.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران خبر داد:
اقامت ۸ میلیون گردشگر در مازندران
شمال نیوز: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران گفت: از ابتدای نوروز امسال ۸ میلیون گردشگر در مراکز اقامتی استان اقامت کردند.

دلاور بزرگ نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر ماززندران اظهار کرد: میزان اقامت مسافران در مازندران رو به افزایش است.

وی افزود: اقامت مسافران نوروزی در مازندران به بیش از هفت میلیون و 851 هزار نفر رسید که روز گذشته حدود 446 هزار و 855 هزار نفر اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به فعالیت بازرسان این سازمان و بازدید از مراکز اقامتی و پذیرایی و گردشگری استان گفت: بیش از 11 هزار و 64 بازدید از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در استان انجام شد.

بزرگ نیا با اعلام اینکه از ابتدای طرح نوروزی، 172 تخلف توسط بازرسان به ثبت رسیده است، افزود: روز گذشته بازرسان سازمان 11 تذکر به واحدهای متخلف گردشگری و اقامتی دادند.

وی بیان کرد: از ابتدای نوروز امسال، تاکنون 88 تور یکروزه وارد مازندران شدند که در روز گذشته سه تور یکروزه وارد استان شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به توزیع 64 میلیون لیتر بنزین سوپر و معمولی در ایام نوروز در استان، گفت: در این مدت بیش از 16.5 میلیون کیلو گاز سی ان جی در استان توزیع شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 فروردين 1393
این بزرکوار ازهمه چیزکفته ازتولیدی زباله چیزی نگفته ازخرابهای طبیعت نکفته وای به حال ما روزی درها کوهها اززباله پر شد کجا میخواهند ببرنند شهرام اطاقسرایی
نا شناس 13 فروردين 1393
محیط زیست کجائه؟ اگه دکتر فلاح نباشه خبری از محیط زیست نیست
نا شناس 13 فروردين 1393
درود و خداقوت به دکتر بزرگ نیا و همکاران پرتلاشش که انصافا خوش درخشیدند ومازندران را در نوروز 93 به رتبه اولی رساندند حاج دلاور مدیر کارکشته و خوش رویی است که گردشگری استان را رونق خواهد داد . م . م . ج .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.