.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه هیچ مخالفتی با مقولاتی نظیر صلح و آشتی ملی ندارد، طرح مسائلی مانند «لزوم آشتی ملی» را نادرست دانست و گفت: مردم فهیم و بصیر ما در جایی که بحث منافع و امنیت ملی مطرح است، هیچ اختلاف اساسی و تفرقه ای ندارند که نیازمند آشتی ملی باشند؛ لذا این بحث موضوع ندارد. آیت الله آملی لاریجانی: آشتی ملی را نامطلوب نمی‌دانم، اما معتقدم در کشور ما موضوع ندارد(خبر)
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه هیچ مخالفتی با مقولاتی نظیر صلح و آشتی ملی ندارد، طرح مسائلی مانند «لزوم آشتی ملی» را نادرست دانست و گفت: مردم فهیم و بصیر ما در جایی که بحث منافع و امنیت ملی مطرح است، هیچ اختلاف اساسی و تفرقه ای ندارند که نیازمند آشتی ملی باشند؛ لذا این بحث موضوع ندارد.(ادامه)
احتمال وجود وصیت‌نامه سیاسی از آیت‌الله هاشمی
وصی آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که در اوراق و دست‌نوشته‌های رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام متونی پیدا کردیم که می‌تواند به‌عنوان بخش‌هایی از وصیت‌نامه سیاسی که ایشان در حال نگارش آن بودند، تلقی شود. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران گفت: بخش گردشگری و صنایع دستی از دریافت تسهیلات بسته رونق تولید باز ماند و آن هم به دلیل این بوده مراجعه‌کننده‌ای از این بخش نداشتیم..... بخش گردشگری از تسهیلات بسته رونق تولید باز ماند
شمال نیوز : مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران گفت: بخش گردشگری و صنایع دستی از دریافت تسهیلات بسته رونق تولید باز ماند و آن هم به دلیل این بوده مراجعه‌کننده‌ای از این بخش نداشتیم.....(ادامه)
فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح ظفر ۳ در قائم‌شهر و دستگیری ۳۸۰ نفر و کشف اموال مکشوفه به ارزش ریالی یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد.
دستگیری ۳۸۰ نفر و کشف اموال میلیاردی در طرح ظفر ۳ قائمشهر
فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح ظفر ۳ در قائم‌شهر و دستگیری ۳۸۰ نفر و کشف اموال مکشوفه به ارزش ریالی یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به کاهش دما و افزایش مصرف گاز در استان، بیان کرد: از مردم می‌خواهیم که برای جلوگیری از افت فشار گاز در استان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند..... ابراهیم زاده : گاز جایگاه‌های CNG و صنایع قطع نمی‌شود
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به کاهش دما و افزایش مصرف گاز در استان، بیان کرد: از مردم می‌خواهیم که برای جلوگیری از افت فشار گاز در استان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.....(ادامه)
شمال نیوز: وی همچنین گفت که تعطیلی مدارس بر اساس نظر فرمانداران شهرستان ها صورت می گیرد و تا کنون دیگر شهرستان ها و مناطق مازندران تعطیلی اعلام ... برف مدارس بعضی مناطق مازندران را تعطیل کرد
شمال نیوز: وی همچنین گفت که تعطیلی مدارس بر اساس نظر فرمانداران شهرستان ها صورت می گیرد و تا کنون دیگر شهرستان ها و مناطق مازندران تعطیلی اعلام ...(ادامه)
شمال نیوز: وی همچنین گفت که تعطیلی مدارس بر اساس نظر فرمانداران شهرستان ها صورت می گیرد و تا کنون دیگر شهرستان ها و مناطق مازندران تعطیلی اعلام ... برف مدارس بعضی مناطق مازندران را تعطیل کرد
شمال نیوز: وی همچنین گفت که تعطیلی مدارس بر اساس نظر فرمانداران شهرستان ها صورت می گیرد و تا کنون دیگر شهرستان ها و مناطق مازندران تعطیلی اعلام ...(ادامه)
متاسفانه برخی مدیران به فکر منفعت طلبی خود هستند و به همین دلیل خموشی را پیشه خود کردند این در حالی است که مدیران باید با قاطعیت این امر مهم را پیگیری کنند.
برخی کشورهای همسایه در آلودگی دریای خزر دست دارند
متاسفانه برخی مدیران به فکر منفعت طلبی خود هستند و به همین دلیل خموشی را پیشه خود کردند این در حالی است که مدیران باید با قاطعیت این امر مهم را پیگیری کنند. (ادامه)
درگذشت محمد خاوری رییس سابق هیئت دومیدانی مازندران
رئیس پیشین هیات دو و میدانی استان مازندران صبح امروز به دلیل عارضه قلبی در گذشت.(ادامه)
بازگشایی محور کیاسر
محور کیاسر که به دلیل نداشتن ایمنی به صورت موقت مسدود شده بود ، اکنون بازگشایی شد.(ادامه)
عکس/ خيابان انقلاب تهران در دهه‌ي ٥٠
(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
سکه طرح جدید با قیمت یک میلیون و 175 هزار تومان معامله می شود.(ادامه)
شروط ایران برای حضور در مراسم حج
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی دو شرط جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مراسم حج را تشریح کرد.(ادامه)
عکس/ به فرمان امام‌خمینی(ره) خیابان‌ها را ترک نکنید
تصویری از تظاهرات و خوشحالی مردم در خیابانها پس از فرار شاه از ایران و شكستن حكومت نظامی را مشاهده می کنید.(ادامه)
عکس/ واکنش پروین به باخت پرسپولیس در دربی
علی پروین پیشکسوت پرسپولیس ، در پی شکست سه بر دو پرسپولیس در بازی شهرآورد پایتخت با انتشار پستی در اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: فدای سرتون انشاالله با درایت مدیریت و کادر فنی و حمایت هواداران قهرمانیم(ادامه)
7دلیل که سرماخوردگی شما درمان نمی شود
سرماخوردگی در برخی از افراد برای تمام طول عمر باقی می‌ماند!سرماخوردگی گاه درد و ناراحتی زیادی برای بیمار ایجاد می کند و مانع انجام دادن کارهای معمولی و روزانه می شود.(ادامه)
یکی از شغل های سنتی و پر درآمد در مازندران بالاخص شهر آمل تهیه زغال از چوبهای دور ریختنی است. این شغل هزینه چندانی ندارد. آنچه در این شغل بسیار اهمیت دارد نحوه طراحی کوره است. چون با طراحی مناسب بازدهی بیشتری را سبب می شود، برخی زغالها صادر هم میشوند که از چوبهای مرغوبی مثل چوب درختان مرکبات تهیه می شوند. تهیه زغال - آمل(خبر)
یکی از شغل های سنتی و پر درآمد در مازندران بالاخص شهر آمل تهیه زغال از چوبهای دور ریختنی است. این شغل هزینه چندانی ندارد. آنچه در این شغل بسیار اهمیت دارد نحوه طراحی کوره است. چون با طراحی مناسب بازدهی بیشتری را سبب می شود، برخی زغالها صادر هم میشوند که از چوبهای مرغوبی مثل چوب درختان مرکبات تهیه می شوند.(ادامه)
حضور 70 رسانه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران از حضور 70 رسانه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری استان خبرداد.(ادامه)
لغو چهار پرواز به علت بارش برف
بارش برف صبح امروز موجب لغو 4 پرواز در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری شد.(ادامه)
جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی
قیمت برخی خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۶ به شرح زیر است:(ادامه)
اطلاعیه آموزش و پرورش مازندران درباره ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان
اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان اطلاعیه ای صادر کرد.(ادامه)
سقوط بهمن در جاده هراز
توده بزرگ برف به ارتفاع 4 متر دقایقی قبل در جاده هراز سقوط کرد .(ادامه)
عکس/هادی نوروزی هم نظاره گر دربی بود
طرفداران پرسپولیس به یاد کاپیتان فقید تیمشان با پوشیدن پیراهن با عکس نوروزی یاد او را زنده کردند.(ادامه)
کره را در یخچال نگه ندارید
یک متخصص علوم و صنایع غذایی با تاکید بر اشتباه اغلب افراد در نگهداری کره درون یخچال و بیان مشخصات کره فاسد، گفت: کره به دلیل داشتن حداکثر ۱۶ درصد آب در برابر فساد بسیار حساس است(ادامه)
وضعیت گاز در مازندران مطلوب است/ گاز جایگاه‌های CNG و صنایع قطع نمی‌شود
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گاز جایگاه‌های CNG و صنایع در استان قطع نمی‌شود، گفت: وضعیت گاز در مازندران با توجه به سرمای هوا مطلوب است.(ادامه)
تصویری متفاوت از امام در کنار یاسر عرفات، سیداحمد و خلخالی
تصویری از امام خمینی رحمه الله علیه در کنار یاسر عرفات، سیداحمد آقا و صادق خلخالی.(ادامه)
۲۰۹ هزار پرونده تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی در مازندران ثبت شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: در سال جاری بیش از ۲۰۹ هزار فقره پرونده تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانی های بدون سند در استان ثبت شده است.(ادامه)
فواید خوردن پاستا چیست؟
مطالعه جدید محققان نشان می دهد افرادی که بیشتر پاستا مصرف می کنند در مقایسه با سایرین، رژیم غذایی بهتری داشته و مواد مغذی بیشتری مصرف می کنند.(ادامه)
بسته شدن جاده ارتباطی مازندران به سمنان
جاده کیاسر به دلیل بارش سنگین برف و کولاک تا اطلاع ثانوی بسته است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.