.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران قادر به عبور از شرایط تحریمی است/ هیئت های خارجی در راه
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران گفت: مازندران می‌تواند با موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد از شرایط تحریم عبور و کشور را در این برهه کمک کند.(ادامه)
ایجاد نمایشگاه مصالح ساختمانی مازندران در قزاقستان
(ادامه)
اولویت سرمایه گزاران غلات مازندران درقزاقستان
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از سفر چند روزه به قزاقستان ، در حالی که مردم چند شهرستان از مازندران ، از بحران سیل آسیب دیده اند به استان بازگشت  در جمع تعدادی از خبرنگاران مطالبی را بیان کرد .... حادثه سیل را از قزاقستان پیگیری می کردم ! / خسارت کم سیل نشانه مدیریت قوی در استان است !
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از سفر چند روزه به قزاقستان ، در حالی که مردم چند شهرستان از مازندران ، از بحران سیل آسیب دیده اند به استان بازگشت در جمع تعدادی از خبرنگاران مطالبی را بیان کرد ....(ادامه)
تصاویر/ نمایشگاه توانمندی های مازندران در قزاقستان
(ادامه)
استاندارمازندران: اعتدال را در تغير و تحولات رعايت كرديم
(ادامه)
تصاویر/ نشست استاندار منگستائو قزاقستان با استاندار مازندران
(ادامه)
بازدید استاندار منگستائو از بندر اميرآباد بهشهر
استاندار منگستائو قزاقستان در راس یک هیئت دولتی كه به استان مازندران سفر كرده است از بخش هاي مختلف بندراميرآباد بازديد كرد.(ادامه)
هیئت دولتی قزاقستان وارد مازندران شد
(ادامه)
سفر استاندار منگستائو به مازندران
(ادامه)
هیئت دولتی قزاقستان به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز: مسئول نمایندگی وزارت خارجه در مازندران از سفر هیئت دولتی کشور قزاقستان به سرپرستی استاندار منگستائو این کشور به مازندران خبر داد.(ادامه)
اعزام هیئت اقتصادی مازندران به قزاقستان
(ادامه)
میز تخصصی صادرات به قزاقستان در مازندران
(ادامه)
سهم گلستان از اعتبارات ملی افزایش می یابد
(ادامه)
تفاهم نامه اقتصادی مازندران و استان منگستائو قزاقستان
(ادامه)
افتتاح سركنسولگري قزاقستان در گرگان
(ادامه)
ديدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان در ايران
(ادامه)
سفير قزاقستان در ديدار با استاندار گيلان از آمادگي سرمايه گذاران قزاقي براي سرمايه گذاري و خريد سهام شركت هاي بزرگ در راستاي سياست هاي اجراي اصل 44 در واگذاري شركت هاي ... آمادگي قزاقستان براي سرمايه‌گذاري در گلستان
سفير قزاقستان در ديدار با استاندار گيلان از آمادگي سرمايه گذاران قزاقي براي سرمايه گذاري و خريد سهام شركت هاي بزرگ در راستاي سياست هاي اجراي اصل 44 در واگذاري شركت هاي ...(ادامه)
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... دیدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... (ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.