.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خبری خوش درباره معافیت خدمت سربازی
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: توانسته ایم با بکارگیری راهکارهایی، هزینه های مربوط به معافیت ها را در سراسر کشور کاهش دهیم. (ادامه)
کت و شلوار عجیب خانم بازیگر + عکس
تیپ مریم معصومی در جشنواره فیلم فجر(ادامه)
رضايي: به داد کربلاي ايران برسيد
(ادامه)
عکس/ شاه پهلوی پرسپولیسی بود!
بازیگران سریال معمای شاه از هواداران قدیمی پرسپولیس محسوب می شوند که در این عکس به هواداری از پرسپولیس عکس یادگاری انداختند.(ادامه)
این عضو بدن خانه همه بیماری‌هاست
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: همه مشکلات بدن مانند ریزش مو و هر بیماری دیگر از مغز تا شست پا را می‌توان با معده مرتبط دانست. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به رفت‌وآمد و مذاکرات برخی دولتهای اروپایی در تهران در طول یک‌سال و نیم اخیر فرمودند: در عین حال، اغلب توافقات انجام‌گرفته عملی نشده است.رهبر انقلاب اسلامی، مهمترین ظرفیت ایران را «جوانان تحصیل‌کرده و با نشاط و آماده‌به‌کار، و ملتی پر شور و با عزم و اراده بالا» خواندند و با اشاره به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال گفتند...

اروپایی‌ها در 1.5 سال اخیر اغلب توافقات خود با ایران را عملی نکردند/ شورای امنیت زندانیِ برخی قدرت‌های بزرگ است(خبر)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به رفت‌وآمد و مذاکرات برخی دولتهای اروپایی در تهران در طول یک‌سال و نیم اخیر فرمودند: در عین حال، اغلب توافقات انجام‌گرفته عملی نشده است.رهبر انقلاب اسلامی، مهمترین ظرفیت ایران را «جوانان تحصیل‌کرده و با نشاط و آماده‌به‌کار، و ملتی پر شور و با عزم و اراده بالا» خواندند و با اشاره به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال گفتند... (ادامه)
شیرین کاری این نوجوان را به کام مرگ کشاند+تصاویر
هنرنمایی این نوجوان پس از اقدامی شجاعانه به قیمت جانش تمام شد.(ادامه)
اگر همسرتان این نشانه ها را دارد، خیانت نمی کند
مردی که واقعا همسرش را دوست داشته باشد، بدون هیچ شکی وفادار خواهد ماند اما از آنجا که خانم ها روحیه حساسی دارند، گاهی به همسرشان شک می کنند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که آیا همسرتان به شما وفادار است یا خیر، به دنبال نشانه هایی که در اینجا برایتان آورده ایم در رفتار همسرتان بگردید تا مطمئن شوید که انتخاب شما اشتباه نبوده است.(ادامه)
با مادر ترامپ آشنا شویم
ماری آن مک لیود (Mary Anne MacLeod)، مادر دونالد ترامپ، در جزیره لوییس (Lewis) از جزایر هیبریدی (Hebridean island) اسکاتلند به دنیا آمد، اما مهاجرت او به نیویورک سرنوشت متفاوتی را برای او رقم زد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که با توجه به مصوبه مجلس درباره نظارت شورای نگهبان بر کاندیداهای انتخابات مجلس و بازگرداندن خانم خالقی به مجلس، گفت: مصوبات مجلس عطف به ما سبق نخواهد شد.

بعید است انتخابات ریاست‌جمهوری الکترونیکی برگزار شود / مصادیق رجل سیاسی را تا قبل از انتخابات اعلام می کنیم(خبر)
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که با توجه به مصوبه مجلس درباره نظارت شورای نگهبان بر کاندیداهای انتخابات مجلس و بازگرداندن خانم خالقی به مجلس، گفت: مصوبات مجلس عطف به ما سبق نخواهد شد. (ادامه)
روسیه چگونه سربازان ترکیه را در سوریه کشت؟
سخنگوی کاخ کرملین گفت حملات هوایی روسیه که به اشتباه به کشته شدن سه نظامی ترکیه درسوریه منجر شد، طبق مختصات ارتش ترکیه به روسیه صورت گرفت. (ادامه)
راه اندازی پایگاه‌های سلامت اجتماعی در مازندران
معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران گفت: پایگاه‌های سلامت اجتماعی در مازندران راه اندازی می شود.(ادامه)
افزایش بارش برف و باران از دوشنبه در مازندران
رئیس پیش‌یابی هواشناسی استان مازندران، گفت: وضعیت جوی استان ابری همراه با بارش باران پراکنده باران و برف در ارتفاعات است و از روز دوشنبه بارش برف و باران در ارتفاعات و جلگه افزایش می‌یابد.(ادامه)
توقیف خودرو پژو با 89 فقره تخلف در محور هراز
ماموران پلیس راه آمل دیروز یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 را با 89 فقره تخلف در محور هراز متوقف کردند.(ادامه)
انتقام جویی با استفاده از تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی
پلیس فتای مازندران ، متهم به انتقام جویی با استفاده از تصاویر شخصی افراد در شبکه های اجتماعی را شناسایی و دستگیر کرد.(ادامه)
نخست‌وزیر سوئد با رهبر انقلاب دیدار کرد +عکس
آقای «استفان لوفون» نخست‌وزیر سوئد عصر امروز (‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.(ادامه)
چه کسی ساعت حرم رضا (ع) را کوک می‌کند؟ +عکس
آقای عنبرانی سومین نسل از ساعت‌سازانی است که مسئول ساعت حرم شده است. خودش قبلاً بیرون از حرم مغازه ساعت‌سازی داشته اما الان سال‌هاست چشمش به عقربه‌های ساعت حرم است.(ادامه)
جزئیات مراسم چهلم آیت الله هاشمی
(ادامه)
(عکس) مهناز افشار در دوران دانش‌آموزی
مهناز افشار تصویری قدیمی از دوران تحصیل خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.(ادامه)
عکس/ نشست خبری و امضای یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و سوئد
جمهوری اسلامی ایران و سوئد روز شنبه با هدف تحکیم و تعمیق همکاری های مشترک، 5 یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند. این اسناد همکاری، در حضور حسن روحانی رییس جمهوری و استفان لوفون نخست وزیر سوئد و توسط مقامات عالی‌رتبه دو کشور امضاء شد.(ادامه)
حجاب همراهان نخست وزیر سوئد در تهران/تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح روزشنبه از نخست وزیر سوئد در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعد آباد به طور رسمی استقبال کرد.(ادامه)
نشانه‌های پنهان بروز مشکل در قلب
پاهای بدون مو می تواند به معنای کمبود اکسیژن در پاها باشد، زیرا جریان خون در نتیجه تنگ شدن شریان ها کاهش یافته است. بدون حضور خون سرشار از مواد مغذی، فولیکول های مو قادر به رشد نیستند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای ، ضمن رد برخی شایعات درباره حمایت وی از یک کاندیدای خاص اعلام کرد: اینجانب عضو هیچ جناح ، حزب و گروهی نیستم و از هیچ فرد یا جناح ، حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد.
عضو هیچ جناح و حزب و گروهی نیستم/ از هیچ فرد یا گروهی حمایت نمی کنم
محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای ، ضمن رد برخی شایعات درباره حمایت وی از یک کاندیدای خاص اعلام کرد: اینجانب عضو هیچ جناح ، حزب و گروهی نیستم و از هیچ فرد یا جناح ، حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد. (ادامه)
اطلاعیه احمدی نژاد درباره انتخابات ریاست جمهوری
محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای، ضمن رد برخی شایعات درباره حمایت وی از یک کاندیدای خاص اعلام کرد: اینجانب عضو هیچ جناح، حزب و گروهی نیستم و از هیچ فرد یا جناح، حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد.(ادامه)
آیا نارگیل کلید کاهش وزن است؟
مدی جدید در دنیای مواد غذایی از نظر کمک به کاهش وزن مورد توجه قرار گرفته است. نارگیل دارای ویژگی هایی است که انسان را برای مدت زمان بیشتری سیر نگه می دارد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
سکه تمام طرح جدید با ثبات نسبی قیمت نسبت به آخرین روز هفته گذشته، یک میلیون و ۱۹۹ هزار تومان و دلار آمریکا نیز ۳۸۳۴ تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
علائم معده خشک و مرطوب
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: همه مشکلات بدن مانند ریزش مو و هر بیماری دیگر از مغز تا شست پا را می‌توان با معده مرتبط دانست.(ادامه)
(عکس) پیاده‌روی رهبر انقلاب‎
رهبر انقلاب در حال پیاده‌روی در سفر به سنندج(ادامه)
عکس: سلفی عارف لرستانی با این وسیله نوستالژیک!
سلفی عارف لرستانی با یک تلویزیون قدیمی که به تازگی هدیه گرفته است(ادامه)
اتخاذ سیاست‌ جامع برای تحقق انسجام ملی
انسجام فرهنگی و تاریخی ایرانیان با وجود کثیر القوم بودن، انسجامی ریشه‌دار است.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.