.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : مدیرکل امور مالیاتی مازندران با بیان اینکه در بخش اشخاص حقیقی و صاحبان املاک طی سال گذشته ۲۷ هزار و ۲۴۳ اظهارنامه دریافت کردیم، گفت: این تعداد برای اظهارنامه عملکرد ۱۴۰۰ که در تیر و مرداد ۱۴۰۱ به ما ارائه دادند؛ به رقم ۲۸ هزار و ۳۱۰ اظهارنامه رسیده است. رشد اظهارنامه‌های مالیاتی اشخاص حقیقی در مازندران / راه‌های فرار مالیاتی بسته است
شمال نیوز : مدیرکل امور مالیاتی مازندران با بیان اینکه در بخش اشخاص حقیقی و صاحبان املاک طی سال گذشته ۲۷ هزار و ۲۴۳ اظهارنامه دریافت کردیم، گفت: این تعداد برای اظهارنامه عملکرد ۱۴۰۰ که در تیر و مرداد ۱۴۰۱ به ما ارائه دادند؛ به رقم ۲۸ هزار و ۳۱۰ اظهارنامه رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز : اولین بازی فصل تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان به میزبانی شمالی ها، اما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازگشت ملوان به لیگ برتر با طعم شکست / یک امتیاز نساجی در دیار غربت !
شمال نیوز : اولین بازی فصل تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان به میزبانی شمالی ها، اما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.(ادامه)
واکنش جهانگیری به درخواست رئیسى و مخبر
(ادامه)
عیادت روحانی از دکتر نوبخت
(ادامه)
درخواست پلیس برای تجمیع کارت‌های بانکی
(ادامه)
 سیدمحمد مرندی در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبت به حمله به نویسنده کتاب آیات شیطانی واکنش نشان داد. اولین واکنش ایران پس از حمله به سلمان رشدی
سیدمحمد مرندی در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبت به حمله به نویسنده کتاب آیات شیطانی واکنش نشان داد.(ادامه)
زمین لرزه نسبتا شدید در رشت
دقایقی پیش زلزله با قدرت 4.3 در مقیاس ریشتر استان گیلان را لرزاند.(ادامه)
پیراهن پرسپولیس در فصل جدید لیگ رونمایی شد
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از کیت فصل پیش روی این تیم رونمایی کرد. تصاویر این پیراهن جدید را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. بازگشت آستین سفید به پیراهن سرخپوشان اصلی‌ترین شاخصه این پیراهن است(ادامه)
واکنش ویژه قایدی به بازگشتش به استقلال
واکنش ویژه قایدی به بازگشتش به استقلال (ادامه)
منابع خبری گزارش داده‌اند سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف حمله قرار گرفته است.

حمله به «سلمان رشدی» نویسنده مرتد در نیویورک/ پلیس: سلمان رشدی از ناحیه گردن چاقو خورده / ضارب هادی مطر، ۲۴ ساله از نیوجرسی
منابع خبری گزارش داده‌اند سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در نیویورک هدف حمله قرار گرفته است. (ادامه)
دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و معاون اقتصادی رئیس جمهور، در یادداشتی، با نکوداشت یاد سردار شهید حسین همدانی، از افتخارات و مجاهدت‌های آن فرمانده سرافراز یاد کرد. شهید همدانی در تاسیس و فرماندهی سه لشکر در دفاع مقدس ایفای نقش نمود/ او قهرمان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی و مبارزه با استبداد بود
دکتر محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و معاون اقتصادی رئیس جمهور، در یادداشتی، با نکوداشت یاد سردار شهید حسین همدانی، از افتخارات و مجاهدت‌های آن فرمانده سرافراز یاد کرد.(ادامه)
محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در یادداشتی با عنوان حسین همدانی کیست؟ نوشت: بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار در دفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان جاودانه خواهد ماند. "حسین همدانی کیست؟"(يادداشت)
محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه در یادداشتی با عنوان حسین همدانی کیست؟ نوشت: بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمین‌های اسلامی با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار در دفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان جاودانه خواهد ماند.(ادامه)
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم. این ادویه کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند
پاپریکا (paprika) نوعی ادویه است که از آسیاب فلفل خشک شده تهیه می‌شود. این ماده به عنوان یک ماده غذایی مفید و ارزشمند در تمامی جهان شناخته شود. کبد را پاکسازی و سرماخوردگی را درمان می‌کند. در ادامه با هم مهم‌ترین خواص ادویه پاپریکا را مرور می‌کنیم.(ادامه)
تصویر حضور رئیس جمهور بر مزار سردار شهید قاسم سلیمانی
رییس‌جمهور با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.(ادامه)
محمدباقر نوبخت در پی بیماری قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت. نوبخت در بیمارستان بستری شد؛ تصویر عیادت روحانی از معاونش
محمدباقر نوبخت در پی بیماری قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.(ادامه)
پیام جالب خرید جدید پرسپولیس برای هواداران+عکس
مهاجم تازه وارد پرسپولیس برای هواداران سرخ پوشان پیام گذاشت.(ادامه)
قایدی به استقلال برگشت
با اعلام باشگاه شباب الاهلی «مهدی قایدی» به صورت قرضی به استقلال پیوست. (ادامه)
منابع سعودی از وقوع یک انفجار و کشته و زخمی شدن ۵ نفر در جده خبر داد. بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، یکی از افراد تحت تعقیب در جده خود را با استفاده از کمربند انفجاری منفجر می‌کند که در این انفجار فرد تحت تعقیب کشته و ۴ نفر دیگر از جمله ۳ نیروی امنیتی زخمی می‌شوند. عملیات انتحاری در جده؛ ۴ نفر زخمی شدند / عامل انتحاری کشته شد
منابع سعودی از وقوع یک انفجار و کشته و زخمی شدن ۵ نفر در جده خبر داد. بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، یکی از افراد تحت تعقیب در جده خود را با استفاده از کمربند انفجاری منفجر می‌کند که در این انفجار فرد تحت تعقیب کشته و ۴ نفر دیگر از جمله ۳ نیروی امنیتی زخمی می‌شوند.(ادامه)
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است. (ادامه)
قیمت روز خودرو امروز ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
قیمت خودروی تولید داخل امروز جمعه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته تغییر نکرد و ثابت ماند.(ادامه)
۶۸ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند
مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.(ادامه)
امام جمعه موقت ساری: درس ولایتمداری و ایثار را از کربلائیان فرا بگیریم
امام جمعه موقت ساری با اشاره به قرارگرفتن جریان های مختلف مقابل سید الشهدا(ع) گفت: درس ایستادگی، ولایتمداری و ایثار را از کربلائیان فرا بگیریم.(ادامه)
مصطفی منصف سرمربی شهدای بابلسر شد
مصطفی منصف با عقد قراردادی یک ساله هدایت تیم فوتبال شهدا بابلسر را بر عهده گرفت.(ادامه)
استاندار:ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برنج در مازندران
استاندار مازندران گفت: تشکیل کارگروه ویژه برنج یک ضرورت می‌باشد که نادیده گرفته شده است.(ادامه)
یک طرفه شدن جاده های منتهی به پایتخت
محور‌های کندوان و هراز امروز به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهند شد.(ادامه)
شنیده شدن صدای امواج در بزرگترین دریاچه دنیا
دریای خزر امروز هم کمی مواج و متلاطم است.(ادامه)
می‌خواهم نسخه جدیدی از نساجی ارائه دهم
سرمربی نساجی گفت: می‌خواهم نسخه جدیدی از نساجی را ارائه دهم و امیدوارم در این راه موفق شوم.(ادامه)
تابستان دوباره پر تب و تاب ظاهر می‌شود
هوای مازندران امروز آفتابی و گرم پیش بینی می‌شود.(ادامه)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد. ۲۱ مرداد سالروز بزرگداشت دریای خزر(يادداشت)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد.(ادامه)
خانواده سردار شهید حاج رحیم کابلی با قدردانی از مردم شهیدپرور مازندران در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم اعلام کردند؛ امیدواریم چون کوه دماوند ستبر در برابر هجمه و کید شیاطین خارجی و داخلی بایستید. قدردانی خانواده شهید کابلی از مردم شهیدپرور مازندران
خانواده سردار شهید حاج رحیم کابلی با قدردانی از مردم شهیدپرور مازندران در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم اعلام کردند؛ امیدواریم چون کوه دماوند ستبر در برابر هجمه و کید شیاطین خارجی و داخلی بایستید.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 31 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.