.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدیدترین آمار ثبت نام در کنکور ۹۶
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در کنکور سال ۹۶ گفت: تاکنون ۲۳۰ هزار داوطلب در آزمون ثبت نام کرده اند و داوطلبان تا 28 بهمن فرصت دارند در آزمون شرکت کنند.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در 24 بهمن 95
قیمت خودروهای داخلی در بازار خودرو (ادامه)
حضور هنرمندان در اردوى پرسپولیس+ عکس
مهران غفوریان و محسن افشانى بازیگران سینماى کشورمان که از طرفداران پرسپولیس محسوب مى شوند، با حضور در محل اردوى این تیم با بازیکنان دیدار کردند و به آنها روحیه دادند.(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاداسلامي واحد قائم شهر بعنوان يكي از بزرگترين موسسات آموزش عالي در شمال كشور به شمار مي آيد كه در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالي در سطح استان مازندران تأسیس شد..... کسب رتبه اول دانشگاه آزاداسلامی قائم شهردربین دانشگاههای شمال کشور
شمال نیوز : دانشگاه آزاداسلامي واحد قائم شهر بعنوان يكي از بزرگترين موسسات آموزش عالي در شمال كشور به شمار مي آيد كه در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالي در سطح استان مازندران تأسیس شد.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های مازندران یکشنبه 24 بهمن
(ادامه)
عکس/ طعنه محسن بنگر به قلعه نویی
ترکش های شکست سه بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس پیش از هر کسی به محسن بنگر مدافع تبریزی ها اصابت کرد. امیر قلعه نویی او را از حضور در تمرینات منع کرد. بنگر چند روزی سکوت کرد اما بالاخره با انتشار این متن در اینستاگرامش در صدد کنایه زدن به امیر قلعه نویی برآمد:(ادامه)
تصاویر/ حاشیه های شب قبل از دربی ۸۴
هواداران علاقمند به تیم‌های استقلال و پرسپولیس شب قبل از دربی از شهرستان‌های مختلف به تهران آمده‌اند و با حضور در اطراف ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی ۸۴ خود را آماده می‌کنند.(ادامه)
انسداد 24 حلقه چاه غیر مجاز
24 حلقه چاه غیر مجاز مضرر به مصالح عمومی در شهرستان بهشهر در سالجاری مسدود شد.(ادامه)
شمال نیوز : این فعال صنعتی در پایان عملکرد آموزش و پرورش مازندران را در تغذیه مدارس ضعیف ارزیابی کرد و گفت: در آموزش و پرورش مسؤولیت تغذیه مدارس را مدام و پشت سر هم عوض می‌کنند و فردی ثابت در این جایگاه قرار نمی‌گیرد که بتوانیم وی را به صورت حرفه‌ای و علمی توجیح کنیم..... رویه توزیع شیر در مدارس مازندران را به صلاح سلامت دانش‌آموزان نمی‌دانیم
شمال نیوز : این فعال صنعتی در پایان عملکرد آموزش و پرورش مازندران را در تغذیه مدارس ضعیف ارزیابی کرد و گفت: در آموزش و پرورش مسؤولیت تغذیه مدارس را مدام و پشت سر هم عوض می‌کنند و فردی ثابت در این جایگاه قرار نمی‌گیرد که بتوانیم وی را به صورت حرفه‌ای و علمی توجیح کنیم.....(ادامه)
ماجرای انتقال حساب فرهنگیان به بانک سرمایه
انتقال حساب فرهنگیان از بانک ملی به بانک سرمایه موضوعی است که طی سال‌های گذشته مطرح بوده و اینبار با اظهار نظر مدیرعامل بانک شکل جدی‌تری به خود گرفته است اما آیا نگرش فرهنگیان به این موضوع مثبت خواهد بود؟(ادامه)
عکسی دیده نشده و قدیمی از آیت الله هاشمی
(ادامه)
عکس: حرم حضرت عباس (ع) سیاهپوش شد
حرم حضرت عباس علیه السلام سیاهپوش عزای فاطمیه (س) شد.(ادامه)
یارانه بهمن "سه شنبه" واریز می شود
هفتاد و دومین یارانه نقدی سه شنبه ۲۶ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.(ادامه)
عکس: نمای پل ورسک از جاده فیروزکوه در قدیم
جاده فیروزکوه ، پل ورسک - سال ۱۳۱۵(ادامه)
عکس دیده‌نشده از شهید رجایی در حرم امام‌ رضا(ع)
تصویر زیر شهید رجایی را در سال ۱۳۵۹ در حرم امام رضا(ع) نشان می‌دهد.(ادامه)
خواص چای سبز برای اختلالات مغز استخوان
چای سبز علاوه بر کاهش وزن دارای تاثیرات قدرتمند دیگری هم هست.(ادامه)
احتمال انتصاب یک زن به عنوان معاون دانشگاه علوم پزشکی
معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. (ادامه)
۷ راهکار برای سرحال بودن در طول روز
د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مکان‌هایی که عاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ت ند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ارید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بروید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، توقف کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و به آنچه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر اطراف‌تان می‌گذرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگاه کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. بی‌هیچ عجله‌ای، نفس عمیق بکشید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، بوها را استشمام کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و زند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گی را که د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر همه‌جا به فور جریان د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حس کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.(ادامه)
ساری پایلوت شهر دوستدار کودک در کشور شد
شهردار ساری گفت: ساری مرکز مازندران به همراه اصفهان به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شدند.(ادامه)
عجیب ترین مهریه هایی که تاکنون شنیده اید!
همیشه عادت کرده‌ایم که مهریه سکه طلا، ملک یا سفر زیارتی باشد، اما گاهی بعضی از مهریه‌ها خبرساز می‌شود. (ادامه)
اتفاق عجیب و تکراری در فوتبال ایران/عکس
حضور تماشاگران شب قبل از بازی اتفاقی است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد. (ادامه)
فوری/جابه جایی تکان دهنده در ترکیب پرسپولیس برای دربی
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ویژه برای دربی هشتادوچهارم در ذهن دارد. (ادامه)
نقش فناوري اطلاعات در سازمانها(ديدگاه)
(ادامه)
ناپایداری جوی در مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری تا تمام ابری همراه با بارندگی پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
سرنوشت ناطق نوری بار دیگر به «راه‌هاشمی» گره‌خورده است؛ راهی که شکست دوم خرداد 76 را برای او رقم زد و همچنین مهر او از دل حامیان اصولگرایان با همراهی یار قدیمی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم از بین رفت ... اغما درگام اول؛ اولين اقدام ناطق‌نوري پس از درگذشت هاشمي چيست؟
سرنوشت ناطق نوری بار دیگر به «راه‌هاشمی» گره‌خورده است؛ راهی که شکست دوم خرداد 76 را برای او رقم زد و همچنین مهر او از دل حامیان اصولگرایان با همراهی یار قدیمی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم از بین رفت ...(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور بنده کل مدیران استان است، ممکن است برخی از مدیران عملکرد مناسبی داشته باشند ولی جمع جبری بسیاری از مدیران استان ضعیف هستند،توقعات و انتظارات ما از مدیران استان میانگین به پایین است و نیاز به تلاش بیشتری دارند..... یوسف نژاد چه نمره ای به مدیران مازندران می دهد ؟!
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور بنده کل مدیران استان است، ممکن است برخی از مدیران عملکرد مناسبی داشته باشند ولی جمع جبری بسیاری از مدیران استان ضعیف هستند،توقعات و انتظارات ما از مدیران استان میانگین به پایین است و نیاز به تلاش بیشتری دارند.....(ادامه)
 وزیر نسبت به پاسخ بنده واکنش تندی نشان داد و با بیان جمله «ساکت باشید» سعی داشت صحبت بنده را قطع کند و من هم در پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردم  که باید  از مسائل شرعی دفاع کنم. چراا امام جمعه جلسه شورای اداری تنکابن را ترک کرد ؟
وزیر نسبت به پاسخ بنده واکنش تندی نشان داد و با بیان جمله «ساکت باشید» سعی داشت صحبت بنده را قطع کند و من هم در پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردم که باید از مسائل شرعی دفاع کنم.(ادامه)
راه حل منصوریان برای شکست پرسپولیس
با سیستمی که علیرضا منصوریان برای بازی با پرسپولیس در نظر گرفته بازیکنان این تیم سه لایه دفاع انجام خواهند داد تا جلوی خط آتش پرسپولیس را بگیرند. (ادامه)
رفتارهایی که یک زن از همسرش انتظار دارد
توجه نکردن به پیشنهادات و توصیه های دیگران در رابطه با این که چگونه همسر خوبی باشیم کار آسانی است که هر کسی از عهده آن بر می آید. (ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.