.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: صادق زیباکلام چهره‌ای دووجهی دارد؛ از یک‌سو استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سوی دیگر یک منتقد سیاسی است که گاهی لباس آکادمیک خود را کنار می‌گذارد و آنچه در دل را با زبانی تند مطرح می‌کند؛ روحیه‌ای که کمتر از شخصیت‌های دانشگاهی می‌بینیم. ..... نمی‌خواهم دستگیر شوم / اصلاح‌طلبان بخش عمده‌ای از سرمایه اجتماعی خود را از دست داده‌اند / با هیچ‌یک از شخصیت‌های سیاسی رفت‌وآمد ندارم
شمال نیوز: صادق زیباکلام چهره‌ای دووجهی دارد؛ از یک‌سو استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران است و از سوی دیگر یک منتقد سیاسی است که گاهی لباس آکادمیک خود را کنار می‌گذارد و آنچه در دل را با زبانی تند مطرح می‌کند؛ روحیه‌ای که کمتر از شخصیت‌های دانشگاهی می‌بینیم. .....(ادامه)
کندوان و هراز برفی است/ سوادکوه بارانی
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت جوی محورهای ارتباطی هراز و کندوان را همراه با بارش برف در ارتفاعات بیان کرد.(ادامه)
یک وکیل دادگستری با اشاره به فراگیر شدن استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی اظهار کرد: خاطیان به حبس از ۶ ماه تا دو سال محکوم خواهند شد. ضبط صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی ۲ سال حبس دارد
یک وکیل دادگستری با اشاره به فراگیر شدن استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی اظهار کرد: خاطیان به حبس از ۶ ماه تا دو سال محکوم خواهند شد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز ۱۹ فروردین
(ادامه)
تصاویر/ بازدید رئیس قوه قضائیه از مناطق سیل‌زده گلستان
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی جهت بازدید از مناطق سیل‌زده به شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان استان گلستان سفر کرد.(ادامه)
شکاف جاده چالوس عمیق‌تر شد +عکس
شکاف ایجاد شده در جاده کرج به چالوس که روز گذشته به طول ۸۰ متر باز شده بود، عمق بیشتری پیدا کرد. (ادامه)
اسم بردن از هاشمی رفسنجانی در تلویزیون ممنوع است؟
بخش مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سخنان رئیس‌جمهور روحانی در مراسم افتتاح خط 6 متروی تهران در خبر تلویزیون حذف شد!(ادامه)
کار جهادی یعنی این + عکس
نیروهای مهندسی قرارگاه نجف اشرف سپاه توانستند پل گروس در استان کرمانشاه را که بر اثر سیل تخریب شده بود، کمتر از یک هفته بازسازی کنند. (ادامه)
سال گذشته قیمت ها در بازار خودرو با فراز و نشیب های زیادی همراه بود افزایش قیمت خودرو ها در ماهای پایانی سال باعث شد تا شرکت های خودروساز اقدام به اجرای طرحهای فروش خودرو 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار نمایند. خودرو در سال 98 گران می شود یا ارزان ؟
سال گذشته قیمت ها در بازار خودرو با فراز و نشیب های زیادی همراه بود افزایش قیمت خودرو ها در ماهای پایانی سال باعث شد تا شرکت های خودروساز اقدام به اجرای طرحهای فروش خودرو 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار نمایند.(ادامه)
سوتی جدید و تاریخی مهدی طارمی در اینستاگرام + عکس
آقای خیریت فوتبال ایران باز هم در دنیای مجازی خبرساز شد.(ادامه)
بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت قاطع از سپاه پاسداران
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۵۵ نماینده مجلس در حمایت قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قرائت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای شهر رشت که دیروز با حضور اعضاء هیئت رئیسه و دیگر اعضاء شورا برگزار شد نامه وزارت کشور مبنی بر عدم احراز شرایط حکم حسین علیقلی‌زاده برای تصدی پست شهردار رشت واصل شد. شهردار منتخب رشت برای سومین بار ردصلاحیت شد
شمال نیوز: شورای شهر رشت که دیروز با حضور اعضاء هیئت رئیسه و دیگر اعضاء شورا برگزار شد نامه وزارت کشور مبنی بر عدم احراز شرایط حکم حسین علیقلی‌زاده برای تصدی پست شهردار رشت واصل شد.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در کارخانه و بازار
خبر آنلاین : در جدول زیر آخرین قیمت خودروهای داخلی شامل محصولات ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو، عظیم خودرو، ام جی، جیلی و کارمانیا را در کارخانه و بازار آزاد مشاهده کنید. (ادامه)
تمدید مهلت اعزام مشمولان مناطق سیل‌زده در مازندران
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از امکان تمدید مهلت اعزام مشمولان ساکن مناطق سیل‌زده استان خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: خسارت سیل اخیر در شهرستان سیمرغ برای واحدهای صنفی حدود 25 میلیارد تومان برآورد شده است که طبق آماری که ما در دست داریم 300 واحد صنفی آسیب جدی دیده اند. 25 میلیارد تومان خسارت واحدهای صنفی سیمرغ در سیل اخیر
شمال نیوز: خسارت سیل اخیر در شهرستان سیمرغ برای واحدهای صنفی حدود 25 میلیارد تومان برآورد شده است که طبق آماری که ما در دست داریم 300 واحد صنفی آسیب جدی دیده اند.(ادامه)
گردان «بانوان نانوا» هم به میدان آمد
شمال نیوز: گردان بانوان نانوای شهر شهیدپرور خانوک از توابع شهرستان زرند اقدام به پخت 3 هزار قرص نان محلی کرمانی برای ارسال به سیل‌زدگان کردند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه نسبت به جبران خسارت سیل‌زدگان و بر لزوم آسیب‌شناسی سیلاب در استان گلستان تاکید کرد. خسارت سیل‌زدگان باید جبران شود/ لزوم آسیب‌شناسی سیلاب گلستان
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه نسبت به جبران خسارت سیل‌زدگان و بر لزوم آسیب‌شناسی سیلاب در استان گلستان تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سیل 6166 میلیارد تومان تا روز گذشته به کشاورزی 16 استان خسارت زد. این عدد نه تنها بسیار بزرگ، بلکه ترسناک و دامنه تبعات آن برای اقتصاد ... گندم؛ قربانی بزرگ سیل
شمال نیوز: سیل 6166 میلیارد تومان تا روز گذشته به کشاورزی 16 استان خسارت زد. این عدد نه تنها بسیار بزرگ، بلکه ترسناک و دامنه تبعات آن برای اقتصاد ...(ادامه)
سرمربی تیم ملی تا پایان فروردین معرفی می‌شود
(ادامه)
قیمت سکه و قیمت طلا یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸
(ادامه)
سرانجام تلخ تیراندازی در اتوبان چمران تهران +تصاویر
(ادامه)
علت قطع ۱۲۰ هزار سیم کارت اعلام شد
(ادامه)
سامانه بارشی فردا سراسر ایران را فرا می‌گیرد
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه وارد گلستان شد
رئیس قوه قضائیه برای بازدید از مناطق سیل‌زده و شرکت در جلسه‌های شورای قضایی و شورای اداری گلستان دقایقی قبل وارد این استان شد.(ادامه)
عبدالله ناصری: پیش‌بینی آیت الله هاشمی درباره رحمانی فضلی درست از آب درآمد/ آقای هاشمی بارها به روحانی گفتند که رحمانی فضلی در قد و قواره وزارت کشور نیست(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی درباره آخرین روند موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: طرح انتقال آب دریای خزر هزینه کلانی دارد و این پروژه شدنی نیست و دولت نمی‌تواند ۲۰ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار قرار دهد..... انتقادات جدی به شیوه مدیریت رئیس جمهور دارم/ طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان برای همیشه منتفی است/ از رای به برجام ناراضی نیستم اما آمریکا بازی درآورد
شمال نیوز : وی درباره آخرین روند موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: طرح انتقال آب دریای خزر هزینه کلانی دارد و این پروژه شدنی نیست و دولت نمی‌تواند ۲۰ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار قرار دهد.....(ادامه)
آغاز خرید سهام سهامداران ۵ بانک نظامی از فردا+ اطلاعیه‌ها
(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد مناف هاشمی قربانی شده است و مخالفان حضور او در سازمان امور مالیاتی این سناریو را ترتیب داده اند و دکتر جهانگیری را به این امر ترغیب نموده اند. .... آیا مناف هاشمی قربانی مخالفان حضور او در سازمان امور مالیاتی شد ؟
شمال نیوز : به نظر می رسد مناف هاشمی قربانی شده است و مخالفان حضور او در سازمان امور مالیاتی این سناریو را ترتیب داده اند و دکتر جهانگیری را به این امر ترغیب نموده اند. ....(ادامه)
تازه ترین عکس دختر «مهران غفوریان» /عکس
تصویری که به تازگی از «مهران غفوریان» ، بازیگر مطرح طنز سینمای ایران، به همراه دخترش در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید. (ادامه)
دو رقیب مشهور تلویزیون «بر سر دو راهی» /عکس
مهراوه شریفی‌نیا با انتشار این عکس نوشت: افراد از آنچه در سریال می‌بینید، با هم رفیق‌ترند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.