.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و .... سخنی هوشمندانه با مازندرانی های پایتخت پیرامون انتخاب و امتحانی سخت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و ....(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد.
شناسایی پیکر مطهر ۸ شهید مدافع حرم/ اسامی شهدا/ دو شهید از خطه شمال
اداره ایثارگران کل سپاه از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد. (ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» می‌گوید مقامات غربی خود را به خواب زده یا از سوی ایران جادو شده‌اند وگرنه می‌دانند که پشت‌صحنه حماس، ایران قرار دارد. امتناع آمریکا از درگیری با ایران روزنامه صهیونیستی را عصبانی کرد
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» می‌گوید مقامات غربی خود را به خواب زده یا از سوی ایران جادو شده‌اند وگرنه می‌دانند که پشت‌صحنه حماس، ایران قرار دارد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از عملیات زمینی در نوار غزه و قدرت‌نمایی کاروان ایران در رقابت‌های پاراآسیایی پرداخته‌اند.(ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی آخرین آمار تلفات این رژیم از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» را اعلام کردند. آخرین آمار تلفات «اسرائیل» در طوفان الاقصی
رسانه‌های صهیونیستی آخرین آمار تلفات این رژیم از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» را اعلام کردند.(ادامه)
پیکر‌های پنج شهید دفاع مقدس با تلاش گروه‌های تفحص شهدا در منطقه کردستان عراق کشف شدند. پیکر پنج شهید دفاع مقدس در کردستان عراق کشف شد
پیکر‌های پنج شهید دفاع مقدس با تلاش گروه‌های تفحص شهدا در منطقه کردستان عراق کشف شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۸ تیر
روزنامه‌های امروز به موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و احتمال تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا پرداخته‌اند.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است، بنده نیز بارها قاطعانه این مسأله را مطرح کرده و گفته‌ام که کار خلاف شرع است.
قالیباف: نمایندگان مجلس به عنوان قانونگذار حق دخالت در انتصابات دولتی را ندارند
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است، بنده نیز بارها قاطعانه این مسأله را مطرح کرده و گفته‌ام که کار خلاف شرع است. (ادامه)
رادیو فردا وابسته به سازمان سیا تصریح کرد اقدام تلافی‌جویانه ایران به زیرساخت‌های آلبانی در واکنش به اقدامات ضدایرانی سازمان مجاهدین (منافقین)، دولت آلبانی را به برخورد با اعضای این سازمان واداشت. تهدید جدی ایران؛ علت برخورد دولت آلبانی با منافقین
رادیو فردا وابسته به سازمان سیا تصریح کرد اقدام تلافی‌جویانه ایران به زیرساخت‌های آلبانی در واکنش به اقدامات ضدایرانی سازمان مجاهدین (منافقین)، دولت آلبانی را به برخورد با اعضای این سازمان واداشت.(ادامه)
محمدمبرا الزامات توسعه مازندران؛ منابع، قوانین یا نگرش ؟(يادداشت)
محمدمبرا(ادامه)
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند. کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
پیکرهای مطهر ۶۹ شهید دوران دفاع مقدس، سه شنبه ۲۳ اسفند از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی می‌شوند. ۶۹ شهید تازه تفحص شده از شلمچه وارد کشور می‌شوند
پیکرهای مطهر ۶۹ شهید دوران دفاع مقدس، سه شنبه ۲۳ اسفند از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد. کشف اسناد محرمانه جدید در خانه شخصی بایدن
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد. عطر ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد.(ادامه)
ورود پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام به مازندران
پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام دفاع مقدس عصر دیروز با استقبال مردم شهرستان بابل وارد مازندران شد.(ادامه)
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین اعلام کرد: در تفحص‌های اخیر ستاد، به همراه پیکر یکی از شهدای گمنام یک پیراهن ورزشی باشگاه استقلال پیدا شد. دو ماه پس از کشف این پیراهن هم پیراهنی از باشگاه پرسپولیس نیز در کنار پیکر شهید گمنام دیگری یافت شد. کشف پیکر دو‌ شهید استقلالی و پرسپولیسی
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین اعلام کرد: در تفحص‌های اخیر ستاد، به همراه پیکر یکی از شهدای گمنام یک پیراهن ورزشی باشگاه استقلال پیدا شد. دو ماه پس از کشف این پیراهن هم پیراهنی از باشگاه پرسپولیس نیز در کنار پیکر شهید گمنام دیگری یافت شد. (ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

جزییات برنامه میزبانی مازندران از ۱۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد. (ادامه)
پیکر مطهر ۱۱۱ شهید تازه تفحص‌شده دفاع مقدس وارد کشور شد
پیکر مطهر ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با شناور از طریق اروند وارد آبادان شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان درباره وضعیت بهداشت در کشور قانع نشدند. سوال از وزیر بهداشت توسط فتح الله توسلی مطرح شده بود. او گفته بود: وزارت بهداشت در حوزه دارو غافلگیر شد و برنامه ریزی دقیقی برای تأمین دارو نداشت، این در حالی است که از اردیبهشت ۱۴۰۱ هشدار داده شد که کارگروه سیاست گذاری و تخصیص ارز ترجیحی به وظایف خود عمل نکرده و تعامل لازم بین سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی نیست، اما وزارت بهداشت به این هشدار توجه نکرد. وزیر بهداشت از مجلس کارت زرد گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان درباره وضعیت بهداشت در کشور قانع نشدند. سوال از وزیر بهداشت توسط فتح الله توسلی مطرح شده بود. او گفته بود: وزارت بهداشت در حوزه دارو غافلگیر شد و برنامه ریزی دقیقی برای تأمین دارو نداشت، این در حالی است که از اردیبهشت ۱۴۰۱ هشدار داده شد که کارگروه سیاست گذاری و تخصیص ارز ترجیحی به وظایف خود عمل نکرده و تعامل لازم بین سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی نیست، اما وزارت بهداشت به این هشدار توجه نکرد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم. با صدای بلند اعلام می‌کنم که قطعا با همه افراد منتقد و معترض صحبت می‌کنم / من سخنان افراد را نمی‌شنوم که احیانا برای من تصمیم‌سازی کنند؛ گوش می‌دهم که اگر حرف منطقی و درستی دارند، آن را شنیده باشم و به آن عمل کنم / همه مسئولان نظام در قِبال دین ....(خبر)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم.(ادامه)
شناسایی پیکر شهید میرزایی/ پایان چشم‌انتظاری ۳۸ ساله مادر شهید
فرمانده سپاه کربلا در دیدار با خانواده معظم شهید رمضانعلی میرزایی با اعلام خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام از سال‌ها صبر و مجاهدت مادر گرانقدر و خانواده معززش قدردانی کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.