.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزودی صورت می گیرد ؛
راه اندازی مرکز تجاری مازندران در سلیمانیه

 رییس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی مازندران گفت: با درخواست استانداری مازندران و توافق بین دو استانداری، مرکز تجاری مازندران در سلیمانیه عراق برای تسهیل در مراودات تجاری راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مستقر در نمایشگاه سلیمانیه عراق،"غلامرضا عشریه" در آیین اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: با درخواست استانداری مازندران و توافق بین دو استانداری، مرکز تجاری مازندران در سلیمانیه عراق برای تسهیل در مراودات تجاری راه اندازی می شود.
وی به ویژگی های مرکز تجاری مازندران در استان سلیمانیه عراق اشاره کرد و گفت: این مرکز جهت تسهیل مراودات تجاری، عرضه محصولات ایرانی، شناسایی بازارهای هدف و پیگیری فعالیت های صادراتی در اقلیم کردستان راه اندازی می شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران، بر لزوم توسعه و گسترش روابط تجاری و بازرگانی مازندران با استان سلیمانیه عراق تاکید کرد و گفت: با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مازندران در سطح سایر كشورها می‌تواند موجب توسعه تجارت خارجی بازرگانان و تجار داخلی استان را فراهم نماید.
عشریه با بیان اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی ایران می‌تواند بازار مناسبی برای صادرات محصولات زراعی و باغی در استان سلیمانیه عراق باشد، افزود: در حوزه خدمات فنی و مهندسی و خدمات نیز مازندران توانایی فراوانی دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای صادرات به کشورهای همسایه استفاده کرد.

وی از تداوم برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌های تجاری و بازرگانی استان مازندران با سلیمانیه عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: تاثیرات حضور شرکت‌ها و کارخانجات استان مازندران در سلیمانیه عراق موجب گسترش مبادلات تجاری این دو استان خواهد شد.
نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران از 31 اردبیهشت تا 4 خرداد ماه در استان سلیمانیه عراق برگزار شد.
هیأت تجاری مازندران ساعت 10 صبح به وقت محلی سلیمانیه، عراق را به مقصد تهران ترک خواهند کرد

.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.