.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خاطرات تلخ و شیرینی از دوران اسارت دلیر مردان در محافل عمومی و خصوصی ذکر شده است. به مناسبت 26 مرداد، سالروز آزادی اسرا و بازگشت آنها به وطن، گنجینه ای از اوراق پر افتخار از خاطرات دوران اسارت را با هم مرور می کنیم. گوشه ای از خاطرات آزادگان در دوران اسارت
خاطرات تلخ و شیرینی از دوران اسارت دلیر مردان در محافل عمومی و خصوصی ذکر شده است. به مناسبت 26 مرداد، سالروز آزادی اسرا و بازگشت آنها به وطن، گنجینه ای از اوراق پر افتخار از خاطرات دوران اسارت را با هم مرور می کنیم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران – چهارشنبه ۲۶ مرداد
(ادامه)
اسکای‌بریج کپیتال در مورد بیت کوین و اتریوم در ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده بسیار خوشبین است؛ شرکت سرمایه‌گذاری جهانی توضیح داد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان می تواند ظرف شش سال به ۳۰۰ هزار دلار برسد و از سرمایه گذاران می خواهد که فقط آرام باشند. استراحت کنید و منتظر جهش بیت‌کوین باشید
اسکای‌بریج کپیتال در مورد بیت کوین و اتریوم در ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده بسیار خوشبین است؛ شرکت سرمایه‌گذاری جهانی توضیح داد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان می تواند ظرف شش سال به ۳۰۰ هزار دلار برسد و از سرمایه گذاران می خواهد که فقط آرام باشند.(ادامه)
 طراحان پیامک تقلبی سامانه ثنای قوه قضاییه که یکی از بزرگ ترین و خفن ترین کلاهبرداری‌های تاریخ ایران در فضای مجازی و پیامکی را انجام داده بودند، دستگیر شدند. طراحان ۱۶ساله بزرگ‌ترین کلاهبرداری پیامکی
طراحان پیامک تقلبی سامانه ثنای قوه قضاییه که یکی از بزرگ ترین و خفن ترین کلاهبرداری‌های تاریخ ایران در فضای مجازی و پیامکی را انجام داده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند پنیرهای محلی ایران
پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند(ادامه)
علل آسیب‌پذیری مازندران در وقوع سیل
(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: با توجه به این‌که پرداخت یارانه‌ها حکم قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است و دولت به جهت اینکه می‌خواست حتما حمایت اولیه صورت بگیرد، در ماه‌های گذشته تلاش کرد پرداخت یارانه داشته باشیم؛ تا زمانی که زیرساخت ارائه کالابرگ آماده شود. مردم می‌پذیرند به جای یارانه، کالابرگ دریافت کنند؟
وزیر اقتصاد گفت: با توجه به این‌که پرداخت یارانه‌ها حکم قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است و دولت به جهت اینکه می‌خواست حتما حمایت اولیه صورت بگیرد، در ماه‌های گذشته تلاش کرد پرداخت یارانه داشته باشیم؛ تا زمانی که زیرساخت ارائه کالابرگ آماده شود.(ادامه)
کارشناسان معتقدند با توجه به افزایش تولید برنج، افت قیمت خوبی در بازار خواهیم داشت. سقوط قیمت برنج آغاز شد
کارشناسان معتقدند با توجه به افزایش تولید برنج، افت قیمت خوبی در بازار خواهیم داشت. (ادامه)
وزیر اقتصاد: ۲ میلیون مالیات‌ دهنده‌ اضافه شدند/ فردی با هزار میلیارد تومان گردش مالی‌ یک ریال هم مالیات نمی‌داد/ در زمان حذف ارز ترجیحی، یکی از واردکنندگان بزرگ رسماً به وزیر مربوطه اعلام کرده بود که شما جرأت این کار را ندارید....(خبر)
(ادامه)
ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج آمریکا از برجام شده است
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه مدعی شده ایران در مذاکرات رفع تحریم‌های وین خواستار دریافت غرامت از آمریکا در صورت خروج مجدد از برجام شده است.(ادامه)
درخواست جدید ایالات متحده از ایران
مقامات آمریکایی در توییت‌های جداگانه خواستار آزادی زندانیان دوتابعیتی در ایران شدند.(ادامه)
این روزها دیگنیتی و فیدلیتی همواره با افت قیمت زیادی (مدل کارکرده) در بازار روبرو هستند. ایرادات شایع در خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی
این روزها دیگنیتی و فیدلیتی همواره با افت قیمت زیادی (مدل کارکرده) در بازار روبرو هستند.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از مدیران کل استانی این سازمان که در رسیدگی به امور مردم تعلل و تخلف داشت، برکنار شد. گزارش شهروند معترض، مدیرکل متخلف را برکنار کرد
شمال نیوز: یکی از مدیران کل استانی این سازمان که در رسیدگی به امور مردم تعلل و تخلف داشت، برکنار شد.(ادامه)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود ناکامی نظام مالیاتی و موانع قانونی(يادداشت)
ناکامی نظام مالیاتی کشور در جلوگیری از فرار‌های مالیاتی گسترده که هر روز ارقام باور نکردنی آن از سوی سازمان‌های نظارتی منتشر می‌شود(ادامه)

شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است.

مشاهده اولین مبتلا به آبله میمونی در کشور | مشخصات تنها ایرانی مبتلا به آبله میمونی
شناسایی این مورد با همکاری بیمار ـ که یک بانوی ۳۴ ساله است ـ و خانواده او از طریق مشاهده ضایعات پوستی بیمار صورت گرفته است. (ادامه)
سنگ تمام مادر مهدی قائدی برای عروسش + عکس
سولماز محمدی؛ مادر مهدی قائدی با انتشار عکس خانوادگی نوشت: یک شب به یاد ماندنی با پسر و عروس گلم(ادامه)
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود. ابقای آملی لاریجانی؛ اخراج محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص ؟ !
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود.(ادامه)
نامه عجیب زنان یک روستا علیه شوهران‌ و دامادهایشان
نامه عجیب زنان یک روستا علیه شوهران‌شان به یک مقام دولتی | ما از همسران،‌ فرزندان و دامادهایمان شکایت داریم!(ادامه)
شمال نیوز : در استان مازندران چرا در هیچ یک از بخش‌ها چه دولتی و چه غیردولتی نتوانستیم توفیق داشته باشیم که به نوع مدیریت‌های ما در سطح استان برمی‌گردد و مشکلاتی که وجود دارد و افراد غیرحرفه‌ای که روی کار هستند. آموزش و پرورش مازندران طی سال‌های اخیر کارآمد نبوده است / حتما مساله و مشکلی وجود دارد / تراز کنکور، نشان‌دهنده تراز علمی مازندران است / نوع مدیریت ها سبب شد تا در بخش دولتی و غیر دولتی در کنکور موفقیتی حاصل نشود
شمال نیوز : در استان مازندران چرا در هیچ یک از بخش‌ها چه دولتی و چه غیردولتی نتوانستیم توفیق داشته باشیم که به نوع مدیریت‌های ما در سطح استان برمی‌گردد و مشکلاتی که وجود دارد و افراد غیرحرفه‌ای که روی کار هستند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری به عنوان نماینده سازمان صمت استان مازندران از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران استان مازندران خبر داد. اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران مازندران / زارع رئیس شد
شمال نیوز: رئیس اداره صمت شهرستان ساری به عنوان نماینده سازمان صمت استان مازندران از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران استان مازندران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری یکی از موضوعات روز این روزها در مرکز استان مازندران است.

پرسنل رسمی حقوق گرفتند ؛ شرکتی ها شاید وقتی دیگر ....!
شمال نیوز: تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری ساری یکی از موضوعات روز این روزها در مرکز استان مازندران است. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران – سه شنبه ۲۵ مرداد
(ادامه)
سه کشتی گیر مازندرانی بر‌ای کسب مدال در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان امروز به مصاف حریفان می‌روند. جدال سه کشتی گیر مازندرانی بر‌ای کسب مدال در رقابت‌های جهانی
سه کشتی گیر مازندرانی بر‌ای کسب مدال در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان امروز به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)
مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، ترمیم جبران ۱۵ درصدی هزینه‌های نانوایان و تخصیص سهمیه بر مبنای عملکرد اجرایی می‌شود. اجرای مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد
مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، ترمیم جبران ۱۵ درصدی هزینه‌های نانوایان و تخصیص سهمیه بر مبنای عملکرد اجرایی می‌شود.(ادامه)
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند. حمله تل‌آویو به نزدیکی پایگاه روسیه در سوریه
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند.(ادامه)
وزنه بردار مازندرانی، در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی؛ نایب قهرمان شد هرکول مازندرانی ، نایب قهرمان دسته فوق‌ سنگین
وزنه بردار مازندرانی، در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی؛ نایب قهرمان شد(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است. چرا آمار قاچاق در ایران بالاست؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: فرآیند زمان‌بر و پیچیده مربوط به تشریفات واردات و صادرات کالا در کشور یکی از عوامل اصلی تشویق قاچاق در کشور است.(ادامه)
در حالیکه بخشی از جامعه با مشکلات اقتصادی فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند، حامیان حیوانات از جیب خود برای تهیه غذای سگ و گربه‌های خیابانی هزینه می‌کنند و در صفحات مجازی شعار دلسوزی برای جامعه می‌دهند! تضاد دوگانه در کف خیابان
در حالیکه بخشی از جامعه با مشکلات اقتصادی فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند، حامیان حیوانات از جیب خود برای تهیه غذای سگ و گربه‌های خیابانی هزینه می‌کنند و در صفحات مجازی شعار دلسوزی برای جامعه می‌دهند!(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پروازهای اربعین از ۲۰ تا ۳۱ شهریور انجام می‌شود، گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب ۶میلیون تومان، بلیت اربعین بفروشد. بلیت اربعین را گران‌تر از 6 میلیون تومان نخرید، حتی 1ریال
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پروازهای اربعین از ۲۰ تا ۳۱ شهریور انجام می‌شود، گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب ۶میلیون تومان، بلیت اربعین بفروشد.(ادامه)
رئیسی در این سفرها به نقاطی که دارای مشکلات هستند نیز سری می‌زند و تنها به مناطقی که پروژه‌ای در آن افتتاح می‌شود، نمی‌رود. 10 تفاوت سفرهای استانی دولت سیزدهم با دیگر دولت‌ها
رئیسی در این سفرها به نقاطی که دارای مشکلات هستند نیز سری می‌زند و تنها به مناطقی که پروژه‌ای در آن افتتاح می‌شود، نمی‌رود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.