.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس اتاق بازرگاني مازندران اعلام کرد؛
استقبال بی نظیر از نمایشگاه مازنی ها در سلیمانیه عراق
شمال نیوز: رئيس اتاق بازرگاني مازندران، بر لزوم توسعه و گسترش روابط تجاري و بازرگاني مازندران با استان سليمانيه عراق تاکيد کرد و گفت: برگزاري نمايشگاه بمنظور عرضه توانمندي هاي مازندران مي تواند موجب توسعه تجارت خارجي بازرگانان و تجار داخلي استان شود.

شمال نیوز: رئيس اتاق بازرگاني مازندران، از استقبال با شکوه مردم سليمانيه اقليم کردستان عراق، در برگزاري نخستين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران با محوريت استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مستقر درنمايشگاه سليمانيه عراق، غلامرضا عشريه اظهار داشت: در طول اين مدت سعي کرديم به وعده هاي خود رنگ واقعيت ببخشيم و خوشبختانه مردم شاهد اتفاقات جديدي در نمايشگاه هستند.

وي افزود: حضور مردم از اولين دقايق افتتاح نمايشگاه ما را غافلگير کرد وتصور نمي کرديم تا اين حد از نمايشگاه استقبال کنند.

عشريه، با تاکيد بر استقبال باشکوه مردم از نمايشگاه سليمانيه افزود: در روزهاي مختلف بازديدي از نمايشگاه‌ اختصاصي به عمل آمد که به اين نتيجه رسيديم مردم از اين نمايشگاه‌ استقبال بي نظيري بعمل آوردند.

رئيس اتاق بازرگاني مازندران، بر لزوم توسعه و گسترش روابط تجاري و بازرگاني مازندران با استان سليمانيه عراق تاکيد کرد و گفت: برگزاري نمايشگاه بمنظور عرضه توانمندي هاي مازندران مي تواند موجب توسعه تجارت خارجي بازرگانان و تجار داخلي استان شود.

عشريه با بيان اينکه مازندران به عنوان قطب کشاورزي ايراني مي تواند بازار مناسبي براي صادرات محصولات زراعي و باغي در استان سليمانيه عراق باشد، افزود: در حوزه خدمات فني و مهندسي و خدمات نيز مازندران توانايي فراواني دارد که مي توان از ظرفيت هاي آن براي صادرات به کشورهاي همسايه استفاده کرد.

وي از تداوم برگزاري نمايشگاه هاي توانمندي هاي تجاري و بازرگاني استان مازندران با سليمانيه عراق خبر داد و خاطرنشان کرد: تاثيرات حضور شرکت ها و کارخانجات استان مازندران در سليمانيه عراق موجب گسترش مبادلات تجاري اين دو استان خواهد شد.

گفتني است: فعاليت هاي بسيار خوبي براي حضور جمهوري اسلامي در اجراي طرح هاي زيربنايي و تامين بازار کالاهاي اساسي در عراق تاکنون اجرا شده و صادرات ايران از 790 ميليون دلار در سال 84 به 12 ميليارد دلار در سال جاري رسيده است.

نخستين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران با محوريت استان مازندران از 31 اردبيهشت تا 3 خرداد ماه به مدت 4 روز در استان سليمانيه عراق دايرشد.

جمعيت استان سليمانيه عراق بر اساس آخرين سرشماري بيش از دو ميليون نفر بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حمید 4 خرداد 1393
سلام واقعا با حضور تیم جدید اطاق بازرگانی مخصوصا جنابان عشریه و مهاجر تحول جدی در روابط با کشورهای همسایه و توسعه صادرات حاصل شده است
نا شناس 3 خرداد 1393
خروجي شما از اين مسا فرتها چيست باز كه شروع كردي

نا شناس 5 خرداد 1393
این همه موفقیت ها را نباید فراموش کنیم که نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با مدیریت هوشمندانه دکتر عیسی نیا دخیل بوده و جا دارد مقام محترم ارشد استان از این نمایندگی به نحو مقتضی قدر دانی نماید و انگیزه این نماینگی را جهت شناساندن توانمندی های این استان به اقصی نقاط جهان مضاعف نماید و از همه مدیران استانی انتظار داریم از این نمایندگی حمایت و قدردانی گردد.د
پاسخ ها به این نظر
جعفر 5 خرداد 1393
من با قلم و ادبيات آقاي عيسي نيا آشنا هستم. اين مطلب قلم ايشانه. آقاي عيسي نيا چه كشكي چه ماستي. كدوم موفقيت. كدوم ارايه توانمندي. من اونجا غرفه داشتم. تو وعشريه كجا بودين. اون همه تحقيرها رو نديدي. نمايشگاه بود يا فروشگاه. متاسفم براتون. اگه اين سايت واقعا بينظره حاضرم اعلام كنه تا بنويسم چي گذشت.
جلال 5 خرداد 1393
رمداني چقدر از عشريه ميگيري كه كامنتهاي مخالفين خبر را درج نكردي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.