.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نامزد سابق مرد جوان با لباس عروسی به مراسم نامزدی او آمد!
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سردار طوسی در برابر تهاجمات و دشمنی‌های دشمنان، از سینه‌سپهران و علمداران بود و در بین شهدای مازندرانی از نام‌آوران بود که در عین سادگی و بی‌آلایشی فرمانده قوی، زبده و توانمند بود و افتخارات بزرگی را با دستان خالی برای انقلاب و نظام به‌دست آورد..... سردار کهنسال: شهید طوسی شخصیتی حسینی و عاشورایی داشت
شمال نیوز : فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سردار طوسی در برابر تهاجمات و دشمنی‌های دشمنان، از سینه‌سپهران و علمداران بود و در بین شهدای مازندرانی از نام‌آوران بود که در عین سادگی و بی‌آلایشی فرمانده قوی، زبده و توانمند بود و افتخارات بزرگی را با دستان خالی برای انقلاب و نظام به‌دست آورد.....(ادامه)
جزئیات حمله مسلحانه به یک مأمور پلیس در سیستان
(ادامه)
کیهان: جعل امضای برخی از خبرنگاران در حمایت از فردوسی پور
(ادامه)
شمال نیوز :  پرسپولیس با این پیروزی 4 امتیازی شد و با وجود تفاضل گل بهتر نسبت به السد قطر 4 امتیازی، اما به دلیل قانون بازی مستقیم در رده سوم جدول گروه D ایستاد. پاختاکور با 5 امتیاز صدرنشین است و الاهلی نیز با 3 امتیاز قعرنشین شد.
.... « گل‌های مازندرانی » پرسپولیس را به آسیا برگرداند !
شمال نیوز : پرسپولیس با این پیروزی 4 امتیازی شد و با وجود تفاضل گل بهتر نسبت به السد قطر 4 امتیازی، اما به دلیل قانون بازی مستقیم در رده سوم جدول گروه D ایستاد. پاختاکور با 5 امتیاز صدرنشین است و الاهلی نیز با 3 امتیاز قعرنشین شد. ....(ادامه)
علت حذف تیم ملی فوتبال بانوان از انتخابی المپیک چه بود؟
(ادامه)
چند نکته درباره قرار دادن سپاه در فهرست تروریستی(يادداشت)
(ادامه)
سپاه پاسداران چگونه تشکیل شد؟ + تصاویر
سپاه پاسداران دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد و رفته‌رفته به یکی از نهاد‌های مهم و تأثیرگذار برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب تبدیل شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری گفت: اقدامات دولت آمریکا با تعرض مکرر به حقوق اساسی این ملت {ملت ایرن}، نشان‌دهنده نگرانی آن‌ها از عمق نفوذ مؤثر ایران در منطقه است و قطعاً این حرکات ناشیانه، فرجامی جز تحقیر ترامپ و شکست سیاست خارجی آن در جهان و منطقه نخواهد داشت. واکنش ناطق نوری به تحریم سپاه
حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری گفت: اقدامات دولت آمریکا با تعرض مکرر به حقوق اساسی این ملت {ملت ایرن}، نشان‌دهنده نگرانی آن‌ها از عمق نفوذ مؤثر ایران در منطقه است و قطعاً این حرکات ناشیانه، فرجامی جز تحقیر ترامپ و شکست سیاست خارجی آن در جهان و منطقه نخواهد داشت.(ادامه)
وزیری که با لباس سپاه خود را به ساختمان مجلس + عکس
خرداد: نوبت عصر مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌های جالبی همراه بود.(ادامه)
نامه سرگشاده یاسر هاشمی به رئیس صداوسیما
(ادامه)
اولین واکنش سرلشکر جعفری پس از اقدام آمریکا علیه سپاه
شمال نیوز: فرمانده کل سپاه گفت: این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بسیار خنده دار است، زیرا سپاه در دل مردم قرار دارد و اعتبار ما از آمریکایی‌ها نیست بلکه از مردم عزیز و شریف ایران است.(ادامه)
گل‌های شمالی، پرسپولیس را به آسیا برگرداند
دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری نماینده کشورمان خاتمه یافت.(ادامه)
عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق با اشاره به این‌که به تهران و واشنگتن اعلام کردیم که نمی‌خواهیم عراق به میدان جنگ تبدیل شود، افزود: برای ممانعت از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران، تلاش کردیم. واکنش نخست‌وزیر عراق به اقدام آمریکا علیه سپاه
عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق با اشاره به این‌که به تهران و واشنگتن اعلام کردیم که نمی‌خواهیم عراق به میدان جنگ تبدیل شود، افزود: برای ممانعت از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران، تلاش کردیم.(ادامه)
شمال نیوز : احزاب سیاسی مختلف از کارگزاران سازندگی تا مؤتلفه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا، حزب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، همگی تروریستی نامیده شدن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کردند..... ایران پاسدار شد ؛ از مجلس سبزپوش تا بیانیه ارتش و نمایندگان اقلیت‌های دینی
شمال نیوز : احزاب سیاسی مختلف از کارگزاران سازندگی تا مؤتلفه، از اصلاح‌طلب تا اصولگرا، حزب ندای ایرانیان، اعتماد ملی، همگی تروریستی نامیده شدن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کردند.....(ادامه)
قتل ۲ نفر به دلیل درگیری بر سر اختلاف ملکی
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از مرگ دو نفر در درگیری در یکی از روستاهای این شهرستان خبرداد و گفت:‌ قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.(ادامه)
سرلشکر باقری از نمایندگان مجلس تقدیر کرد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نامه‌ای از نمایندگان مجلس به جهت حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.(ادامه)
آخرین وضعیت سیل ساری از زبان فرماندار
فرماندار ساری گفت: پیرو سیل اخیر در بخش دامداری خسارت‌هایی متوجه این شهرستان شد که بناست در ازای هر دام سبک تلف شده مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در ازای دام سنگین مبلغ سه میلیون تومان وام بلاعوض به دامداران این شهرستان تعلق گیرد.(ادامه)
حقوق کارمندان از فروردین‌ماه افزایش می‌یابد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اعمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت از فروردین ۹۸ طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی خبر داد.(ادامه)
بهرام قاسمی گفت : مجید تخت روانچی به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب ریاست جمهوری به عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد منصوب شد. انتصاب نماینده دائم ایران در سازمان ملل
بهرام قاسمی گفت : مجید تخت روانچی به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب ریاست جمهوری به عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد منصوب شد.(ادامه)
شایعه حصر خانگی محمود احمدی نژاد
در پي انتشار برخي خبرها مبني بر بازداشت محمود احمدي‌نژاد يكي از سايت‌هاي اصول‌گرا، امروز درباره صحت و سقم اين خبر گزارشي منتشر كرد و همزمان، خبرها و شایعات متناقضی درباره او در برخی رسانه‌های داخلی عمدتا اصولگرا انعكاس یافته است.(ادامه)
کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس اعلام کرد. پرسپولیس نقره داغ شد
کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس اعلام کرد.(ادامه)

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی نوشت که تروریستی نامیدن سپاه توسط آمریکا به درخواست بنیامین نتانیاهو صورت گرفته است و در این راستا یک روزنامه اسرائیلی نیز این موضوع را اعلام کرد. خبری که اظهارات ظریف را به خوبی اثبات کرد/ عکس
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی نوشت که تروریستی نامیدن سپاه توسط آمریکا به درخواست بنیامین نتانیاهو صورت گرفته است و در این راستا یک روزنامه اسرائیلی نیز این موضوع را اعلام کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان، علت خصومت آمریکایی‌ها با سپاه را پیشگامی آن در دفاع از کشور و انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: آمریکا و دشمنان نادان چهل سال است که هر چه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار بستند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و امروز دست انقلاب و نظام اسلامی در منطقه و بلکه در دنیا باز شده است. گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید/ با برگشتن کید و فریب آنها به خودشان، ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان، علت خصومت آمریکایی‌ها با سپاه را پیشگامی آن در دفاع از کشور و انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: آمریکا و دشمنان نادان چهل سال است که هر چه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار بستند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و امروز دست انقلاب و نظام اسلامی در منطقه و بلکه در دنیا باز شده است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: 300 نفر از زائران مازندرانی با ویزای جعلی در مرز مهران سرگردان شدند. ترفند کاروان‌های غیرمجاز برای فریب زائران
شمال نیوز: مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: 300 نفر از زائران مازندرانی با ویزای جعلی در مرز مهران سرگردان شدند. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ارتفاعات محدوده گدوک محور سوادکوه و محدوده هزارچم محور کندوان مه‌آلود و با کاهش دید پیش‌بینی می‌شود. کاهش دید در ارتفاعات محورهای کندوان و سوادکوه
شمال نیوز: رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ارتفاعات محدوده گدوک محور سوادکوه و محدوده هزارچم محور کندوان مه‌آلود و با کاهش دید پیش‌بینی می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز کماکان به‌تناوب شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم که ارتفاعات استان گاها مه‌آلود و مناطق سردسیر با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. کاهش ناپایداری و بارش‌ها از فردا در مازندران
شمال نیوز: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز کماکان به‌تناوب شاهد بارندگی در آسمان مازندران هستیم که ارتفاعات استان گاها مه‌آلود و مناطق سردسیر با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: فرهاد دلق‌پوش با بیان اینکه یکی از راهکاری رونق تولید در کشور راه‌یابی محصولات تولیدی به بازار است گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای رونق واحدهای تولیدی در نظر گرفته‌شده است. تخصیص1100 میلیارد تومان منابع برای رونق واحدهای تولیدی
شمال نیوز: فرهاد دلق‌پوش با بیان اینکه یکی از راهکاری رونق تولید در کشور راه‌یابی محصولات تولیدی به بازار است گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مالی برای رونق واحدهای تولیدی در نظر گرفته‌شده است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان چای کشور با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی قیمت چای در کشور گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد قیمت چای درجه‌یک با ۲۰ درصد افزایش به سه هزار و ۲۷۵ هزار تومان و چای درجه‌دو با ۲۱ درصد افزایش به هزار و ۸۴۹ هزار تومان رسیده است. افزایش ۴۱ درصدی قیمت چای در کشور
شمال نیوز: رئیس سازمان چای کشور با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی قیمت چای در کشور گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد قیمت چای درجه‌یک با ۲۰ درصد افزایش به سه هزار و ۲۷۵ هزار تومان و چای درجه‌دو با ۲۱ درصد افزایش به هزار و ۸۴۹ هزار تومان رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داده‌اند، گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عظمت و بزرگی سپاه را نشان می‌دهد که خشم دشمنان را برانگیخته است. احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داد
شمال نیوز: فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داده‌اند، گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عظمت و بزرگی سپاه را نشان می‌دهد که خشم دشمنان را برانگیخته است. (ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.