.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون گردشگری مازندران خبر داد :
بازدید ۱۶۸ هزار مسافر از روستاهای گردشگری مازندران
بازدید ۱۶۸ هزار مسافر از روستاهای گردشگری مازندران

شمال نیوز: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۱۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از ابتدای نوروز تاکنون از روستاهای هدف گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش شمال نیوز، حسین باقری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روستاهای جواهرده رامسر، دوهزار تنکابن، بلده و لاویج نور،کجور نوشهر، آب اسک لاریجان و رینه آمل، لفور، ورسک و آلاشت سوادکوه، علی تپه، آسیابسر و شهید آباد بهشهر، نیال و توسکا چشمه گلوگاه و چشمه سورت در اورست و مالخاست ساری در صدر  پر بازدید کننده ترین روستاهای مازندران از نگاه گردشگران قرار دارد.

وی افزود :فراهم بودن امکاناتی نظیر اسکان، پذیرایی با غذاهای محلی و عرضه صنایع دستی و هنرهای سنتی تولیدات محلی موجب اقبال گردشگران به این روستاهای گردشگری استان شد.

باقری به استقبال گردشگران به تجربه زندگی روستایی در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: از نیمه سال گذشته با همکاری مدیر کل امور روستایی استانداری، کارگاه های آموزش گردشگری برگزار شد.

جانشین دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران افزود: در این کارگاه آموزشی که به صورت شهر به شهر از شرق استان تا غرب  استان برگزار شد،  870 دهیار و روسای شورای  روستایی مازندران آموزش دیدند.

وی گفت: مازندران دارای ظرفیت بالایی از روستاهای بکر با آب و هوا، چشم انداز و جاذبه های فرهنگی و تاریخی متنوع بوده که می تواند در خدمت توسعه گردشگری باشد.

باقری افزود: درصدد هستیم، کارگاهای آموزشی آشنایی با انگیزه و نیازهای گردشگران، قوانین و مقررات سرمایه گذاری در زمینه بوم گردی برای اسکان گردشگران و تبلیغات و اطلاع رسانی را امسال برای دهیاران و اعضای شورای روستایی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: معرفی آداب و رسوم سنتی و فرهنگ روستایی که برای گردشگران از جدابیت ویژه ای برخوردار بوده، جزو برنامه های  این اداره کل در سال 93 است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.