.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطیب جمعه ساری:
مسئولان مازندران اختلافات را رسانه ای نکنند
شمال نیوز: امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: به جای پرداختن به اختلاف‌نظرها مسئولان به فکر رفع مشکل کشاورزی، صنعت، بیکاری و عقب‌ماندگی‌های که در مازندران وجود دارد باشند.

شمال نیوز: امام جمعه موقت ساری با اشاره به اختلاف سلیقه بین بعضی از مسوولان استان مازندران گفت: مازندران از بابت اینگونه اختلاف نظرها آسیب می‌بیند .

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در نماز جمعه این هفته شهرستان ساری،بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و آن را عاملی برای بی اثر کردن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی و عنصر توسعه همه جانبه دانست.

وی با تبریک روز پرستار اظهار داشت: پرستاران رفتار و منش زینب(س) را الگو خویش قرار دادند.

قاسمی با اشاره به سالگرد تاسیس بنیاد شهید در 22 اسفند ماه 1358، شهدا را در پیروزی های پیاپی سیاسی در طول 35سال اخیر بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: یاد و خاطره آنان همواره باید در زندگی فردی و اجتماعی ما ساری و جاری باشد.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به روز درختکاری و منابع طبیعی، کاشت و مراقب از درخت را از تاکیدات اسلام دانست و از مسئولان خواست تا با قاچاقچیان چوب و صدمه زنندگان به طبیعت و محیط زیست برخورد کنند.

این مسئول با اشاره به ابلاغ رهبر معظم انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: اقتصاد مقاومتی مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان را فراهم می‌کند.

به گزارش فارس، خطیب جمعه ساری به برخی حاشیه‌های سیاسی اخیر در استان که توسط برخی مسئولان ایجاد شد اشاره کرد و گفت: ممکن است برخی اختلاف نظرها بین مسئولان وجود داشته باشد که این اختلاف‌نظرها نباید رسانه‌ای شود.

وی با اشاره به بیان شروع جنگ شهرها در مازندران گفت: بیان کلمه شروع جنگ شهرها در مازندران درست نیست.

قاسمی خاطرنشان کرد: برای توسعه استان باید اختلاف‌نظرها در مازندران از بین برود.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: به جای پرداختن به اختلاف‌نظرها مسئولان به فکر رفع مشکل کشاورزی، صنعت، بیکاری و عقب‌ماندگی‌های که در مازندران وجود دارد باشند.

وی اظهار داشت: همه نیروهای مازندران ارزشی و انقلابی هستند و به جای بیان موضوعات اختلاف انگیز در کنار همدیگر مسائل و مشکلات استان را حل و فصل کنند.

قاسمی به مطرح شدن مسئله جدا شدن میانکاله از مازندران توسط مسئولان استان گلستان اشاره و عنوان کرد: استاندار مازندران اعلام کرد که میانکاله از مازندران جدا نمی‌شود ولی پس از اظهارات نماینده عالی دولت در مازندران یکی از نمایندگان گلستان نیز مدعی مصوبه شدن این موضوع را مطرح کرد.

به گزارش شمال نیوز، خطیب جمعه ساری خطاب به مسئولان استان گفت: مسئولان مازندران باید تلاش کنند که مازندران ما از این بابت آسیب نبیند و دود اختلافات به چشم مردم نرود.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: مازندران به اندازه کافی عقب ماندگی دارد و وقتتان را مصروف به نوع مسائل نکنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : میانکاله
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 اسفند 1392
... مراتب اعتراضات خود را به رئیس جمهور ابلاغ خواهیم کرد تا عبرتی باشد برای استانداران آینده که بدانند استانداری محل تبعیض و عقده گشایی نیست
نا شناس 16 اسفند 1392
مقصر رسانه هستن که فقط دنبال شکافن... جرات هم ندارن نظر دوتا مخالفشون رو هم درج کنن
نا شناس 16 اسفند 1392
حاج آقا روحانی امام جمعه محترم بابل هم دراین مورد در خطبه ی امروز نماز جمعه نکته هایی رو بیان فرمودند.لطفا منتشر کنید
علی ایمانی 17 اسفند 1392
ظاهراٌ امام جمعه محترم بابل چنین نظری ندارند ، لطف بفرمایند اوّل در جلسه امام جماعات مشکل خود را حل بفرمایند سپس به مسئولین نصیحت کنند .
نا شناس 17 اسفند 1392
آقاي قاسمي عصر ،عصررسانه هست والا بدون رسانه پيام امام و انقلاب قابل صادر نبود رسانه چالشها و مشكلات روز و آينده را براي عبرت و مشكلگشايي بايد رسانه اي كند در دفاع از حقوق مردم سكوت، خود نيز خيانت است. حال سوال: چرا مسئولين دفاع از حقوق مالك كارخانه آرين سينا واقع در جاده دريا را كه بسيار آلاينده است را قانوني ميدانند بطوريكه پساب آن داخل تجن ريخته و تا شعاع 500 متر كليه ماهيان ميميرند زمينهاي اطراف غير قابل كشت شده و بوي بد آن براي اهالي غير قابل تحمل شده و... و مردم و جمعي از خانواده ايثارگران در دفاع از حقوق قانوني خود براي سلامتي فرزندان و طبيعت زيست اطراف با يك تجمع اعتراضي و مسالمت آميز جلوي كارخانه بايد مورد َضرب و شتم ماموران انتظامي قرار بگيرند و... وامصيبتا كه در پشت پرده چه معاملاتي كه نميشود و مردم دراين پازل بازيچه اي بيش نيستند كه بايد تاوان تباني برخي مسئولين و سكوت برخي ديگر را شاهد باشند. م.ر.ف
saeid 17 اسفند 1392
1-با تشکر ازحاج اقای قاسمی فرمایشات ایشان فصل الخطاب باشد
2- تا ما روحیه تهاجم معقول ,و مشروع به استانهای همسایه را نداشته باشیم ،آنها هرروز نقشه جدایی قسمتی از مازندران را ارائه می کنند .چرا نباید ما تا آنجایی از استان گلستان که به زبان مازندرانی صحبت می کنند و فرهنگ مازندرانی دارند و قبلا مازندرانی بودند را بگیریم .ما هم باید طرح ونقشه دهیم.
یک شهروند ساروی
پاسخ ها به این نظر
گلک گلستان 28 مهر 1393
اما زبان گلکیه اما فرهنگ گلکیه اما قوم گلکیه نا مازندرانی خوش و دروغ نئورین
اما زبان اما قوم اما فرهنگ مازندرانی نیئه، اگرم اما دل بخواهه خوش استان اسم یلمی خوش زبان سر مثلا گومبی زبان هیرکانی
زنده باد هیرکانیا
23 17 اسفند 1392
مردم حق دارند از اتفاقاتی که در استان میگذرد مطلع باشند وگرنه مسئولین هر کاری دلشان میخواهد میکنند همین اتفاقاتی که الان دارد می افتد وبه زوال ونابودی استان می انجامد بطور مثال استاندار که که با نادیده گرفتن سایر شهروندان مشغول انتصاب نزدیکان خود در سطح ادارات استان بوده و مسئولین استانهای همجوار به فکر جدا کردن بخشهایی از مازندران میباشند انگار کسی به فکر امورات این استان نیست درضمن وظیفه امامان جماعت بیان حقیقت وارائه راهکار ودفاع از حق مردم میباشد
نا شناس 18 اسفند 1392
کاش اقای قاسمی اختلاف در روستای پدری اتنی رو هم با وساطت حل میکرد
نا شناس 18 اسفند 1392
جناب قاسمي چرانبايد رسانه اي بشه كه آقازاده آقاي استاندار ازظرفيت پدرش سوءاستفاده كرده وباقرداد 25 ميلياردتوماني با صنايع چوب وكاغذ وگرفتن سهم فروش از ارژن كاغذ بدنبال حل مشكل مالي شركتش در فيروزكوه هست قطعا خيانت ايشان وروغني به اموال بيت المال ازجانب خدابي پاسخ نخواهد ماندوسكوت شماورسانه ها هم عدم اداي تكليف اطلاق مي گردد.ماازشما خيلي بيشتردربرخوردبا بيعدالتي وارتشا انتظارداريم
نا شناس 18 اسفند 1392
ز مسولان شهرستان ساری ومدیر عامل اسبق شهرک های صنعتی استان که موجبات تاسیس کارخانه ارین شیمی را درکنار رودخانه تجن فراهم نموده اند واقعا جای بسی شکایت وگله مردم روستاهای اطراف این کارخانه چه کردند که باید تاوان مهم الودگی های زیست محیطی انرا تحمل کنند؟مسولان عزیز محیط زیست سری به رودخانه تجن بزنند وببینند چه به روزگار ما اورده اند چه کسی مجوز زیست محیطی ررا به انها داده است الودگی هوا جای خود بوی تعفن جای خود ترافیک جاده فرح اباد با سوابق ارزنده گردشگری جای خود تغییر اکوسیستم منطقه جای خود ..خطر ازبین رفتن باغات ما جای خود و....چه کسی باید به داد ما برسد اقایان مسولان استان وشهرستان امام عزیز می فرمود مردم ولی نعمت ماهستند حالا مدیر کارخانه ارین شیمی شد ولی نعمت بعضی ازاقایان
amir 18 اسفند 1392
جناب آقای قاسمی عامل دو دستگی ساری شخص حضرتعالی هستی با تنش هایی که ایجاد کردی ساری رو به 20 سال قبل هدایت کردی خواهشن شما اظهار نظر نکن. یا علی
رضا 20 اسفند 1392
سلام به همه
هرچه مي کشيم از چند دستگي هاي استاني است يه خورده از اصفهانيها و ترکها ياد بگيريم خوبه. امل - بابل- ساري - شرقي - غربي اين نوع حرف زدن ها پدر مازندران را درآورده .
نا شناس 20 اسفند 1392
وقتی افرادی مثل دکتر مختاری مدیرکل دامپزشکی استان باشد و مهمترین عرصه توسعه با ندانم کاری و غرور و بی توجهی به ارباب رجوع و کارشکنی مواجه باشد نباید انتظاری از پیشرفت استان داشت ضمنا ایشان که خود باید ناظر بر حوزه دام و طیور باشد حرص و تمع بیش از حد اخیرا رئیس هیات مدیره شرکت زربال آمل هم شده یعنی هم ناظر و هم منظور ، نمیدانم در این کشور قحط الرجال شده که در جایگاهی که باید بر امور صنعت طیور و دام نظارت و بازدارنده در موارد لازم باشد عضو هیات مدیره و رئیس آن در شرکت تحت نظارتش میشود بنابراین چطور میتواند جلوی خلاف و اشکالات را بگیرد وقتی خود نمک گیر و حقوق بگیر آنجاست واقعا باید به حال این استان تاسف خورد این گونه افراد قانون گریز در مصادر امور هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.