.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییرنام محله عباس آبادنكا به شهرك مهرگان

شمال نیوز: فرماندار نكا گفت: نام محله عباس آباد اين شهر در پي پاكسازي آن از وجود اراذل و اوباش ، قاچاقچيان و افراد معتاد و خلافكار به شهرك مهرگان تغيير يافت.

علي رجبي روز شنبه در حاشيه بازديد از اين محله در گفت و گو با ايرنا افزود: ساخت پارك، مدرسه، مركز بهداشتي و امكانات مورد نياز ديگر در اين شهرك در دست اقدام است و در اين رابطه مردم بايد با ما همكاري كنند.
وي گفت: براي ايجاد بوستان عمومي در شهرك مهرگان يكهزار متر زمين در اختيار شهرداري قرار داده شده كه قرار است ظرف ۴۵ روز آينده تكميل و به بهره برداري برسد.
او افزود: پيشگيري، درمان و مقابله از جمله مواردي است كه در شهرك مهرگان دنبال مي شود تا نگاه جرم خيز بودن اين منطقه از بين برود.
رجبي گفت: حدود ۱۰ ميليارد ريال براي امور فرهنگي، بهداشتي، ورزشي و غيره در اين شهرك اختصاص يافته است كه با برنامه ريزي براي ساخت خانه عالم، بوستان، مركز بهداشت و فراهم كردن ديگر امكانات هزينه مي شود.
وي افزود: ايجاد شرايط مناسب در شهرك مهرگان نيازمند عزم عمومي ساكنان اين شهرك است و استقرار امكانات بهداشتي، فرهنگي ، رفاهي و غيره نيز زمينه سازي براي اين وضعيت است.
محله عباس آباد نكا اول مهر امسال با حضور بيش از دو هزار مامور انتظامي از سراسر استان مازندران و با حضور مقام هاي سياسي، امنيتي و انتظامي استان پاكسازي شد.
دستگيري حدود يكصد نفر اراذل و اوباش،قاچاقچي ، معتاد تابلو و خلافكار به همراه تخريب چند منزل فاقد صاحب يا بلاتكليف كه كارهاي خلاف در آنجا انجا مي شد، از دستاوردهاي اين پاكسازي بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : اراذل و اوباش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.