.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید استاندار منگستائو از بندر اميرآباد بهشهر
استاندار منگستائو قزاقستان در راس یک هیئت دولتی كه به استان مازندران سفر كرده است از بخش هاي مختلف بندراميرآباد بازديد كرد.

به گزارش شمال نیوز، علي نعيمي مدير بندراميرآباد بهشهر ظهر شنبه در اين بازديد با اشاره به بخش هاي مختلف تخليه و بارگيري، انبار سيلو و غلات، كارخانجات موجود در بندر و ظرفيتهاي مختلف اين بندر گفت: آمادگي كامل مبادلات را با كشور قزاقستان داريم.

وي اظهار داشت: خوشبختانه  ما از سالهاي گذشته با قزاقستان رابطه تجاري داشته ايم و علاوه بر اين از مشتركات مختلف اخلاقي، فرهنگي و امثال آن برخورداريم.

نعيمي با بيان اينكه بندر اميرآباد بهشهر بعنوان منطقه ويژه اقتصادي، بزرگترين بندر حاشيه خزر است ادامه داد: ظرفيت فعلي بندراميرآباد 5 ميليون تن است كه به 18 ميليون تن خواهد رسيد.

مدير بندراميرآباد بهشهر گفت: تبادل كالا بايد دوطرفه باشد چرا كه نزديكترين بندر به قزاقستان هستيم  و از نظر فرهنگي و اخلاقي نيز مشتركات فراواني داريم.

وي افزود: آمادگي داريم كه بازارهاي هدف را به سمت شما صادر كنيم و همچنين با توجه به دارا بودن مركبات خاص در مازندران و كشاورزي مناسب آمادگي صادرات كالاهاي كشاورزي مازندران را به قزاقستان  داريم.

نعيمي با بيان اينكه تمام امكانات در دو كشور ايران و قزاقستان و بندر اميرآباد و قزاقستان آماده است خاطر نشان كرد: بايد ظرفيتهاي مختلف صادرات و واردات را شناسايي  و با مديريت صحيح دو طرفه زمينه تبادل كالا را فراهم كنيم.

مدير بندراميرآباد بهشهر  همچنين با اشاره به اينكه سيمان نكا بعنوان بزرگترين توليد كننده سيمان منطقه آمادگي توليد و صادرات سيمان را به قزاقستان دارد بيان داشت: ما سيمان مناسب و مصالح ساختماني خوب و با كيفيت داريم كه با توجه به ساخت و سازهاي جديد در قزاقستان در بخش صادرات مي توانيم كمك كار باشيم.

وي يادآور شد: ضمن اينكه در بخش هاي مختلف كشاورزي و صنعت آماده ارائه خدمت هستيم در زمينه سوختي، فن آوري و ورزش نيز مي توانيم كارهاي مستمر خوب  با كشور قزاقستان داشته باشيم.

نعيمي اضافه كرد: با توجه به تفاهم نامه خواهرخواندگي با بندرآكتائو قزاقستان، مسائل مهمي بين دو بندر در دست اقدام است كه برخي بصورت ميداني اجرا شد و علاقمنديم اين ارتباط استمرار داشته و بصورت ميداني كامل وارد عمل شويم.

وي همچنين گفت: علاقمنديم ورزشهاي ساحلي نيز بين قزاقستان و مازندران رونق بگيرد و با توجه به اينكه مازندران پايتخت كشتي جهان است و قزاقستان نيز مهد وزنه برداري و بوكس است ارتباطات ورزشي مستمر و پايداري داشته باشيم.

استاندار منگستائو گفت: محصولات كشاورزي و گلخانه اي نيازمبرم قزاقستان است كه نيازمند صادرات در اين زمينه و مواد غذايي و كشاورزي و ميوه جات از مازندران به قزاقستان هستيم.

وي  با اشاره به اينكه كارخانه سيماني در قزاقستان در دست ساخت است يادآور شد: مناطقي از قزاقستان در حال حاضر نياز مبرم به سيمان دارند كه اميدواريم در اين رابطه نيز با همكاري شما در جهت رفع نيازها گام برداريم.

استاندار منگستائو افزود: شركتي فعال در زمينه صادرات و واردات در قزاقستان داريم كه اميدواريم با رايزني ها و برنامه ريزي ها از اين طريق، شرايط مبادلات بين دو كشور را فراهم  كنيم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.426 seconds.