.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تنش‌ها در شبکه سوم بالا گرفت؛ شکایت از عادل فردوسی‌پور!
(ادامه)
عکس/ آیت‌الله نورمفیدی امام جمعه گرگان با لباس سپاه
(ادامه)
زمان پرداخت اولین یارانه نقدی ۹۸
بر اساس برنامه‌ریزی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اولین یارانه نقدی امسال ۲۶ فروردین ماه پرداخت خواهد شد.(ادامه)
طرح عربستان و امارات برای کمک به سیل زدگان
هلال احمر امارات و عربستان از ایجاد مکانیسم مشترکی برای کمک رسانی به سیل زدگان ایران خبر دادند.(ادامه)
عکس/ برخورد سرد مجیدی و قلعه نویی
امیر قلعه نویی با رفتار سرد فرهاد مجیدی مربی استقلال روبرو شد، او دست سردی به سرمربی سپاهان داد و بعد از آن هم منتظر نماند تا او عبور کند و بی تفاوت روی نیمکت نشست.(ادامه)
شمال نیوز : برخی در این باره با ارائه پیشنهادهایی سعی داشتند خود را به عنوان نماینده مجلس از این قاعده مستثنی کنند و حضور در مجلس به عنوان نماینده را برابر یا یک مقطع تحصیلی بگنجانند، ولی کلیت مجلس با این استثنا بستن‌ها مخالفت کردند و تنها کسانی که دارای مدرک.... ورود نمایندگان به سطح مدرک تحصیلی برای نامزدی مجلس + نظر یوسفیان ملا
شمال نیوز : برخی در این باره با ارائه پیشنهادهایی سعی داشتند خود را به عنوان نماینده مجلس از این قاعده مستثنی کنند و حضور در مجلس به عنوان نماینده را برابر یا یک مقطع تحصیلی بگنجانند، ولی کلیت مجلس با این استثنا بستن‌ها مخالفت کردند و تنها کسانی که دارای مدرک....(ادامه)
ویدیو/گل استقلال به سپاهان
گل استقلال به سپاهان توسط آیاندا پاتوسی در دقیقه ۹۰+۷ به ثمر رسید. (ادامه)
شمال نیوز: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به شایعه رد شدن استانی شدن انتخابات گفت: این موضوع .... برگزاری استانی انتخابات مجلس منتفی شد؟
شمال نیوز: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به شایعه رد شدن استانی شدن انتخابات گفت: این موضوع ....(ادامه)
عکس/ ائمه‌جمعه، لباس سپاه بر تن کردند
ائمه جمعه سراسر کشور نماز جمعه این هفته را با لباس سپاه اقامه کردند.(ادامه)
تسنیم نوشت: در حالی که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ در هفته های گذشته تا ۱۷ هزار تومان افزایش یافته بود، قیمت این محصول کاهش یافته و به حدود ۱۲ هزار تومان کاهش یافته و موجب نارضایتی مرغداران شده است. تخم مرغ ارزان شد
تسنیم نوشت: در حالی که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ در هفته های گذشته تا ۱۷ هزار تومان افزایش یافته بود، قیمت این محصول کاهش یافته و به حدود ۱۲ هزار تومان کاهش یافته و موجب نارضایتی مرغداران شده است.(ادامه)
وزیر دفاع سودان روز پنجشنبه ۲۲ فروردین با اعلام برکناری عمر البشیر از ریاست جمهوری، خود را به عنوان رئیس شورای نظامی انتقالی یعنی حاکم جدید این کشور معرفی کرد. با جانشین عمر البشیر آشنا شوید
وزیر دفاع سودان روز پنجشنبه ۲۲ فروردین با اعلام برکناری عمر البشیر از ریاست جمهوری، خود را به عنوان رئیس شورای نظامی انتقالی یعنی حاکم جدید این کشور معرفی کرد.(ادامه)
سه گل دریافتی مقابل سپیدورد در هفته حساس و سرنوشت ساز بیست و پنجم باعث شد تا محسن فروزان فعلا از تراکتورسازی کنار گذاشته شود. محسن فروزان از تراکتورسازی اخراج شد
سه گل دریافتی مقابل سپیدورد در هفته حساس و سرنوشت ساز بیست و پنجم باعث شد تا محسن فروزان فعلا از تراکتورسازی کنار گذاشته شود.(ادامه)
تصاویر/ وضعیت روستای سن سبلی شهر آق قلا
بیش از ۲۰ روز از سیل آق قلا می‌گذرد اما همچنان مناطقی از شهر آق قلا در محاصره آب می‌باشد، و امداد رسانی از طریق نیروهای مردمی و امدادی انجام می‌پذیرد، روستای سن سبلی یکی از روستاهایی است که خسارت زیادی به خانه‌ها و دام‌هایشان وارد شده، مردم روستا در حال حاضر به علت تخریب خانه‌هایشان در چادر زندگی می‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز: معاون رئیس جمهور گفت: اقدامات لازم برای تکمیل پروژه اتصال خلیج فارس به دریای خزر تا پایان سال آینده انجام می‌شود. اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر تا پایان سال آینده
شمال نیوز: معاون رئیس جمهور گفت: اقدامات لازم برای تکمیل پروژه اتصال خلیج فارس به دریای خزر تا پایان سال آینده انجام می‌شود.(ادامه)
بخشی از گفتگوی بی بی سی فارسی با عطاالله مهاجرانی درباره تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امریکا را می بینید.
فیلم/ دفاع مهاجرانی از سپاه روی آنتن بی‌بی‌سی
بخشی از گفتگوی بی بی سی فارسی با عطاالله مهاجرانی درباره تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امریکا را می بینید. (ادامه)
روز دوم از هفته بیست‌و‌پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم سپیدرود مقابل تراکتورسازی پیگیری شد. کار بزرگ سپیدرود با شکست تراکتورسازی
روز دوم از هفته بیست‌و‌پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم سپیدرود مقابل تراکتورسازی پیگیری شد.(ادامه)
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی با پیروزی آبی‌ها به پایان رسید که «پاتوسی» در دقیقه ۹۷ فرشته نجات شفر و خوشحالی آبی‌ها شد. پیروزی بزرگ استقلال برابر سپاهان/ «پاتوسی» فرشته نجات آبی‌ها
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی با پیروزی آبی‌ها به پایان رسید که «پاتوسی» در دقیقه ۹۷ فرشته نجات شفر و خوشحالی آبی‌ها شد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن تصمیم نابخردانه ترامپ و تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: سپاه از جنس مردم است و برچسب تروریست به ایران نخواهد چسبید. سپاه از جنس مردم است/ ایران سراسر سپاهی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن تصمیم نابخردانه ترامپ و تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: سپاه از جنس مردم است و برچسب تروریست به ایران نخواهد چسبید.(ادامه)
برگزار ی تظاهرات مردم مازندران در حمایت از سپاه
شمال نیوز: تظاهرات مردم مازندران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور پرشور نمازگزاران جمعه برپا شد.(ادامه)
شمال نیوز : حجازی عصر پنج شنبه در جاده کیاسر و به علت تصادف اط ناحیه سر دچار آسیب شد که با انتقال به بیمارستان امام ساری در بخش ICU تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفت ..... حال شهردار سابق ساری رو به بهبودی است
شمال نیوز : حجازی عصر پنج شنبه در جاده کیاسر و به علت تصادف اط ناحیه سر دچار آسیب شد که با انتقال به بیمارستان امام ساری در بخش ICU تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفت .....(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه یک رژیم غذایی متعادل در طول زمان، به کاهش استرس کمک می کند گفت: با تهیه لیستی از خوراکی های ضد استرس می توان استرس را کاهش داد و کنترل کرد.
معرفی خوراکی های ضد استرس
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه یک رژیم غذایی متعادل در طول زمان، به کاهش استرس کمک می کند گفت: با تهیه لیستی از خوراکی های ضد استرس می توان استرس را کاهش داد و کنترل کرد. (ادامه)
با تصویب هیئت وزیران بسته کمک جبرانی و حمایت غذایی به گروه‌های کم درآمد جامعه برای خرید کالا‌های اساسی در سال ۱۳۹۸ پرداخت می‌شود. سبد کالا در سال ۹۸ هم توزیع می‌شود
با تصویب هیئت وزیران بسته کمک جبرانی و حمایت غذایی به گروه‌های کم درآمد جامعه برای خرید کالا‌های اساسی در سال ۱۳۹۸ پرداخت می‌شود.(ادامه)
کاوشگر اسرائیلی هنگام فرود بر سطح ماه دچار حادثه گردید و ارتباطش با زمین قطع شد. شکست پروژه فرود کاوشگر اسرائیل بر سطح ماه
کاوشگر اسرائیلی هنگام فرود بر سطح ماه دچار حادثه گردید و ارتباطش با زمین قطع شد.(ادامه)
رایزنی های برجامی ایران و اعضای شورای امنیت جدی تر می شود. آیا مذاکرات جدید ایران و آمریکا در راه است؟
رایزنی های برجامی ایران و اعضای شورای امنیت جدی تر می شود.(ادامه)
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: شما هیچ مغازه میوه فروشی را پیدا نمی‌کنید که گوجه سبز یا چاقاله بادام را با این قیمت‌ها به فروش برساند، همه صبر می‌کنند تا قیمت در بیاید سپس اقدام به خرید کنند. نوبرانه‌های ۴۰۰هزار تومانی را باور نکنید
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: شما هیچ مغازه میوه فروشی را پیدا نمی‌کنید که گوجه سبز یا چاقاله بادام را با این قیمت‌ها به فروش برساند، همه صبر می‌کنند تا قیمت در بیاید سپس اقدام به خرید کنند.(ادامه)

تصاویر ناسا از حجم آب در مناطق غرب و جنوب ایران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بعد از سیل‌ها و بارندگی‌های اخیر را مشاهده می‌کنید.

جدیدترین تصاویر ناسا از حجم آب ایران
تصاویر ناسا از حجم آب در مناطق غرب و جنوب ایران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بعد از سیل‌ها و بارندگی‌های اخیر را مشاهده می‌کنید. (ادامه)


با گذشت ۲۶ روز از سیل استان گلستان در شهرهای آق‌قلا و گمیشان، اهالی این مناطق با مشکلات بیشتر و جدی‌تری مانند، باتلاقی شدن زمین‌ها بعد از فروکش کردن سیل و همچنین پخش شدن فاضلاب در محل زندگی خود روبرو هستند. مشکلات جدید آق‌قلا و گمیشان، ۲۶ روز پس از سیل(خبر)
با گذشت ۲۶ روز از سیل استان گلستان در شهرهای آق‌قلا و گمیشان، اهالی این مناطق با مشکلات بیشتر و جدی‌تری مانند، باتلاقی شدن زمین‌ها بعد از فروکش کردن سیل و همچنین پخش شدن فاضلاب در محل زندگی خود روبرو هستند. (ادامه)
عکسی که ۵۵ میلیون سال بعد به دست ما رسید
تصویری که در روزهای گذشته به عنوان اولین عکس از یک سیاهچاله منتشر شد، مربوط به ۵۵ میلیون سال نوری قبل است. (ادامه)
روایت فرمانده کل سپاه از جلسه ویژه با رهبر انقلاب
جلسه‌ی ویژه‌ی بررسی اقدامات و امدادرسانی‌ها به استان‌های سیل‌زده‌ی کشور عصر سه‌شنبه سیزدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۸ در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. در این جلسه معاون اول رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای دولت، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده کل ارتش، فرماندهان نیروهای زمینی و دریایی ارتش، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس سازمان بسیج، مسئولان ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان حضور داشتند.(ادامه)
در این مطلب به راهکارهایی موثر و ساده برای کوچک کردن شکم اشاره شده است.
کوچک کردن شکم با ۸ راه ساده‌ای که باورتان نمی‌شود
در این مطلب به راهکارهایی موثر و ساده برای کوچک کردن شکم اشاره شده است. (ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.