.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود. بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد. سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد. آمار ارائه شده خلاف واقع است / عرصه پاکتراشی شده، ۱.۲ هکتار است که اصولا استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت را ندارد / آنچه انجام شده، قطع ۳۰ اصله درخت جوان برای ایجاد پارکینگ بوده(خبر)
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به خبر‌های منتشرشده مبنی بر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات شهرستان نور استان مازندران واکنش نشان داد. این سازمان ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام انجام شده اعلام کرد: پاکتراشی حریم خطوط فشار قوی برق در عرصه‌های جنگلی ضروری است، اما آنچه که توسط شرکت سرمایه‌گذار جهت ایجاد پارکینگ صورت پذیرفت، به دلیل قطع ۳۰ اصله درخت جوان و جابه‌جایی خاک از موارد تخلف است. این سازمان همچنین اعلام کرد: عرصه پاکتراشی شده حدود ۱.۲ هکتار وسعت دارد و اصولا این مساحت، استعداد استقرار ۴ هزار اصله درخت که در فضای مجازی ذکر شده است را ندارد.(ادامه)
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: امسال خودرو‌های داخلی تولید فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند. کدام خودرو‌ها مشمول معاینه فنی هستند؟
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: امسال خودرو‌های داخلی تولید فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.(ادامه)
برخی اقلام با ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌ها روبرو هستند. از فندک تا یخ؛ فهرست مواد ممنوعه در ورزشگاه
برخی اقلام با ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌ها روبرو هستند.(ادامه)
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ واریز می‌شود. سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱، امسال واریز می‌شود
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ واریز می‌شود.(ادامه)
یک افسر نیروی هوایی آمریکا عکسی محرمانه را در اختیار یک گروه افراطی راست قرار داده است. اطلاعات محرمانه آمریکا به دست یک گروه افراطی افتاد
یک افسر نیروی هوایی آمریکا عکسی محرمانه را در اختیار یک گروه افراطی راست قرار داده است.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با توجه به رکوردشکنی مصرف بنزین و روند صعودی تقاضا برای آن، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافت. تعداد کارت آزاد جایگاه‌های سوخت 2 برابر شد
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با توجه به رکوردشکنی مصرف بنزین و روند صعودی تقاضا برای آن، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافت.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری خبر داد. دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۸ معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است. دعواهای شرکت‌های آب منطقه‌ای برای کسب مالکیت رودخانه‌ها فاقد وجاهت قانونی است
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
صنعت طیور گلستان که تامین کننده ۱۰ درصد مرغ کشور به ویژه استان تهران است، این روزها با چالش های مختلفی مواجه بوده و حتی برخی معضلات جدید اخیرا گریبان این صنعت در استان را گرفته است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : داوود منظور می‌گوید: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده است. ما امیدواریم در مذاکرات میان تشکل‌های کارگری و دولت بر همین مبنا به یک نرخ معقول افزایش دستمزد برسیم تا موضوع تورم انتظاری از کنترل خارج نشود. به خاطر تورم انتظاری در افزایش حقوق کارگران و کارمندان محدودیت داریم!
شمال نیوز : داوود منظور می‌گوید: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده است. ما امیدواریم در مذاکرات میان تشکل‌های کارگری و دولت بر همین مبنا به یک نرخ معقول افزایش دستمزد برسیم تا موضوع تورم انتظاری از کنترل خارج نشود.(ادامه)
ماهواره تحقیقاتی سنجشی پارس ۱، ساعت ۹:۱۳ دقیقه به وقت ایران پرتاب شد. ماهواره پارس ۱ با موفقیت پرتاب شد
ماهواره تحقیقاتی سنجشی پارس ۱، ساعت ۹:۱۳ دقیقه به وقت ایران پرتاب شد.(ادامه)
بهانه فروش خودروسازی سایپا عید نیمه شعبان بوده و نارنجی‌های جاده مخصوص این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت در دستور کار دارند. فروش ۹ خودرو داخلی به قیمت کارخانه (ویژه اسفند)
بهانه فروش خودروسازی سایپا عید نیمه شعبان بوده و نارنجی‌های جاده مخصوص این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت در دستور کار دارند.(ادامه)
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، جزئیات جدیدی از پرونده چای دبش را مطرح کرد. دبش چای فاسد را رنگ کرد و به مردم فروخت!
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، جزئیات جدیدی از پرونده چای دبش را مطرح کرد.(ادامه)
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، با اعلام اینکه در حال حاضر شکاف قیمتی کارخانه تا بازار لاستیک‌ها تا حدودی برطرف شده است، افزود: فقط در سایز ۱۳ و ۱۴ هنوز نیاز کامل بازار تأمین نشده که قرار است این موضوع با افزایش تولید برطرف شود. خرید لاستیک دولتی با سند و کارت خودرو انجام می‌شود
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، با اعلام اینکه در حال حاضر شکاف قیمتی کارخانه تا بازار لاستیک‌ها تا حدودی برطرف شده است، افزود: فقط در سایز ۱۳ و ۱۴ هنوز نیاز کامل بازار تأمین نشده که قرار است این موضوع با افزایش تولید برطرف شود.(ادامه)
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت به افزایش کارت‌های آزاد در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: به تناسب جایگاه‌ها و میزان عرضه بنزین، تعداد کارت‌های آزاد حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد، افزایش می‌یابد. خبر مهم درباره سهمیه بنزین نوروز
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت به افزایش کارت‌های آزاد در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: به تناسب جایگاه‌ها و میزان عرضه بنزین، تعداد کارت‌های آزاد حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد، افزایش می‌یابد.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دیرینه بشر تأمین رفاه و رفع فقر بوده است. راهکار‌های فقرزدایی در نهج‌البلاغه
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دیرینه بشر تأمین رفاه و رفع فقر بوده است.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است. توضیحات سخنگوی دولت درباره اجرای طرح کالابرگ «عید تا عید»
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است.(ادامه)
بر اساس اطلاعیه سامانه جامع تجارت از تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می‌شود. شرایط جدید فروش لاستیک اعلام شد
بر اساس اطلاعیه سامانه جامع تجارت از تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می‌شود.(ادامه)
ازندران فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری پزشک زیبایی قلابی در آن شهرستان خبر داد. دستگیری پزشک قلابی در قائم شهر
ازندران فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری پزشک زیبایی قلابی در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم . نامزدی در تهران و نشست خبری در رشت / نوبخت : فرزند کوچک گیلان هستم
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت در حالی صبح امروز با خبرنگاران گیلانی نشست خبری برگزار کرد که از حوزه انتخابیه تهران نامزد شده اما با این نشست ثابت کرد که عاشق زادگاهش است هر چند اگر در پروسه تغییر حوزه انتخابیه به رشت برسد . خصیصه ای که کمتر این روزها در بین چهره های سرشناس مازندرانی می بینیم .(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت :  از پایان سال 1400 و  استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است روایت ۳۰ ماه خدمت و اقدامات شاخص در دولت سیزدهم / 4 دهه توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق در مازندران و گلستان
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت : از پایان سال 1400 و استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است(ادامه)
مرغ تنظیم بازاری برای تعادل بخشی بازار در سراسر شهر‌های مازندران توزیع می‌شود. توزیع مرغ تنظیم بازاری در سراسر استان
مرغ تنظیم بازاری برای تعادل بخشی بازار در سراسر شهر‌های مازندران توزیع می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 235 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.