.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز خبرنگار و پیام مجمع نمایندگان مازندران

شمال نیوز: مجمع نمایندگان استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کردند. متن این پیام بشرح ذیل است:

زدودن زنگارها از واقعیات و انعکاس حقایق مهمترین وظیفه ای است که خبرنگاران در دنیاي متلاطم امروز بر عهده دارند و بسیارند کسانی که صادقانه و شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده و تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نموده اند.

تهيه اخبار موثق و اميد بخش در زمينه هاي مختلف يكي از نيازهاي اساسي جامعه بشري است كه خبرنگاران در يك فضاي بي طرف و در مسير نيل به واقعيت، همپاي حوادث لحظه به لحظه گام بر مي دارند و به صورت جامع و رسا به انعكاس وقايع مي پردازند.

17 مرداد ماه يادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رساني شهيد «محمود صارمي» مي باشد، شهيد گرانقدري كه به معناي واقعي مصداق آيه «ن وَ القَلَم وَ مَا يَسطرون» بود و فراغش بهانه اي شد براي گراميداشت «روز خبرنگار» روزي از جنس حرمت و عشق به قلم.

همانگونه كه همگان مي دانيم خبرنگاران به عنوان حلقه هاي اتصال رسانه با مخـاطبان از جايگاه و شأن والايي برخوردارند و در واقع اين خبرنگاران شجاع ، آگاه و متعهد هستند كه به رسانه هويت و غنا مي بخشند و به ارزش آن مي افزايند.

بي گمان رسانه ها نيز به عنوان يك ابزار اطلاع رساني و فرهنگ سازي رسالتي بس مهم و خطير در توسعه و پيشرفت كشورها بر عهده دارند و در برهه ها و مقاطع مختلف در كنار مردم و دولت مداران به عنوان حاملان پيام و مرسلان خبر به تحليل واقع بنيانه اي از وقايع مي پردازند و اطلاع رساني شفاف را سرلوحه كار خود قرار مي دهند.

خبرنگار چشم بینا و صدای شادابی یک جامعه است. خبرنگار واقعيت يك رويداد را گام به گام منعکس می کند تا شرایط قضاوت برای افکار عمومی را فراهم سازد. سرشت خبرنگار مبتني بر بي طرفي است و يک خبرنگار موفق هميشه در انعكاس رخدادها بي طرفانه عمل مي كند . علاوه بر اين، يک خبرنگار بايد همواره دركسب اعتماد و اعتمادسازي بين خود، منابع خبري و مردم تلاش کند.

در این راستا مجمع نمایندگان استان مازندران ضمن تبریک عید سعید فطر عید شکفتن جوانه های ایمان و بندگی و روز خبرنگار به خبرنگاران فعال مازندرانی اعلام می دارد همواره حامی خبرنگاران صدوق و زحمتکش بوده و درهای مجمع به روی تمامی اصحاب رسانه باز می باشد. مجمع نمایندگان استان مازندران پذیرای نظرات و اندیشه های تمامی صاحبنظران بوده و در این راه از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه برای رساندن پیام اندیشه های تمامی مازندرانی ها به مجمع نمایندگان استقبال می کند.

در پایان یادآور می شود از آنجا که در هفته پیش رو اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران درگیر بررسی برنامه ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت آقای دکتر روحانی هستند، در حوزه های انتخابیه حضور نداشته و انشاالله دیدار حضوری با رسانه ها را در فرصت مناسب برنامه ریزی خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منصف 16 مرداد 1392
از توجه شایسته مجمع نمایندگان به خبرنگاران سپاسگزارم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.