.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز:  برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است. صادرات مازندران پس رفت !
شمال نیوز: برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، گفت: آب دریای خزر سالانه به شکل متوسط ۲۰ سانتی متر کاهش می یابد و این یک زنگ خطر برای بنادر شمال کشور است. زنگ خطر؛ کاهش ۲۰ سانتی متری آب خزر در سال !
شمال نیوز : عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، گفت: آب دریای خزر سالانه به شکل متوسط ۲۰ سانتی متر کاهش می یابد و این یک زنگ خطر برای بنادر شمال کشور است.(ادامه)
لزوم ایجاد خط هوایی ساری - آستراخان روسیه
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه، خواهان برقراری پرواز مستقیم ساری - آستراخان روسیه برای توسعه مناسبات و صادرات محصولات شد.(ادامه)
شمال نیوز: 
صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، امسال ۲۰۰۰ درصد افزایش داشت.
افزایش ۲۰۰۰ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر
شمال نیوز: صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، امسال ۲۰۰۰ درصد افزایش داشت. (ادامه)
حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه ۱۵ درصد رشد یافت
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از افزایش ۱۵ درصدی حجم مبادلات تجاری دو کشور در نیمه اول سال ۲۰۱۹ خبر داد.(ادامه)
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب گفت: برای بهره‌مندی اقتصادی از راه‌آهن قزوین - رشت و در راستای تکمیل این کریدور ، منطقه آزاد انزلی باید به راه‌آهن سراسری متصل شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهوری: منطقه آزاد انزلی سریع‌تر به راه‌آهن سراسری متصل شود
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب گفت: برای بهره‌مندی اقتصادی از راه‌آهن قزوین - رشت و در راستای تکمیل این کریدور ، منطقه آزاد انزلی باید به راه‌آهن سراسری متصل شود.(ادامه)
رشد 12 درصدی صادرات کالا از بندر امیرآباد
بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: صادرات کالا از این بندر در ۶ ماه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۲ درصدی همراه بوده است.(ادامه)
هیات تجاری ایران به روسیه می‌رود
هیات تجاری ایران به سرپرستی اسدالله عسگر اولادی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه یکم آبان ماه به آستراخان اعزام می‌شود.(ادامه)
آماده باش ناوگان روسیه در دریای خزر
همزمان با این مساله که امنیت مناطق ساحلی روسیه در دریای خزر به ویژه منطقه قفقاز و نیز آستراخان با تشدید فعالیت های تروریست ها و مردان مسلح به خطر افتاده است، ناوگان روسیه در این پهنه ابی به حالت آماده باش در آمد. (ادامه)
برگزاری همایش بین المللی فناوری خزر در استان آستراخان روسیه
دومین همایش بین المللی فناوری خزر در استان آستراخان روسیه برگزار می شود .(ادامه)
پیش بینی10 نقطه برای راه اندازی اسکله گردشگری در مازندران
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از پیش بینی 10 نقطه در سواحل استان برای راه اندازی اسکله گردشگری خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: حرکت صعودی استان به سمت هوشمند سازی اداری و ایجاد استان مجازی مطلوب و در خور حمایت و تقدیر است.
حرکت صعودی مازندران به سمت هوشمند سازی اداری
شمال نیوز: حرکت صعودی استان به سمت هوشمند سازی اداری و ایجاد استان مجازی مطلوب و در خور حمایت و تقدیر است. (ادامه)
هیئت اقتصادی آستراخان روسیه وارد مازندران شدند
هیئت اقتصادی آستراخان فدراسیون روسیه به سرپرستی استاندار آستراخان عصر امروز با استقبال مسئولان استان مازندران وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند. (ادامه)
برنامه‌های هیأت اقتصادی تجاری آستراخان روسیه در سفر به مازندران
سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران برنامه‌های هیأت اقتصادی تجاری آستراخان روسیه در بازدید از بخش کشاورزی استان را اعلام کرد.(ادامه)
سفر استاندار آستراخان روسیه بزودی به مازندران
برای دومین بار آلکساندر ژیلکین ، استاندار آستراخان روسیه راهی مازندران می شود.(ادامه)
ديدار فعالان اقتصادی استان با استاندار مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : خلیج گرگان مهد کودک دریای خزر است. در نقاط مناسب ساحل انبوه بچه ماهی‌های چندسانتی را می‌توان با دست گرفت. بسیاری از این ماهی‌ها وقتی بزرگ می‌شوند به داخل دریا می‌روند و این موجب رونق ماهیگیری در بندرترکمن شده‌است..... خلیج گرکان به زودی خشک می شود...!
شمال نیوز : خلیج گرگان مهد کودک دریای خزر است. در نقاط مناسب ساحل انبوه بچه ماهی‌های چندسانتی را می‌توان با دست گرفت. بسیاری از این ماهی‌ها وقتی بزرگ می‌شوند به داخل دریا می‌روند و این موجب رونق ماهیگیری در بندرترکمن شده‌است.....(ادامه)
استقرار رایزن بازرگانی ایران در آستراخان روسیه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: به‌زودی رایزن بازرگانی ایران در آستراخان روسیه مستقر می‌شود. (ادامه)
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: روسیه یکی از بزرگ‌ترین شرکای تجاری مازندران است.
روسیه یکی از بزرگ‌ترین شرکای تجاری مازندران است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: روسیه یکی از بزرگ‌ترین شرکای تجاری مازندران است. (ادامه)
بابل میزبان هجدهمین اجلاس روسای دانشگاهای حاشیه دریای خزر شد
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 22 و 23 مهرماه جاری میزبان هجدهمین اجلاس روسای دانشگاهای دولتی حاشیه دریای خزر می باشد.(ادامه)
ورود ناوهای ارتش روسیه به انزلی
(ادامه)
لزوم تسریع در احداث راه‌آهن ساحلی رشت‌ ـ‌ قائمشهر ـ مشهد
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در گفت‌وگوی تلفنی با «الکساندر ژیلکین» استاندار آستراخان روسیه در زمینه‌ی توسعه‌ی روابط اقتصادی و تجاری مازندران و آستراخان بحث و تبادل نظر کرد.

سفر استاندار آستراخان روسیه به مازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران در گفت‌وگوی تلفنی با «الکساندر ژیلکین» استاندار آستراخان روسیه در زمینه‌ی توسعه‌ی روابط اقتصادی و تجاری مازندران و آستراخان بحث و تبادل نظر کرد. (ادامه)
شمال نیوز: مشکلات صنعت در این استان و معضلات متعدد حوزه تولید و از طرفی هم همسایگی و هم مرز بودن با کشور خارجی و دارا بودن مرز دریایی در حوزه صادرات و وجود منطقه تجاری .... ردپای سود جویان اقتصادی در انتخابات اتاق بازرگانی!
شمال نیوز: مشکلات صنعت در این استان و معضلات متعدد حوزه تولید و از طرفی هم همسایگی و هم مرز بودن با کشور خارجی و دارا بودن مرز دریایی در حوزه صادرات و وجود منطقه تجاری ....(ادامه)
جذب دانشجویان خارجی جهت ترویج فرهنگ دینی و ملی ايرانيان
(ادامه)

به گزارش شمال نیوز به نقل از کارگروه رسانه اتاق بازرگانی استان مازندران، 
ضيافت شام كاري استاندار آستراخان روسيه براي استاندار و هيئت اقتصادي مازندران
تصاویر/ ضيافت شام كاري استاندار آستراخان روسيه براي استاندار مازندران(خبر)
به گزارش شمال نیوز به نقل از کارگروه رسانه اتاق بازرگانی استان مازندران، ضيافت شام كاري استاندار آستراخان روسيه براي استاندار و هيئت اقتصادي مازندران (ادامه)
سفر هیئت اقتصادی مازندران به روسیه
هیئت اقتصادی تجاری مازندران، صبح امروز به سرپرستی استاندار مازندران، عازم کشور روسیه شد. (ادامه)
سفر هیئت اقتصادی مازندران به روسیه آغاز شد
(ادامه)
شورای سرمایه‌گذاری در مازندران تشکیل شد
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران با تاکید بر ارتقا صادرات در استان، گفت: شورای سرمایه گذاری در مازندران تشکیل شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.