.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل صنعت و معدن مازندران اعلام کرد:
برگزاری نمایشگاه مجازی مازندران در کشورهای حوزه سی.آی.اس

شمال نیوز: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران، از برگزاری نمایشگاه مجازی در کشورهای سی آی اس خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه تجار و صادر کنندگان می توانند به صورت مجازی مراوده تجاری کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه مازندران در سلیمانیه عراق ، محمد محمد پور عمران در جلسه بررسی مشکلات گمرگی شرکت های مستقر در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران برای تسهیل در صادرات کالا و خدمات، به اهمیت ارتباطات الکترونیکی در زمینه گسترش روابط اقتصادی اشاره و اظهار کرد: با بهره گیری از دانش الکترونیکی تجار مازندران و کشورهای سی آی اس می توانند ارتباطات تجاری را گسترش بدهند.

وی درباره مشکلات گمرکی و روابط اقتصادی در سلیمانیه عراق افزود: در رابطه با مشکلات گمرگی تجار ایران جلسه با مسئولان گمرکی استان سلیمانیه عراق برگزار کردیم تا مشکلات صادر کنندگان را برطرف کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران، مسئله حمل نقل را در جابجایی محصولات کشاورزی، لبنیات، گل و گیاه و کالاهای فاسد شدنی را بسیار مهم دانست و افزود: مذاکرات خوبی برای جابه جایی و ترانزیت کالا با گمرک استان سلیمانیه عراق انجام گرفت که نتیجه نهایی متعاقبا اعلام می شود.

محمد پور بر لزوم گسترش روابط تجاری بین دو کشور ایران و عراق تاکید کرد و افزود: با گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی بین مازندران و سلیمانیه عراق، برنامه ریزی می شود تا سطح همکاری های منطقه ای گسترش بیشتری یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.