.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سه ترفند بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره؛ رشد بورس به جای کنترل تورم
سه علامت مهم در هفته جاری نشان از اراده بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره بین بانکی دارد.در هفته منتهی به 15 مرداد ماه بانک مرکزی در جریان عملیات بازار باز تزریق پول را 5 همت افزایش داده و نرخ پذیرش درخواست بانک ها را به رکورد 2 ماهه ارتقا داد. (ادامه)
تصویری از شکار دایناسور توسط انسان!
(ادامه)
20 روش تقویت روحیه در کمتر از یک ساعت (علمی و ثابت شده)
(ادامه)
واکنش 5 چهره هیأتی به توهین میرحسین موسوی به سردار شهید همدانی
حامد کاشانی، حسین طاهری، محمدحسین پویانفر، حمید علیمی و رضا پناهیان از سخنرانان و مداحان کشور به توهین میرحسین موسوی به شهید حسین همدانی واکنش نشان دادند. (ادامه)
دلیل کینه میرحسین از شهید حسین همدانی/ او از تهدید فتنه ۸۸ فرصت ساخت
سردار شهید حسین همدانی ۱۰۰ هزار نفر از مردم سوریه را در قالب گردان و تیپ سازماندهی کرد. همچنین در این مدت با تلاش‌های حبیب حرم، گروه‌های جهادی از کشورهای مختلف همچون زینبیون، فاطمیون، الحشدالشعبی و حتی حزب‌الله سوریه تشکیل شد. (ادامه)
محققان کشف کرده اند که بیش از ۷۴۰ میلیون نفر در جهان از انواع مختلف وزوز گوش رنج می‌برند که ۹.۸ درصد آن‌ها به وزوز مزمن مبتلا هستند. ابتلای بیش از ۷۴۰ میلیون نفر در جهان به "وزوز" گوش
محققان کشف کرده اند که بیش از ۷۴۰ میلیون نفر در جهان از انواع مختلف وزوز گوش رنج می‌برند که ۹.۸ درصد آن‌ها به وزوز مزمن مبتلا هستند.(ادامه)
فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از ۱۸ مرداد آغاز شده و ۲۸ مرداد به پایان می رسد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۲۸ مرداد پايان می یابد
فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از ۱۸ مرداد آغاز شده و ۲۸ مرداد به پایان می رسد.(ادامه)
استاد طب فیزیکی و توانبخشی مهم‌ترین راه های پیشگیری از کمردرد را بیان کرد. ۸ روش طلایی برای جلوگیری از کمردرد
استاد طب فیزیکی و توانبخشی مهم‌ترین راه های پیشگیری از کمردرد را بیان کرد. (ادامه)
هشدار برجامی عبدی به رئیسی: باج ندهید
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه «گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است» درباره پیامدهای تاثیرپذیری احتمالی او از «تندروهای بی مسوولیت» هشدار داد.(ادامه)
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور با بیان اینکه مصمم به رفع بیکاری هستیم گفت: آمار نشان می دهد از ابتدای کار دولت تا امروز آنچه وعده کردیم برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در سال اول تحقق پیدا کرده است. از ابتدای دولت تا امروز، آنچه وعده کردیم، تحقق پیدا کرد / اجازه نمی دهیم دولت را به حاشیه بکشانند / به مدیران گفته ام به هیچ عنوان گرفتار حاشیه ها نشوند / برخی معنای حضور بین مردم را درست درک نکرده‌اند(خبر)
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور با بیان اینکه مصمم به رفع بیکاری هستیم گفت: آمار نشان می دهد از ابتدای کار دولت تا امروز آنچه وعده کردیم برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در سال اول تحقق پیدا کرده است.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ +جدول
(ادامه)
مدیر جدید باشگاه تراکتور مشخص شد
با حکم رسمی بهتاج، مدیر جدید باشگاه تراکتور مشخص شد. (ادامه)
احیاء ۵۵ واحد تولیدی راکد در مازندران هدف گذاری شد
معاون همآهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از هدف گذاری برای احیاء ۵۵ واحد تولیدی راکد در استان خبر داد.(ادامه)
جانباز بابلسری به همرزمان شهیدش پیوست
حاج کیومرث ذبیح الله زاده پس از ۴۰سال تحمل بیماری به درجه رفیع شهادت نایل شد(ادامه)
حکم جدید کمیته اخلاق برای لیدر پرسپولیس
فدراسیون فوتبال حکم جدیدی برای لیدر پرسپولیس صادر کرد. (ادامه)
توجه ویژه به پرونده‌های منابع طبیعی
رئیس کل دادگستری مازندران بر توجه ویژه به پرونده‌های منابع طبیعی تاکید کرد.(ادامه)
صید ۷۰۰ تن ماهی کیلکا در مازندران
مدیرکل شیلات مازندران از صید ۷۰۰ تن ماهی کیلکا در استان خبر داد.(ادامه)
واکنش باشگاه استقلال به افتتاحیه بی‌تماشاگر
باشگاه استقلال نسبت به عدم حضور تماشاگران در بازی افتتاحیه لیگ برتر واکنش نشان داد. (ادامه)
تمام سرقت های مسلحانه مازندران کشف شده است
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نرخ رشد سرقت در استان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: تمامی سرقت های مسلحانه استان کشف شده است.(ادامه)
لزوم رفع موانع تخلیه و انتقال کالا‌ها در بنادر
رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم رفع موانع تخلیه و انتقال کالا‌ها در بنادر تاکید کرد.(ادامه)
صدور ۵۱۶ گواهینامه تاییدیه ایمنی آسانسور در مازندران
اداره کل استاندارد مازندران ۵۱۶ گواهینامه تاییدیه ایمنی آسانسور طی ۴ ماه صادر کرد.(ادامه)
دریای خزر کمی آرام گرفت
وضعیت دریای خزر امروز آرام و مساعد است.(ادامه)
افزایش بی‌سابقه بدهی‌های ایران در دولت گذشته/ دولت روحانی رکورددار بدهی در میان دولت‌های ایران شد
بر اساس آمار صندوق بین‌المللی پول IMF‌، دولت دوازدهم رکورد بدهی در میان دولت‌های ایران از سال ۱۹۹۶ به این سو را شکسته و در رتبه‌بندی بدهکارترین دولت‌های جهان ۳۰ پله بالا آمده است. (ادامه)
شبکه اجتماعی اینستاگرام در همسویی کامل با رژیم صهیونیستی بازنشر عکس شهید ۵ ساله فلسطینی آلاء قدوم را که درحملات این رژیم به نوار غزه به شهادت رسیده بود ممنوع کرد. اینستاگرام انتشار تصویر کودک شهید فلسطینی را ممنوع کرد
شبکه اجتماعی اینستاگرام در همسویی کامل با رژیم صهیونیستی بازنشر عکس شهید ۵ ساله فلسطینی آلاء قدوم را که درحملات این رژیم به نوار غزه به شهادت رسیده بود ممنوع کرد. (ادامه)
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان درعملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت رسیدند. ۲ تن از کارکنان‌ فرماندهی انتظامی دلیجان به شهادت رسیدند
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دو تن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان درعملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت رسیدند. (ادامه)
خواهر رهبر کره شمالی با متهم کردن کره جنوبی به انتشار ویروس کرونا درباره انتشار این ویروس در کره شمالی، هشدار داد. هشدار خواهر رهبر کره شمالی به سئول درباره انتشار ویروس کرونا
خواهر رهبر کره شمالی با متهم کردن کره جنوبی به انتشار ویروس کرونا درباره انتشار این ویروس در کره شمالی، هشدار داد.(ادامه)
نمایندگان کشورمان در رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های کشور‌های اسلامی به ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند. ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز در روز نخست برای آزادکاران ایران
نمایندگان کشورمان در رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های کشور‌های اسلامی به ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا امروز به اتهام فساد مالی و کلاهبرداری در برابر دادستان نیویورک قرار گرفت؛ اما از پاسخ گوئی به سئوالات مطرح طفره رفت. «ترامپ» در برابر دادستان نیویورک قرار گرفت
رئیس جمهور پیشین آمریکا امروز به اتهام فساد مالی و کلاهبرداری در برابر دادستان نیویورک قرار گرفت؛ اما از پاسخ گوئی به سئوالات مطرح طفره رفت.(ادامه)
سایه تردید بر سر بورس باقی است
شاخص کل بورس در این هفته با افزایش ۰.۷۷ درصدی به یک میلیون و ۴۴۸ هزار واحد رسید.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 31 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.