.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با امضای 150 نماینده مجلس
تحقیق و تفحص از بنیاد علوی کلید خورد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص از بنیاد علوی با امضای 150 نماینده در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، شمس‌الله شریعت‌نژاد امشب در جلسه کارگروه کشاورزی این شهرستان گفت: 150 نماینده خواستار تحقیق و تفحص از بنیاد علوی شدند.

وی با اینکه مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت اراضی و املاک فاقد سند مالکیت متعلق به بنیاد مستضعفان (بنیاد علوی) در برخی از استان‌های کشور شد، افزود: براساس اسناد موجود سطح وسیعی از اراضی و املاک فاقد سند مالکیت مردم در 6 استان کشور از جمله فارس، اصفهان، گیلان و مازندران متعلق به این بنیاد است که مردم را در خرید و فروش املاک و ساخت‌وساز با مشکل مواجه کرده است.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: اکنون افرادی که بخشی از املاک آنها متعلق به بنیاد علوی باشد برای دریافت سند مالکیت باید بر اساس نرخ روز بابت هر متر مربع زمین مبالغی را به این بنیاد پرداخت کنند که این شرایط نارضایتی بیشتر مردم را به دنبال داشته است.

نماینده مردم عباس‌آباد، تنکابن و رامسر در مجلش شورای اسلامی اذعان داشت: مشکل این زمین‌ها به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باز می‌گردد و هم‌اکنون نیز این املاک براساس اسناد موجود به نام بنیاد علوی ثبت شد.

نماینده مردم شهرستان‌های عباس‌آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رفع این مشکل طرح تحقیق و تفحص از بنیاد علوی با امضای تعداد 150 نماینده در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: این موضوع در حقیقت با هدف تحقیق و تفحص از خرید و فروش‌های املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و عدم توجه این بنیاد به مردم ساکن و دارای ملک در اطراف این املاک مطرح شد.

شریعت‌نژاد در پایان اظهار داشت: تقاضای این تحقیق و تفحص به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد و پس از اعلام وصول در کمیسیون تخصصی مربوطه بررسی می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 آذر 1392
باسلام سپاس ازشما كه اين مسله رو مطرح كردي ساكن بهشهرم خدا رو شكر نماينده ما كه فقط 4سال يكبار شهار حل اين زمين ها رو ميده واقعا بي انصافيه كه واسعه سند 200مترزمين 30ميلون تومان بايد به بيناد پرداخت كني چرا معلوم نسيت بهترين زمين هاي مسكوني شهر بدون سند هستند ومردم از شدت بي رحمي وبي انصافي بنياد دست به ساخت وساز نمي زنند اخه كجاي دين وقران گفته كه واسعه ملك خودت بايد پول زور بدي
نا شناس 19 آذر 1392
8 ساله میرم بنیادمیام نتیجه نگرفتم زمینی که 100 سال اجدادی سکونت داریم میگه باید به نرخ روز بخرین جالب اینجاست قبل از اینکه بنیادی تشکیل بشه ما زمین داشتیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.447 seconds.