد سلیمی شکسته شد+ واکنش سلیمی
لاشا تالاچادزه، وزنه‌بردار ۱۰۵+ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی اروپا رکورد یکضرب بهداد سلیمی را شکست.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های ۲۰ فروردين
(ادامه)
مرگ یک کشاورز جویباری به دلیل برق گرفتگی در شالیزار
یک کشاورز ۳۷ ساله جویباری براثر برق گرفتگی در شالیزار جان خود را از دست داد.(ادامه)
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : افتتاح پروژه‌هایی با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان در مازندران در یک ماه باقیمانده خدمت، گرچه گامی مثبت تلقی می‌شود، اما بهتر نبود کمی هم به افتتاح پروژه‌هایی این‌چنین، سرعت داده‌ می‌شد؟ دست‌گیری از کشاورزان خسارت‌دیده از سرما در زمستان سال گذشته، بهتر نبود زودتر محقق شود..... سفرهای استانی به نام مردم به کام دولت‌ و با بوی انتخابات !
شمال نیوز : افتتاح پروژه‌هایی با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان در مازندران در یک ماه باقیمانده خدمت، گرچه گامی مثبت تلقی می‌شود، اما بهتر نبود کمی هم به افتتاح پروژه‌هایی این‌چنین، سرعت داده‌ می‌شد؟ دست‌گیری از کشاورزان خسارت‌دیده از سرما در زمستان سال گذشته، بهتر نبود زودتر محقق شود.....(ادامه)
قرار است سناریوی سال ۹۲ تکرار شود و احمدی‌نژاد در حمایت از کاندیداتوری بقایی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور سخنرانی کند؛ گفته می‌شود مشایی نیز کنار آنها خواهد بود. احتمال حضور احمدی نژاد و مشایی در ستاد انتخابات وزارت کشور
قرار است سناریوی سال ۹۲ تکرار شود و احمدی‌نژاد در حمایت از کاندیداتوری بقایی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور سخنرانی کند؛ گفته می‌شود مشایی نیز کنار آنها خواهد بود.(ادامه)
اولین رنگ انتخابات مشخص شد!
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: رنگ فیروزه ای به نشانه پاکی و ایمان، شکوفایی اعتقاد و تواضع در برابر خداوند یکتا با پیشنهاد کمیته تبلیغات شورای مرکزی این جبهه و پس از بررسی های کارشناسی با اکثریت آرا به عنوان رنگ سازمانی و نماد انتخاباتی جهادگران انتخاب شد. (ادامه)
بازیگر زن با لباس زیبای محلی/ عکس
آزاده صمدی با لباس زیبای محلی را مشاهده می کنید.(ادامه)
تقدير مشایي از رئيس دولت اصلاحات
اسفنديار رحيم‌مشایي در حاشیه نشست خبری محمود احمدی‌نژاد درباره نامه به رئيس دولت اصلاحات توضیح داد. (ادامه)
پیام رهبر کره شمالی به بشار اسد
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی با ارسال پیامی به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، هفتادمین سالگرد تاسیس حزب بعث (حزب حاکم سوریه) را به وی تبریک گفت. (ادامه)
واکنش تلخ و تند سحر قریشی به علت حذف شدنش از علی البدل!+عکس
سحر قریشی در پستی در اینستاگرام به انتقاد از برخی افرادی که با خیانت دروغ و چاپلوسی به شهرت و ثروت می رسند پرداخت. (ادامه)
 شمال نیوز: همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران، ستاد مردمی استقبال از روحانی با حضور فعالان سیاسی ساری تشکیل شده است.



 راه اندازی ستاد مردمی و پویش گام سوم استقبال از روحانی در استان
شمال نیوز: همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران، ستاد مردمی استقبال از روحانی با حضور فعالان سیاسی ساری تشکیل شده است. (ادامه)
افتتاح13 پروژه حوزه سلامت در سفر رییس جمهور به مازندران
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افتتاح13 پروژه دانشگاه علوم پزشکی همزمان با سفر رییس جمهور به مازندران خبر داد.(ادامه)
کمبود ویتامین D را جدی بگیرید
محققان دریافتند سطح پایین ویتامین D باعث افزایش سستی می‌شود.(ادامه)
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد +جزئیات
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت برگزار می شود.(ادامه)
سه بانوی مازندرانی در اردوی تیم ملی
سه بانوی فوتسالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند.(ادامه)
تمدید مهلت صید ماهیان استخوانی در استان مازندران/25فروردین آخرین روزهای صیادی
مدیرکل شیلات استان مازندران از تمدید مهلت صید ماهیان استخوانی در استان مازندران تا 25 فروردین‌ماه خبر داد.(ادامه)
این خوراکی ها شمارا افسرده میکنند!
آسپارتام یک شیرین کننده مصنوعی است که در نوشابه های گازدار رژیمی، ژلاتین، و حتی برخی سریال های صبحانه یافت می شود و با افسردگی پیوند مستقیم دارد.(ادامه)
عکس جدید از بارانا دختر بنیامین بهادری
عکس جدید از بارانا دختر بنیامین بهادری را مشاهده می کنید:(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.