.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۲


مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۲ از روز دوشنبه، ۲۱ مرداد آغاز می شود و تا ۲۳ مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو» حسین توکلی گفت: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392 تعداد 281 هزار و 515 نفر ثبت نام کردند که 118 هزار و 69 نفر آنها (حدود 42 درصد) زن و 163 هزار و 446 نفر (حدود 58 درصد) مرد هستند.


وی از انتشار اطلاعیه مربوط به تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان و محل رفع نقص کارت آزمون کاردانی به کارشناسی از امروز، 13 مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش خبر داد و گفت: این اطلاعیه در نشریه پیک سنجش فردا، 14 مردادماه و 21 مردادماه نیز منتشر خواهد شد.


توکلی خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی از روز دوشنبه، 21 مردادماه 92 تا چهارشنبه، 23 مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.


وی ادامه داد: تمام داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون می توانند در مهلت تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مندرج در کارت اعتباری ثبت نام و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه، یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون تهیه کنند.


سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392 در هفت گروه آموزشی و 74 کدرشته امتحانی در صبح و بعدازظهر روز 24 مردادماه در 143 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.


به گفته وی آزمون داوطلبان 20 کدرشته امتحانی از 74 کدرشته امتحانی شامل 18 کدرشته فنی و مهندسی و دو کدرشته امتحانی علوم پایه در نوبت صبح و آزمون 54 کدرشته امتحانی دیگر شامل 18 کدرشته امتحانی علوم انسانی، هفت کدرشته امتحانی هنر، 15 کدرشته امتحانی کشاورزی، 12 کدرشته امتحانی گروه علوم پزشکی و دو کدرشته امتحانی دامپزشکی، بعدازظهر روز پنج شنبه، 24 مردادماه برگزار می شود.


توکلی تاکید کرد: به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه، اصل شناسنامه عکسدار و یا کارت ملی برای حضور در جلسه آزمون الزامی است.


وی افزود: درهای حوزه های امتحانی برای جلسه نوبت صبح از ساعت هفت صبح و برای جلسه نوبت بعدازظهر از ساعت 14 و سی دقیقه بسته خواهد شد و شروع فرآیند آزمون نیز نیم ساعت بعداز بسته شدن درهای حوزه های امتحانی خواهد بود.
 

توکلی به داوطلبان توصیه کرد علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاک کن، مدادتراش، یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشند و از آوردن هرگونه وسایل اضافی نظیر کیف دستی، جزوه، تلفن همراه، ماشین حساب (به جز ماشین حساب های مندرج در بند 5 اطلاعیه توزیع کارت) به جلسه امتحان خودداری کنند.


مشاورعالی سازمان سنجش تصریح کرد که داوطلبان درصورت بی توجهی به ضوابط حضور در جلسه آزمون و به همراه داشتن وسایل اضافی در جلسه، به عنوان متقلب و متخلف شناخته می شوند و مطابق ضوابط قانون رسیدگی به تخلفات آزمون های سراسری با آنها رفتار خواهد شد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسعود 21 مرداد 1392
پس کو این کارتشون امروز 21شدولی ماهنوز کارت ندیدیم!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.