.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نوجوان دختر دچار مرگ مغزی از استان گیلان با اهدای عضو به بیماران نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. دختر 13 ساله گیلانی به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید
نوجوان دختر دچار مرگ مغزی از استان گیلان با اهدای عضو به بیماران نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
رکنا: حدود چند ماه پیش بود که خبر ساخت مستندی درباره ایران توسط جوانا لاملی، بازیگر سرشناس بریتانیایی رسانه‌ای شد. مستندی به‌نام جاده ابریشم جوانا؛ که در آن جوانا لاملی که یکی از آشناترین فعالان اجتماعی انگلستان نیز هست، به معرفی کشورهای جاده ابریشم می‌پردازد. این مستند که در چهار قسمت ساخته شده؛ بعد از کشورهایی چون گرجستان و ازبکستان در قسمت سوم به ایران می‌پردازد. خانم بازیگر مشهور هالیوود سر از ایران درآورد
رکنا: حدود چند ماه پیش بود که خبر ساخت مستندی درباره ایران توسط جوانا لاملی، بازیگر سرشناس بریتانیایی رسانه‌ای شد. مستندی به‌نام جاده ابریشم جوانا؛ که در آن جوانا لاملی که یکی از آشناترین فعالان اجتماعی انگلستان نیز هست، به معرفی کشورهای جاده ابریشم می‌پردازد. این مستند که در چهار قسمت ساخته شده؛ بعد از کشورهایی چون گرجستان و ازبکستان در قسمت سوم به ایران می‌پردازد.(ادامه)
فرمانده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه بازگو کردن خوبی‌ها باعث بصیرت مردم می‌شود، گفت: اگر بتوانیم خوبی‌ها را در یک جامعه بازگو و برای مردم روشنگری کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل و‌ وضعیت کشور این‌گونه نمی‌شود.
نمایندگان مجلس فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند
فرمانده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه بازگو کردن خوبی‌ها باعث بصیرت مردم می‌شود، گفت: اگر بتوانیم خوبی‌ها را در یک جامعه بازگو و برای مردم روشنگری کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل و‌ وضعیت کشور این‌گونه نمی‌شود. (ادامه)
تصویر 5 مرد شومی که امروز شبکه های اجتماعی را منفجر کردند + عکس
با سرنگونی عمر حسن البشیر یک عکس مجددا در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. (ادامه)
لزوم تقویت 600 هزار واحد تولیدی کوچک در سال رونق تولید
حسن‌پور گفت: از سه میلیون واحد صنفی فعال در کشور حدود 600 هزار واحد تولیدی کوچک هستند که در تولید کشور نیز نقش ایفا می کنند از این رو در جهت رونق تولید داخل باید این واحدهای تولیدی کوچک نیز تقویت شوند.(ادامه)
 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: وقوع سیل در حوضه گرگانرود و قره سو به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات محتمل است. احتمال وقوع مجدد سیل در حوضه گرگانرود و قره سو
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: وقوع سیل در حوضه گرگانرود و قره سو به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات محتمل است.(ادامه)
تیپ نظامی «فریبا نادری» /عکس
تصویری از «فریبا نادری» ، بازیگر سریال «ستایش» را مشاهده می کنید. (ادامه)
 انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار خواهد شد که به احتمال فراوان قانون جدید انتخابات که در حال بررسی توسط خود نمایندگان ملت در پارلمان است اجرایی خواهد شد. احتمال برگزاری انتخابات مجلس با قانون جدید انتخابات
انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار خواهد شد که به احتمال فراوان قانون جدید انتخابات که در حال بررسی توسط خود نمایندگان ملت در پارلمان است اجرایی خواهد شد.(ادامه)
قطع پای یک جوان حین کمک رسانی به سیل زدگان
(ادامه)
وصیت پسر پولدار قبل از خودکشی / دارایی میلیاردی ام را به سیل زدگان بدهید
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از خودکشی یک جوان 30 ساله به وسیله بریدن شیلنگ بخاری و نشت گاز خبر داد.(ادامه)
حمایت این خائن از اقدام آمریکا علیه سپاه
مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار معاند در یادداشتی در روزنامه ایندیپندنت با اعلام حمایت از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به تمجید از آنچه کارزار فشار حداکثری به ایران خوانده می‌شود، پرداخته است.(ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی در بازار چند؟ +جدول
قیمت خودرو‌ها در بازار امروز نشان می‌دهد نوعی ثبات بر بازار معاملات خودرو حاکم شده است. در بازار امروز پراید ۱۱۱، ۴۸ میلیون تومان، سمند ۷۸ میلیون تومان و پژو ۴۰۵، ۷۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. (ادامه)
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت:بارش های اخیر در کشور به دلیل ورود سامانه کم بارش از سمت مدیترانه و به دلیل شرایط اقلیمی کشور این بارش ها به صورت گسترده بود. چرا بارش ها در کشورهای همسایه مانند ایران نبود؟
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت:بارش های اخیر در کشور به دلیل ورود سامانه کم بارش از سمت مدیترانه و به دلیل شرایط اقلیمی کشور این بارش ها به صورت گسترده بود.(ادامه)
شمال نیوز : در این تصادف به سید علی حجازی شهردار سابق ساری در خودرو زانتیا از ناحیه سر ضربه شدید وارد شد و وی به کما رفت..... شهردار سابق ساری به کما رفت
شمال نیوز : در این تصادف به سید علی حجازی شهردار سابق ساری در خودرو زانتیا از ناحیه سر ضربه شدید وارد شد و وی به کما رفت.....(ادامه)
نمایی از دشت آزادگان در استان خوزستان پس از وقوع سیل
(ادامه)
عکس/ حضور خانم بازیگر در پلدختر
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در جمع سیل زدگان پلدختر لرستان(ادامه)
قیمت دلار در صرافی ها کاهش یافت
همزمان با آغاز ریزش قیمت ها در بازار آزاد، قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها از دیروز با شتاب بیشتری سیر نزولی را طی کرد و هم اکنون به نرخ ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان تعیین شده است.(ادامه)
عکس/ جایگاه جدید رئیسی در مجمع تشخیص
اولین حضور حجت الاسلام رئیسی در مجمع تشخیص به عنوان ریاست دستگاه قضا.(ادامه)
محدودیت‌های آخر هفته‌ای برای جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع "تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس "، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهرتا ساعت24 روز جمعه مورخ 23 فروردین ماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهار تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی در مجلس سنا به وزیر خارجه کشورش هشدار داد اجازه جنگ با ایران را ندارد. هشدار سناتور آمریکایی: حق جنگ با ایران را ندارید
شمال نیوز: نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی در مجلس سنا به وزیر خارجه کشورش هشدار داد اجازه جنگ با ایران را ندارد. (ادامه)
شمال نیوز: علی کریمی اسطورۀ فوتبال ایران، علاقۀ عجیبی به برندی مشهور و لاکچری در صنعت پوشاک دارد. پیراهن‌های لاکچری و چند میلیونی علی کریمی! +عکس
شمال نیوز: علی کریمی اسطورۀ فوتبال ایران، علاقۀ عجیبی به برندی مشهور و لاکچری در صنعت پوشاک دارد.(ادامه)
شمال نیوز: شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران تنها یک مسیر را در پیش روی خود می‌بیند. آتش در نقل و انتقالات؛ مهدی رحمتی آمادۀ انتقال به جمع سرخ‌ها!
شمال نیوز: شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران تنها یک مسیر را در پیش روی خود می‌بیند.(ادامه)
تصاویر سیلاب پشت دروازه‌های اهواز
شمال نیوز: سیلاب با پیشروی آب رودخانه کرخه از سمت اندیمشک به ورودی شهر اهواز رسید.(ادامه)
اولین پرواز ساری به عسلویه با هواپیمایی وارش
شمال نیوز: مالک شرکت هواپیمایی وارش گفت: هواپیمایی وارش برای نخستین‌بار پرواز ساری به عسلویه را در برنامه‌های پروازی خود قرار داده است.(ادامه)
محمدرضا گلزار و بازیگران رحمان 1400+عکس
(ادامه)
احمدی نژاد و صندلی های خالی مجمع تشخیص+عکس
مدتی بود برخی رسانه‌ها از دستگیری یا حصر خانگی محموداحمدی‌نژاد خبر داده بودند که با حضور احمدی نژاد در جلسه روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام این شایعه تکذیب شد. (ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های پنج شنبه ۲۲ فروردین مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت متروی تهران جزئیات حادثه در یکی از تونل های در حال ساخت دسترسی به ایستگاه توحید را تشریح کرد. جزئیات تازه از حادثه متروی تهران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت متروی تهران جزئیات حادثه در یکی از تونل های در حال ساخت دسترسی به ایستگاه توحید را تشریح کرد.(ادامه)
عناوین روزنامه های پنجشنبه 22 فروردین
(ادامه)
غائبان اولین جلسه مجمع تشخیص در سال ۹۸ چه کسانی بودند؟ +عکس
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.