.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشکسوت هنر مازندران به دیار باقی شتافت
شمال نیوز: پیشکسوت تئاتر مازندران که در اثر سانحه تصادف در بیمارستان امام ساری بستری بود پیش‌ازظهر امروز دارفانی را واع گفت.
پیشکسوت هنر مازندران به دیار باقی شتافت

به گزارش شمال نیوز، حسین کلامي پیشکسوت تئاتر مازندران که دارای سابقه بسیار طولانی در عرصه هنر را دارد و درمان های صورت گرفته بر روی این هنرمند پیشکسوت 61 ساله، اثرگذار نبود و سرانجام پیش‌ازظهر امروز در بیمارستان امام(ره) ساری دارفانی را واع گفت.

مرحوم کلامي هفته گذشته در حالی که در حاشیه یکی از خیابان های ساری منتظر تاکسی بود، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو با وی، دچار مرگ مغزی شد.

وی با بسیاری از گروه های تئاتر مشهور کشور همکاری کرد و سال ها نیز به عنوان کارشناس هنری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فعالیت داشت.

مرحوم کلامي برادر پاسدار شهیدان نجف علی کلامی فرمانده گردان 9 قدر سپاه و پاسدار شهید علی اکبر کلامی بوده که در سال های 61 و 59 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند بوده است.

مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند ارزشمند، صبح فردا جمعه ۸ آذر در ساری برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

gg 7 آذر 1392
دوست گرانقدر آقا محسن گرجی درگذشت دایی جنابعالی به شما و خانواده محترم تسلیت گفته آرزوی بقای عمربازماندگان آن مرحوم باشدومارا در غمتان شریک بدانید تاکسیرانی ساری
نا شناس 7 آذر 1392
خدا رحمتش کنه.صلوات برای شادی روحش لطفا.
نا شناس 7 آذر 1392
روحش شاد . يادش بخير سحري هاي ماه مبارك رمضان دهه 60 درراديو ومناجاتهاي دلنشين حاج حسين كلاني كه چه بسيار دلنشين بود .رستمي از ساري
نا شناس 7 آذر 1392
واقعا متاسف شدم
صادقعلی رنجبر 8 آذر 1392
بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
بنده هم این واقعه تلخ را به جامعه هنری، خانواده کلامی و همه بازماندگان و دوستان تسلیت عرض می کنم و یاد شهیدان کلامی و نیز مرحوم حسن کلامی و پدر بسیجی و مادر بسیجی ایشان را گرامی می دارم.
ایشان از دوستان قدیمی ام بوده و مشوق اصلی ام برای ورود به صدا و سیما در سال 58 بوده و خاطرات زیادی از سالهای همکاری با ایشان دارم که بسیار هم فشرده و پرفعالیت همکاری می کردیم.
صدای فوق العاده جذاب ایشان و بالاتر از آن یعنی توانایی فکری و سخنوری ایشان در برنامه های زنده که بدون پی اس با مردم حرف می زد، نام او را با مسما کرده بود و حضور ذهن او و نیز حاضرجوابی او برایم همیشه خاطره است. شوخ طبعی و داشتن طبعی لطیف و روان بیادماندنی ترین ویژگی های مرحوم حسین کلامی است.
این اواخر هرگاه همدیگر را می دیدیم و یاد گذشته می کردیم، ایشان که مریض هم بود، اشک عاطفی می ریخت و خیلی دلتنگ بود.
یادش گرامی باد.صادقعلی رنجبر
رضا بسطامی 8 آذر 1392
تسلیت مارا هم پذیرا باشید مارا هم در غم خود شریک بدانید. رضا بسطامی. کارگردان .
عمو نیما 8 آذر 1392
روحش شاد و یادش گرامی
عمو نیما
سید 8 آذر 1392
خدایش بیامرزد.
آشنا 8 آذر 1392
تئاتر مازندران بسیار مرهون تلاش و کوشش استاد مرحوم حسین کلامی و سایر دوستان ایشان ، می باشد . از خداوند رحمان رحمت و مغفرت برای شادی روح این هنرمند تازه سفر کرده و صبر و شکیبایی ، برای خانواده محترمشان ؛ مسالت می نمایم .
دایی م و ح 9 آذر 1392
کلام تئاتر مازندران خاموش شد ! روان او شاد باد !
دایی منصور 9 آذر 1392
تشنگی در جانمان خشکید از داغ عطش / چشمه ی آب فرات و زمزم جوشان کجاست ؟ (بیتی از زنده یاد حسین کلامی ) روحش قرین عشق اش : حسین (ع) . دایی منصور.
علي 9 آذر 1392
خدا رحمتش كند
صادق ولیاندوست 9 آذر 1392
برادر عزیز : آقا محسن گرجی ما را در این غم بزرگ شریک بدانید

دوستدار شما دبیر صادق ولیاندوست از قائم شهر
نایب الله 9 آذر 1392
دهه شصت را کسی از یاد نمی برد صدای دلنشین او همیشه سوار بر موج رادیو بود صدای گرم او در دوران دفاع مقدس بی همتا بود یادش گرامی - نایب الله اصغری
بسیجی گمنام 9 آذر 1392

تا هست به هستی بکشندش به جفا تا مرد به عزت ببرندش سر دست
اولاد ایشان بیکارن در منزل یکی از فرزندانش از ناراحتی در سن 20 سالگی از ناراحتی بیکاری سکته کرد ومرد .کسی به سراغشان نیامد حالا خاک صحنه خورده و صدا مخملی شده و تازه فهمیده اید ایشان برادر دو شهید بزرگوارند وپدرشان در 8سال دفاع مقدس حضور مستمر داشته .جای بسی تامل است
رجبي برنتي 9 آذر 1392
خدا بيامرزد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.55 seconds.