.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روسیه منبع بزرگ چوب مازندران می‌شود
شمال نیوز: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به فعالیت کارخانه چوب و صنعت در استان گفت: روسیه منبع بزرگ چوب مازندران است.

به گزارش شمال نیوز، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمد پور در حاشیه بازدیدهای هیئت تجاری استاراخان روسیه از صنایع مازندران اظهار کرد: در دیدار اولیه رئیس دولت استاراخان با استاندار مازندران، زمینه های خوبی برای همکاری ایجاد شد و این زمینه همکاری می تواند در زمینه صنعت، تجارت،حمل نقل، توریسم، محصولات کشاورزی، راه آهن و دریا باشد.

وی افزود: در نشست این هیئت با استاندار مازندران، هیئت آستاراخان به پنج گروه تخصصی تقسیم شد و هرکدام با همتای خود درمازندران به مذاکره پرداختند.

محمدپور گفت: بزرگترین هیئت، هیئت  تجاری بوده که بیش از 20 نفر از فعالان تجاری در آن حضور دارند  و  ریاست این هیات را مینا کوروف رئیس اتاق بازرگانی آستاراخان بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه بازدید از صنایع مازندران در دو روز انجام گرفته است، افزود: در نخستین بازدید از صنایع چوب و کاغذ مازندران ویکتور ایوانویچ و یناکوروف عنوان کرد که ما به این کارخانه حسادت می کنیم.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران تاکید کرد: در حوزه تجارت چوب و کاغذ قطعا همکاری تجاری خواهیم داشت چرا که روسیه منبع بزرگ چوب خواهد بود و ما پیش بینی کردیم استاندار ما و استاندار استاراخان یاداشت تفاهمی  امضا خواهند کرد.

محمد پور گفت: در صحبت هایی  که انجام گرفته ابراز علاقه مندی دو طرف نسبت به عملیاتی کردن تفاهم نامه هایی که از قبل صحبت شده است و  ما پیش بینی می کنیم که حجم تجارت بین مازندران و آستاراخان بسیار بالا باشد.

وی با اشاره به مشکلات موجود بر سر ارتباطات افزود: مسائل مهمی چون ارتباطات، قرنطینه محصولات کشاورزی، راه آهن و حمل ونقل دریایی و انتقال پول مشکلاتی بوده که وجود دارد، ولی به نظر می رسد ظرفیت ها خیلی بیشتر از وضعیت حاضر توسعه پیدا کند و این موانع یک به یک در حال رفع شدن است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حمید 13 ارديبهشت 1393
اقای دکتر .....لطف کن مشکل ذخیره سازان مرکبات وصنایع رها شده که اصلا متولی ندارد را پیگیری کن بدنبال بله قربان گویی استاندار مشکل استان حل نمی شود وضعیت افتضائ افزایش قیمت را مدیریت کن که کسی نیست به داد مردم برسد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.