.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ 21 بهمن 1357 - تصرف زندان اوین
21 بهمن 1357 - مردم انقلابی برای تصرف زندان اوین و آزادی زندانیان سیاسی، جلوی درب زندان تجمع کرده اند .(ادامه)
عکس/ 2 بازیگر مرحوم 45 روز پیش در آغوش هم
مجری صدا و سیما تصویری از دو بازیگر کشورمان که به تازگی به رحمت خدا رفتند را منتشر کرد.(ادامه)
بسته شدن جاده هراز در 21 بهمن
رفت و آمد خودروها در جاده هراز از صبح امروز ممنوع اعلام شد.(ادامه)
موزه های مازندران امروز 21 بهمن ماه رایگان است
مدیرموزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از رایگان بودن موزه‌های این استان پنجشنبه بیست و یکم بهمن ماه خبر داد.(ادامه)
بهره برداری از باند جدید محور قائمشهر - تهران
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از بهره برداری طرح چهار خطه شدن جاده سوادکوه، محور قائمشهر- تهران تا 25 اسفند خبر داد.(ادامه)
اعلام نتایج 4 وزن اول چهاردهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد
نتایج 4 وزن اول چهاردهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد بهشهر اعلام شد.(ادامه)
یونسی: افزایش 4برابری بودجه فرهنگی در مازندران
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از افزایش 4 برابری بودجه فرهنگی در استان خبرداد.(ادامه)
صیادان غیر مجاز در دام قانون
ماموران یگان حفاظت منابع آبزی مازندران 2 صیاد غیرمجاز را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.(ادامه)
بازدید معاون وزیر راه از محور ساری - تاكام
معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به مازندران از عمليات اجرايی تعريض و چهار خطه شدن محور ارتباط ساری - تاكام و چند پروژه راهسازی در استان بازديد کرد.(ادامه)
ترافیک عادی و روان در جاده های مازندران
ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی مازندران عادی و روان است.(ادامه)
معرفی سرپرست جدید سازمان جمعیت هلال احمر کشور
مجتبی اكبری با حفظ سمت مدير عامل هلال احمر مازندران به عنوان سرپرست سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر كشور منصوب شد.(ادامه)
خواص درمانی نخود از نگاه امام رضا (ع)
نخود یک ماده غذایی بسیار مفید و پرانرژی است که متأسفانه از سفره ایرانیان در حال حذف شدن است و شاهد استفاده کمتر آن در تغذیه مردم هستیم. آیا می دانستید که چرا به ورزشکاران خوردن نخود توصیه می شود؟ (ادامه)
مرگ عابر پیاده ۷۰ ساله در بابل
سخنگوی اورژانس بابل، از مرگ عابر پیاده ۷۰ ساله‌ای بر اثر برخورد با نیسان در جاده گنج افروز بابلکنار گاون‌کلا خبر داد.(ادامه)
آخر هفته ابری در انتظار مازندرانی ها
آسمان مازندران امروز نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس/صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
سید پیمان حسینی به تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری پیوست.

برترین دروازه بان فوتبال ساحلی جهان در ساری
سید پیمان حسینی به تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری پیوست. (ادامه)
پای ترامپ به عروسی های ایرانی باز شد + عکس
کارت دعوتی باظاهری شبیه روزنامه برای مهمانان یک مجلس عروسی ارسال شد. (ادامه)
شمال نیوز : چیزی که در این بیماری مهم و ضروری به‌نظر می‌رسد تأمین داروهای مورد نیاز خوراکی و تزریقی است که اگر به‌موقع انجام نشود، زندگی را برای یک بیمار تالاسمی و خانواده‌اش تلخ و زجرآور خواهد کرد..... دلی برای گرفتن سهمیه دارویی در مازندران نمی‌سوزد!
شمال نیوز : چیزی که در این بیماری مهم و ضروری به‌نظر می‌رسد تأمین داروهای مورد نیاز خوراکی و تزریقی است که اگر به‌موقع انجام نشود، زندگی را برای یک بیمار تالاسمی و خانواده‌اش تلخ و زجرآور خواهد کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : منفردی با تاکید بر لزوم افزایش همت دهیاران، خاطرنشان کرد: وقتی بودجه نداریم نباید کلنگ‌زنی پروژه‌ها انجام شود تا اعتماد مردم از بین نرود و در واقع به مردم توهین نشود..... وقتی بودجه نداریم نباید کلنگ‌زنی شود!
شمال نیوز : منفردی با تاکید بر لزوم افزایش همت دهیاران، خاطرنشان کرد: وقتی بودجه نداریم نباید کلنگ‌زنی پروژه‌ها انجام شود تا اعتماد مردم از بین نرود و در واقع به مردم توهین نشود.....(ادامه)
دامادی: ساری فاقد شهربازی و مرکز تفریحی است
(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس این قانون، همه بانک‌ها نیز بر اساس جزئیات پیش‌بینی شده، موظفند که جرائم این تسهیلات را به همراه سودشان ببخشند، اصل تسهیلات نیز باید به صورت نقد پرداخت شود که جزئیات آن در بخشنامه آمده است.
ابلاغ قانون بخشودگی جرائم تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون
شمال نیوز: بر اساس این قانون، همه بانک‌ها نیز بر اساس جزئیات پیش‌بینی شده، موظفند که جرائم این تسهیلات را به همراه سودشان ببخشند، اصل تسهیلات نیز باید به صورت نقد پرداخت شود که جزئیات آن در بخشنامه آمده است. (ادامه)
ابلاغ قانون بخشودگی جرائم تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون
شمال نیوز: بر اساس این قانون، همه بانک‌ها نیز بر اساس جزئیات پیش‌بینی شده، موظفند که جرائم این تسهیلات را به همراه سودشان ببخشند، اصل تسهیلات نیز باید به صورت نقد پرداخت شود که جزئیات آن در بخشنامه آمده است. (ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای معاونان و مشاوران رئیس مجلس، روسا و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، مهندسی، اصناف، نظام پرستاری، نظام کشاورزی و کانون وکلای دادگستری را از عضویت در شوراهای اسلامی کشور محروم کردند مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء کرده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

 

محرومیت هیات رئیسه اتاق اصناف از نامزدی در انتخابات شوراها
شمال نیوز: نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای معاونان و مشاوران رئیس مجلس، روسا و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، مهندسی، اصناف، نظام پرستاری، نظام کشاورزی و کانون وکلای دادگستری را از عضویت در شوراهای اسلامی کشور محروم کردند مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء کرده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند. (ادامه)
سرنوشت نوزاد مسعود رجوی چه شد؟
(ادامه)
مجری معروف تلویزیون و همسرش در جشنواره فجر+ عکس
پدرام کریمی مجری تلویزیون و همسرش یاسمن شاه حسینی در جشنواره فیلم فجر حاضر شدند. (ادامه)
شمال نیوز: در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ۶۳۱ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان(خبر)
شمال نیوز: در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ۶۳۱ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در آستانه یوم الله 22 بهمن ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این راهپیمایی را نمایانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دانستند.

دعوت رهبر انقلاب و مراجع تقلید برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در آستانه یوم الله 22 بهمن ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این راهپیمایی را نمایانگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی دانستند. (ادامه)
خبر ظریف درباره عربستان که همه را غافلگیر کرد
"وزیر خارجه ایران همچنین از پیام امیر کویت به روحانی و روابط سازنده با کشورهای همسایه استقبال کرد."(ادامه)
رهبر انقلاب: استفاده از ماشین‌های گرانقیمت برای روحانیون و طلاب حرام است/ماجرای نامه 200 میلیونی
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بخشی از بیانات معظم له در ابتدای درس خارج فقه این هفته‌ ایشان را منتشر کرد. (ادامه)
آزمون انتخاباتی برای فرمانداران و بخشداران مازندران
آزمون جامع انتخابات براي فرمانداران ، بخشداران و اعضاي ستاد انتخابات مازندران روز يكشنبه 24 بهمن در بابلسر برگزار مي شود . (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.