.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
راه اندازی ۲ مرکز درمان ناباروری در مازندران
مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری مازندران از راه اندازی دو مرکز درمان ناباروری در شرقق و غرب استان خبر داد.(ادامه)
اجاره دادن تیم شهدای بابلسر به مالک سابق رایکا
تیم فوتبال شهدای بابلسر در قراردادی ۲ ساله به پیمان منیری، مالک سابق رایکا بابل اجاره داده شد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران - 20 مرداد
(ادامه)
زیارت اربعین باید آسان و ارزان شود/ یقین دارم بسیاری از مسائل به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد/ همه دلسوزان ایران قدردان حاج قاسم و شهید همدانی هستند/ خبرنگاران اجازه ندهند هیچ گره ذهنی در افکار عمومی باقی بماند .....(خبر)
(ادامه)
کرمانشاه- وزیر کشور با اشاره به آماده سازی مرزها برای اربعین حسینی از پیش بینی استقبال پنج میلیون نفری زائران از پیاده روی اربعین خبر داد. پیش بینی استقبال پنج میلیون نفری زائران از پیاده روی اربعین
کرمانشاه- وزیر کشور با اشاره به آماده سازی مرزها برای اربعین حسینی از پیش بینی استقبال پنج میلیون نفری زائران از پیاده روی اربعین خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: ‌ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید، قدر جوانان را بدانید که هر چه دارید و هستید از همین مردم است. ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید / هر چه دارید از مردم است
شمال نیوز: ‌ای مسئولین! قدر مردم ایران زمین را بدانید، قدر جوانان را بدانید که هر چه دارید و هستید از همین مردم است.(ادامه)
زاهدان - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی با کمربند انتحاری قلابی در سراوان خبر داد. دستگیری زنی با جلیقه انتحاری قلابی در سراوان
زاهدان - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زنی با کمربند انتحاری قلابی در سراوان خبر داد. (ادامه)
هوای گرم دوباره مهمان مازندران می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
بخشنامه حذف ضامن از وام‌های خرد ابلاغ شد
رییس کل بانک مرکزی، اقدامات در زمینه تسهیل در پرداخت وام‌های خرد بانکی را تشریح کرد.(ادامه)
آخر هفته شمال با اعمال محدودیت‌های ترافیکی
محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۲ مرداد در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.(ادامه)
رشد ۵۷۰ درصدی ثبت اظهارنامه مالیاتی در مازندران/ هدف دولت اجرای عدالت مالیاتی است
مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران جلوگیری از فرار مالیاتی را یکی از اهداف اجرای عدالت مالیاتی و شفاف سازی دانست و گفت: ثبت اظهارنامه مالیاتی در استان رشد ۵۷۰ درصدی داشته است.(ادامه)
کارنامه ۵ دیدار اخیر استقلال و حریف اصفهانی
استقلال و سپاهان جمعه در حالی به مصاف هم می‌روند که در ۵ دیدار اخیر تقریباً همه چیز برای این دو تیم یکسان رقم خورده است.(ادامه)
علائم خطرناک کم آبی بدن
بزرگ‌سالان در پی کم آب شدن بدن با نشانه‌هایی مانند سرگیجه، سردرد، خستگی و ادرار تیره و کم‌حجم مواجه می‌شوند.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اعلام قیمت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین، گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما فعلا ممنوع است. قیمت بلیت رفت و برگشت هوایی اربعین چند؟
وزیر راه و شهرسازی با اعلام قیمت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین، گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما فعلا ممنوع است.(ادامه)
معافیت برخی از تحریم‌های ایران توسط کاخ سفید تمدید شد
تارنمای المانیتور گزارش داد که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، کاخ سفید به کنگره اطلاع داده که معافیت برخی از تحریم‌های ایران را تمدید کرده است که به موجب آن امکان همکاری بین المللی در برخی پروژه‌های هسته ای صلح‌آمیز ایران فراهم می‌شود.(ادامه)
سید محمد حسینی گفت: سیدابراهیم رئیسی در سفرهای استانی رکورد زد و در یکسال به همه استان ها سفر کرد. ابراهیم رئیسی رکورد احمدی‌ نژاد را شکست
سید محمد حسینی گفت: سیدابراهیم رئیسی در سفرهای استانی رکورد زد و در یکسال به همه استان ها سفر کرد.(ادامه)
جان دادن ۶ نفر دیگر در مازندران بر اثر کرونا
۶ مازندرانی دیگر شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.(ادامه)
پیوستن بیش از هزار مازندرانی به پویش ایثار حسینی برای اهدای خون
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: یک هزار و ۲۲۹ نفر مازندرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه به مراکز انتقال خون استان به پویش ایثار حسینی اهدای خون آگاهانه پیوستند.(ادامه)
شمال نیوز: در حکمی از سوی آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امام جمعه موقت مرکز استان منصوب و معرفی شد. امام جمعه موقت ساری منصوب و معرفی شد+ سوابق
شمال نیوز: در حکمی از سوی آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امام جمعه موقت مرکز استان منصوب و معرفی شد.(ادامه)
آغاز بلیت فروشی دیدار استقلال - سپاهان
قیمت بلیت‌های دیدار استقلال مقابل سپاهان مشخص شد.(ادامه)
اعضای شورای اسلامی شهر بابل با ۶ رای موافق « مهدی کیانی امیری » را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پرونده‌اش را برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال کرده‌اند تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود.

مهدی کیانی امیری با شش رای شورا شهردار جدید بابل شد
اعضای شورای اسلامی شهر بابل با ۶ رای موافق « مهدی کیانی امیری » را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پرونده‌اش را برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال کرده‌اند تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود. (ادامه)
قرعه‌کشی لیگ آزادگان برگزار شد
قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال ایران امروز با حضور نماینده باشگاه‌های لیگ یکی برگزار شد.(ادامه)
سرمایه گذاری ۱۹ هزار میلیارد ریالی در بندر امیرآباد
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه گذاری ۱۹ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بندر امیرآباد خبر داد.(ادامه)
دستگیری اراذل و اوباش در سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی +جدول
قیمت برخی از خودروها، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز بدون تغییر بوده است.(ادامه)
آیت الله لائینی:دشمن مرزهای اعتقادی و اخلاقی را هدف قرار داده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی مرزهای اعتقادی و اخلاقی را مورد هدف و هجمه قرار داده است.(ادامه)
روستاهای مازندران توانمندسازی می شوند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه روستاهای استان توانمندسازی می شوند، گفت: مطالعات این طرح پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی دارد.(ادامه)
احداث ۲ پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
۲ دستگاه پل عابر پیاده از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه در محور‌های پرتردد مازندران احداث شد.(ادامه)
معرفی ۳۷۹ خبازی متخلف به تعزیرات حکومتی
۳۷۹ واحد خبازی متخلف تیرماه امسال به تعزیرات حکومتی مازندران معرفی شدند.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 31 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.