.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التیماتوم فرمانده انتظامی مازندران به اراذل و اوباش
شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برخورد با اراذل و اوباش در شهرها گفت: نیروی انتظامی با تخلفات برخورد کرده و با اراذل و خلافکاران هیچ تعارف ندارد.

به گزارش شمال نیوز، مسعود جعفری‌نسب در همایش ماهانه شهرداران و جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران اظهار داشت: اگر کار مردم به خودشان واگذار شود بار سنگینی از دوش دولت برداشته می‌شود.

وی بیان داشت: مردم با رضایت‌مندی بالاتر می‌توانند کار خودشان را انجام دهند و نمونه بارز آن را در دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم که در راه دفاع از اسلام، ناموس و وطن جان‌های خود را بر کف گرفتند.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید در شهرهای مازندران جدی گرفته شود، اذعان داشت: بسیاری از کارها نیاز به پول ندارد بلکه نیاز به مدیریت صحیح دارد.

این مسئول با تاکید اینکه بر اساس روایات و احادیث متعدد همه ما نسبت به یکدیگر مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: زباله نیز یکی از مشکلات مازندران است که نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها و مردم دارد.

فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: در بحث امنیت نیز می‌توان با مدیریت شهری وارد شد.

وی با اعلام اینکه شوراهای اسلامی شهر باید از شورای شهرداری خارج شود، ادامه داد: با این روند نمی‌توان به خواسته‌های مردم پرداخت.

این مسئول بودجه‌نویسی برای ترافیک شهرها را بسیار مهم دانست و گفت: با وجود گردشگران و مسافران زیاد بحث امنیت و وضعیت انتظامی در شهرهای مازندران بسیار اهمیت دارد که مسئولان باید در این زمینه نیز تلاش‌های لازم را به خرج دهند.

به گزارش فارس، جعفری‌نسب با اشاره به برخورد با اراذل و اوباش در شهرها گفت: به شدت نیروی انتظامی با تخلفات برخورد می‌کند همچنین در برخورد با اراذل، اوباش و خلافکاران با هیچ کسی تعارف نداریم و با هر گونه ایجاد ناامنی در جامعه برخورد می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : اراذل و اوباش
نظرات خوانندگان :

231 14 اسفند 1392
سردار بهتره بجای برخورد اشتغال ایجاد کنیم این جوانها از خارج نیامدند در مدارس داخل کشور تحصیل کرده اند پای منابر مساجد وتکایا بزرگ شده اند به فرموده پیامبر گرامی اگر فقر از دری وارد شود دین وایمان از پنجره خارج میشود کمی خود راجای این جوانهای بیکار قرار دهید ومنصفانه قضاوت کنید
علوی 15 اسفند 1392
خسته نباشی سردار عزیز.از زحمات بی دریغ و شبانه روزی جنابعالی و همکاران شما که در حفظ و امنیت شهر فعالیت می نمایید تشکر و قدردانی مینماییم.
نا شناس 19 اسفند 1392
دوست عزیز اگه این جوانان پای منبر و روضه بزرگ شدن پس چرا جزو ارازل و اوباش به حساب میان اندکی فکر کن اون کله رو کار بنداز حق این جماعت اعدام است
نا شناس 1 خرداد 1393
موافقم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.648 seconds.