.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیگیری بحران برف در مازندران از زبان حسینی

شمال نیوز: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ از کمبود امکانات راه‌سازی و خدمات‌رسانی در غرب مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، سیدهادی حسینی در خصوص اقدامات نمایندگان شمال کشور در پیگیری موضوع بحران برف در غرب استان اظهار داشت: از ساعات اولیه نمایندگان با پیگیری از طریق شهرستان خواهان تشکیل کمیته بحران شهرستان و ستاد بحران استان شدند و از رییس جمهور و وزیر کشور و هلال احمر خواستار کمک بیشتر به مردم آن منطقه شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته نمایندگان شمال کشور در خصوص مشکلات غرب استان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواستار جدیت بیشتر شدند.

نماینده مردم قائمشهر گفت:مشکلاتی قطعی آب،برق، گاز و قطع ارتباط جاده ای خسارات جدی به باغات مرکبات،محصولات و انبارهای کشاورزان زده است.

حسینی از کمبود امکانات راه سازی و خدمات رسانی در منطقه خبر داد و و خواستار کمک بیشتر مسئولان کشوری شده است.

وی یادآور شد: 30 تن از نمایندگان شمال کشور طی نامه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی به مشکلات کشاورزان منطقه شدند.

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ اظهار داشت: همچنین لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیگیری مکرر نمایندگان مازندران از رییس جمهور خواستار اعزام وزیر کشور برای پیگیری امور شده است.

وی خبر داد: با پیگیری های لاریجانی و مجمع نمایندگان مازندران، مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور طی تماس تلفنی با وزیر کشور از ایشان خواست تا به این منطقه سفر کند.
همچنین دکتر لاریجانی به نمایندگان مازندران و کمیسیون های عمران و کشاورزی را مامور کرد برای بررسی مسائل استان به این منطقه سفر کنند.

حسینی، مشکل سوخت، برق و راه را از عمده ترین مسئله مردم دانست و از مسئولان خواست که نگران جان مردم باشند.

شایان ذکر است قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس، سید هادی حسینی و کمال علیپورنمایندگان مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد ، رحمت‌الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی ، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر ، امیر خجسته از کمیسیون داخلی و شوراها و سلطانی از کمیسیون انرژی از سوی مجلس از مردم و منطقه بازدید خواهند کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 بهمن 1392
خسته نباشندإإإإإإإإ
نا شناس 16 بهمن 1392
* کل باغات و مرکبات مازندران دچار سرمازدگی شد جا دارد مسئولان و نمایندگان با بر آورد خسارات در اسرع وقت نسبت به مطالبات مردم جدی وارد بشوند و در رفع بخشی از آن اقدام عملی نمایند؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.653 seconds.