.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شدید یک نماینده از روحانی و ظریف

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اظهارات وزیر امور خارجه انسان را به یاد اسفندیار رحیم مشایی می‌اندازد، گفت: بهتر بود آقای ظریف با آن ادبیات وزیر بازرگان می‌شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ نوبت عصر امروز چهارشنبه پارلمان، طی تذکری گفت:‌ من به فرمایشات رئیس جمهور مبنی براینکه منتقدان توافق‌نامه بی‌سواد هستند، انتقاد دارم.

وی اضافه کرد: عصبانیت رئیس جمهور از این است که استقبالی از توافق‌نامه ژنو از سوی هیچ قشری نشد؛ وی بارها گفته حقوق‌دانم و سرهنگ نیستم اما در نقش سرهنگ به اساتید دانشگاه دستور داد که از توافق‌نامه دفاع کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد با تأکید براینکه اعضای کمیسیون امنیت مجلس هنوز اطلاعات کافی درباره توافق ژنو ندارند، تصریح کرد: رئیس جمهور نباید انتظار داشته باشد فرهیختگان و مردم بدون اطلاع از چیزی دفاع کنند.

آقامحمدی افزود: آقای ظریف همواره در اظهارنظرهای خود با زبان انگلیسی سخن می‌گوید و از زبان فارسی استفاده نمی‌کند تا همگان بدانند دقیقاً چه موضوعی را مطرح می‌کند،‌آنگاه صحبت‌های وی که به انگلیسی بیان شده به آلمانی ترجمه می‌شود و در نهایت آقای ظریف می‌گوید اظهارات من تحریف شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همین زمینه گفت: اظهارات آقای ظریف درباره رژیم صهیونیستی آدم را یاد مشایی و سخن وی درباره دوستی با ملت اسرائیل می‌اندازد، بهتر بود آقای ظریف با این ادبیات وزیر دولت بازرگان می‌شد.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخشی از جلسه نوبت عصر امروز چهارشنبه پارلمان را برعهده داشت، گفت: ما که در اینجا نمی‌خواهیم نطق کنیم، صحبتی که شما مطرح کردید را آقای رسایی و بیرانوند هم بیان کردند ما که نمی‌خواهیم فضای سیاسی خلق کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه مسائل هسته‌ای از جمله موضوعاتی است که نظام درباره آن تصمیم می‌گیرد، اظهار داشت: تصور نکنید این مسائل در چارچوب مطلوبی ارزیابی نمی‌شود،‌در واقع مباحث مربوط به هسته‌ای در چارچوب‌های مشخصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

ابوترابی با بیان اینکه منافع ملی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه و حراست جدی همگان است، تصریح کرد: حقوق هسته‌ای ملت در عالی‌ترین سطح حراست می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساداتی 16 بهمن 1392
موافق فرمایشات آقامحمدی هستم.
علی 17 بهمن 1392
خوب راست میگه اگه کمی سواد داشتن ودرک درستی از وضعیت مملکت داشتن هیچ وقت اینگونه اظهار نظر نمیکردند.لطفا مدارک منتقدین را هم نظری بیفکنید ببینید چه طوری دکتر مهندس شدن .از قدیم گفتن حرف حق تلخ
نا شناس 16 بهمن 1392
شمال نیوز محترم !!!اگر برات بد نمیشه واگر به خاطر حرف حق در اتاقت تخته نمی شه باید بگم که نماینده خرم آباد اگر سواد دیپلماتیک داشت واگر از روابط بین الملل چیزی سرش می شد این اظهارت بی اساس را انجام نمی داد ووقت نمایندگان پر تلاش را که اصلا به خاطر مردم خواب به چشمانشان نمی آید را نمی گرفت . ازش بپرسید تو حوزه انتخابیه اش چه کار مفیدی انجام داده جز حقوق کلان و000000!!!!!!!!!!!!!ظریف ثابت کرد یک قهرمان است آن هم در عرصه دیپلماتیک تمام دنیا .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.