.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر سنگ مزارم بنویسید؛ امدادگر بودم و امداگر خواهم ماند

شمال نیوز: مرحوم ˈ بیژن دفتری ˈ که به عنوان پدر امداد و نجات ایران شهرت یافت در واپسین ساعات حیاتش وصیت کرد تا بر سنگ مزارش این عبارت را بنویسند که ˈامدادگر بودم و امدادگر خواهم ماندˈ.

 هرمز دفتری ˈ روز شنبه در مراسم تشییع پیکر برادرش در قائمشهر با اعلام این مطلب به حاضران، گفت: عشق و علاقه مرحوم بیژن دفتری به امدادگری تا بدان حد بود که زندگیش را وقف این کار کرد.

وی افزود: مرحوم دفتری در راه انجام وظیفه امدادگری آنچنان با شوق و علاقه بود که هیچگاه خستگی در او راه نداشت.

او با برشمردن ویژگی های شخصیتی برادرش ، مرحوم دفتری را فردی علاقه مند به حرفه اش معرفی کرد و گفت: مرحوم بیژن دفتری بیش از چهار دهه برای کار امداد و نجات کشور تلاش کرد و عنوان پدر امداد و نجات ایران شایسته او است.

مرحوم بیژن دفتری که استاد و فرمانده امداد کشور بود، از دوم آذر ماه امسال به دلیل بیماری در بیمارستان سینای تهران بستری شد و چهارشنبه شب ، سیزدهم آذر ، بعد از سال ها مبارزه با بیماری سخت در سن 66 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مرحوم دفتری به دلیل برخورداری از تجربه حضور، مدیریت و امدادگری در بیشتر حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل در سه دهه گذشته در ایران و جهان، در مجامع بین المللی مرتبط مانند صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر از او به عنوان ˈ چهره ماندگار ˈ و ˈ پدر امداد و نجات هلال احمر ایران ˈ نام می برند.

پیکر مرحوم دفتر پس از برگزاری آیین ویژه تشییع در شهر قائمشهر، برای تدفین به زادگاهش روستای ˈ بشل ˈ در شهرستان سوادکوه شمالی انتقال یافت. /250ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سهراب غضنفری 15 آذر 1392
عرض تسلیت خدمت خاندان بزرگ دفتری بخصوص خدمت برادر بزرگوار حاج هرمز دفتری
نا شناس 17 آذر 1392
آدم عجيبي بود هرگز در راه خدمت خسته نمي شد.خدا رحمتش كند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.832 seconds.