.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد
حجت الاسلام پناهیان در برنامه تلویزیونی ماه من درباره دیدار با شیخ انصاریان توضیح داد. (ادامه)
تیپ و چهره واقعی «باباپنجعلی» سریال پایتخت در ۷۱ سالگی / عکس
علیرضا خمسه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که از سال ۹۰ نقش «باباپنجعلی» را در سریال پایتخت برعهده گرفت، اکنون ۷۱ ساله است و در ادامه تصاویری از تیپ و چهره اش در این روزها را می بینید.(ادامه)
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. مرجانه گلچین از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شاعران تاکید کردند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند / هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود ....(خبر)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.(ادامه)
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد. افتتاح بازارچه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب استان
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از افتتاح نمایشگاه‌های صنایع‌ دستی در شرق و غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
ایرنا: نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است. نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان(خبر)
ایرنا: نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است.(ادامه)
تصاویر: نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان
نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند. نکونام به بیمارستان رفت !
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند.(ادامه)
محمد توکل رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی دار فانی را وداع گفت. رئیس اسبق فدراسیون کشتی درگذشت
محمد توکل رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت. پرویز ربیعی دوبلور پدر پسر شجاع درگذشت
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)
ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون در ٨۴ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. ناصر طهماسب، صدای ماندگار دوبله ایران درگذشت
ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون در ٨۴ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
واکنش جمشید هاشم پور به خبر فوت خود +عکس
جمشید هاشم‌پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به شایعه فوت خود واکنش نشان داد.(ادامه)
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خبر درگذشت جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر کشورمان را تکذیب کرد. خبر درگذشت جمشید هاشم‌پور صحت ندارد
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خبر درگذشت جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر کشورمان را تکذیب کرد.(ادامه)
جمشید هاشم‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده است. در گذشت جمشید هاشم‌پور تکذیب شد
جمشید هاشم‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده است.(ادامه)
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت. علی نظمی درگذشت
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
علاقه مشترک پهلوی و اسراییل به بیمارستان اطفال
(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد. حمله به گل‌محمدی؛ امپراطور ترسو، قهر نکن، جواب بده!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
رضا معینی- گوینده و مجری پیشکسوت پس از دو سال بیماری امروز- دهم آذرماه درگذشت. رضا معینی گوینده ومجری قدیمی درگذشت
رضا معینی- گوینده و مجری پیشکسوت پس از دو سال بیماری امروز- دهم آذرماه درگذشت.(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. رونالدو نام پرسپولیس را جهانی کرد/ شیطنت عربستانی‌ها به ضررشان شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.(ادامه)
تشییع پیکر «پروانه معصومی» در گیلان
مراسم تشییع پیکر پروانه معصومی هنرمند گیلانی در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت با حضور جمعی از هنرمندان گیلانی در حال برگزاری است.(ادامه)
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود. قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ به خاطر انقلاب، شهدا و رهبرم در انتخابات شرکت می‌کنم
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۷ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان نیروی دریایی ارتش و راهکار دولت برای مقابله با آلودگی هوا پرداخته‌اند.(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی صهیونسیت‌ها و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی فلسطینیان سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان مقاومت موشک‌های نقطه‌زن به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند / زمانی مردم فلسطین سنگ داشتند ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک‌های نقطه‌زن شلیک می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» چاپ لندن مبنی بر مصاحبه با یکی از فرماندهان نظامی پیشکسوت مقاومت اسلامی لبنان را تکذیب و ادعاهای مطرح شده در مطلب منتشره توسط این روزنامه را «کاملا بی‌اساس» دانست. حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» را تکذیب کرد
حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» چاپ لندن مبنی بر مصاحبه با یکی از فرماندهان نظامی پیشکسوت مقاومت اسلامی لبنان را تکذیب و ادعاهای مطرح شده در مطلب منتشره توسط این روزنامه را «کاملا بی‌اساس» دانست.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.