.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرداندن اراذل در ساری با حکم قضایی بود

شمال نیوز: جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری 6 تن از اراذل و اوباش در شهرستان ساری و گرداندن این افراد در سطح شهر با حکم قضایی خبر داد.

 روح‌الامین قاسمی امروز در گفت‌و گو با فارس گفت: در راستای مطالبات به حق مردم از پلیس و تدابیر فرماندهی ناجا با هدف مقابله بی‌امان با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، سارقان و بزهکاران نخستین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح که به مدت دو روز به مرحله اجرا درآمد، بیش از 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: در این ارتباط 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و 208 متهم به مواد مخدر شناسائی و دستگیر شدند.

قاسمی همچنین از شناسایی و دستگیری 55 متهم به سرقت از سارقان حرفه‌ای از جمله سارقان منزل، داخل خودرو و موتور سیکلت در این طرح خبر داد و افزود: از سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: تحقیقات پلیسی و تشکیل پرونده برای متهمان و شناسایی مالباخت‌گان در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری شش تن از اراذل و اوباش در شهرستان ساری و گرداندن این افراد در سطح شهر با حکم قضایی افزود: این افراد به اتهام شرارت، ایجاد رعب و وحشت، نزاع و درگیری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم شناسایی و در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

قاسمی با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی عنوان داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا ریشه‌کنی کامل، ناهنجاری‌ها و مواد مخدر ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم استان با پلیس از آنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امنیتی و انتظامی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام کنند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : اراذل و اوباش
نظرات خوانندگان :

محمدي 16 شهريور 1392
باسلام تا موقعي كه ترك محله ساري جمع نشود شاهد اينگونه ناهنجاريها در سطح استان خواهيم بود جناب عبوري ونمايندگان ساري فكري براي جمع آوري اين محله فاسد بكنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.